5.bölüm

36 5 3
                                    

JACK
Bana artık neler olduğunu anlatıcak mısın? Aramızda sır olmaz yeonjun. Merak etme her zaman ki gibi sadece ikimizin arasında olacak.

YEONJUN
Ama Jack

JACK
Ama maması yok yeonjun anlat artık şunları kendi içinde üzülmeni istemiyorum.

YEONJUN
Peki ben soobin'e aşıktım. Ama o Jay ile çıkınca grup dağıldı.Jungwon ile tanıştım ve gerçekten iyi anlaşıyorduk. O elma ağacının sahibiydi elma ağacına dertlerini, anılarını anlatırdı. Ama öldükten sonra o elma ağacı bana kaldı. Jay de elma ağacını sökmeleri için çağırmış.

JACK'İN AĞIZINDAN
Yeonjun'u ilk defa gözleri dolmuş şekilde görmüştüm. Gerçekten fazla üzülmüştü. Bu zamanı atlatması için ona yardım edecektim. Sonuçta arkadaşlar bu günler için vardır değil mi?

TAEHYUN
Soobin bir açıklama bekliyorum

SOOBİN
T-taehyun

KAİ
Beomgyu nerede?

SOOBİN
bir sakın olun lütfen burda konuşamayız bunları lütfen bizim eve gidelim annem,babam evde değil hadi lütfen dinleyin beni

TAEHYUN
Peki ama eğer bu jay'in söylediği şeyler doğruysa artık ne olursa olsun barışmayız

*Soobin'in evine gelirler*

SOOBİN
Herşey için gerçekten özür dilerim benim yüzümden dağıldı grubumuz hepiniz benim yüzümden küstünüz.Jay'le ayrılmadım. Buna artık dayanamadım sizinle küs olmaya barışmak istedim.

KAİ
doğruyu söyleyebilirdin

SOOBİN
Kabul etmeyeceğinizi düşündüm. Jay'le ayrılmak istiyorum ama izin vermiyor ayrılmama. Ayrılamıyorum. Taehyun gerçekten senle olan yazışmalarımızı atmadım sen öyle birşey demezsin. Beomgyu ile seni barıştırmak istiyorum lütfen izin ver

TAEHYUN
Biz asla eskisi gibi olamıcaz soobin olmuyor ne yapsak illa araya biri kaynıyor ve bozuyor bizi. Ben kendimi affettiririm beom'a sana ihtiyacım yok. Yalan'ı affetmediğimi biliyorsun.

*diyip soobin'in evinden çıkıp, ağlayarak beomgyu'nun evine gider*

SOOBİN
kai lütfen sende yanımda kal bunu sende yapma bana. *ağlamaya başlar*

KAİ
Tamam senin yanında olucam merak etme. Sonuçta eski dostuz değil mi?
*sarılırlar*

*taehyun beom'un evine gelir*

TAEHYUN
Beomgyu açar mısın lütfen? Benim taehyun lütfen aç

*beomgyu uyuduğu için ses çıkmaz*

*taehyun kendi evine gelir*

KAİ
jay'i yeonjuna söyleyelim

SOOBİN
Olmaz yeonjun birşey yapmaz benden nefret ediyor

KAİ
Eski dostların bir hatrı var. Hem yeonjun da jay'i sevmiyor. Bu sabah bir olay yaşamışlardı ve jay'e sinirli. Belkide jay'i okuldan attırmamız için bize yardım eder.

SOOBİN
Emin misin? Gerçekten yardım eder mi?

KAİ
Yani bizim için yapmaz ama jay'e sinir olduğu için bence bize yardım eder. Yarın bir konuşmayı deneriz

SOOBİN
teşekkür ederim kai. Seni gerçekten seviyorum

KAİ
Rica ederim bende seni seviyorum:)

*Kai kendi evine gider*

SOOBİN'İN AĞIZINDAN
Şunda nasıl hissediyorum bende bilmiyorum garip bir his var içimde belkide kai ile barıştığım içindir. Annemgil hala eve gelmedi. Akşam olmaya başladı bende balkonuma geçip düşünmeye başladım. Bu aralar çok hoşuma gidiyordu. Rahatlıyordum. Taehyun gerçekten herşeyde haklıydı bir sevgili için arkadaşlarımı satan bendim, grubu dağıtan bendim, yeonjun'un yeniden zorba olmasını sağlayan bendim tüm herşeyde ben suçluyum. Yarın için heyecanlıyım yeonjun'un kabul edeceğinden emin değilim. Keşke eskisi gibi olabilsek diyorum. Eski mutlu halimize dönebilsek. Txt grubumuzun en baştan gelmesi yine mutlu olmamız beşimiz hep birlikte eğlenmemiz. O günleri gerçekten çok özledim. Şuanda herkes birbirine düşman gibi ta taehyun'un benle arası daha fazla açıldı. Beom ve taehyun'un arasını açtım, yeonjun zaten bizden en kopuk olan. Eğer zamanı geriye alabiliyor olsaydım jay ile asla sevgili olmazdım. Tüm şeyler onun yüzünden başımıza geldi. Ben bunları düşünürken saat daha da geç olmuştu. Malum yarın okul var uyumam lazım. Annem ve babam genellikle hep iş gezilerinde ya da iş partilerinde oluyorlar. Evde hep tek olurdum ve txt'yi çağırırdım ne eğlenirdik be. Bu kadar düşünmek yeter diyip artık yatmaya doğru hazırlandım. Bakalım yarın bizi neler karşılıyor olacaktı.

*yarın olur*

OKUL AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin