Düşünsenize bir olay yaşıyorsunuz ve bu olay sonunda bitiyor. Aradan yıllar yıllar geçiyor ve bir anda yeniden ortaya çıkıyor. Ne hissederdiniz? Ne tepki verirdiniz?
Hepsi şok olmuştu, o cesedin yıllar sonra bile bulunmasına şaşırmışlardı. Neden şimdi bir anda ortaya çıktı? Korkuyorlardı. Yakalanıp tutuklanmaktan. Lise yıllarında işlemişlerdi bu suçu intikam içindi, aslında o zaman bakarsak bir intikamdan daha fazlaydı. Ne yapacaklarını düşünmeye başladılar,yakalanmak direk en son plandı ondan önce bunu nasıl örtbas edebileceklerini düşünüyorlardı. Herhangi bir plan şuanda onlara çok kolay gözükürdü.
Niki
Ne yapacağız?Jack
Bilmiyorum, yakalanmak en son planSoobin
Ya bizi bulurlarsa?Yeonjun
Bulmamaları için çabalayacağızKai
Neden bir anda ortaya çıktı ki bu ofMingi
Hiç polis tanıdığınız var mı ya da bir akrabanız?Hyunjin
Bu ne işimize yarayacak mingi? Direk polise gidip biz yaptık falan mı diyeceğiz?Mingi
Ya hayır öyle değil. Eğer bir polis tanıdığınız varsa cinayeti çözmeye yardım ederiz diyeceğiz ve onlara yardım edeceğiz. Bunun sayesinde planlarından, buldukları ipuçlarından vs haberdar olabilirizNiki
Gerçekten çok mantıklı. Eğer içlerine sızarsak bizi ele verecek ipuçlarını yok edebilirizSuga
Benim amcam polis ve bu cinayetle sanırım onlar ilgilenecekTaehyun
Bu şans ile nasıl bunlar başımıza geldi acaba?Suga amcasını aradı ve bu cinayete yardım etmek istediklerini çünkü polis olmak istediklerini ve hazırlık için onları bir karakola gönderildiğini söyledi. O arada jooyeon ve Jack sahte belgeler hazırlıyordu. Küçük beyaz yalanlar ile ekibe girmeye hak kazanmışlardı.
Suga
Yarın gidiyoruz, tüm herşeyi bize de anlatacaklarYeonjun
Yakalanmak imkansızNiki
Öyle deme yeonjun hiç bir şey imkansız değildir, sadece zordur.Yeonjun
Bize hiç birşey zor değil NikiO gece hepsi salonda oturdu ve karakolda nasıl davranacakları? Neler yapacakları? Hakkında tüm gece boyu konuştular. Dikkat çekmeden sadece okuldan gönderilen öğrenciler gibi, herşeye burunlarını sokmayan, olaya ilgili, yetenekli, zeki, iyi yorum yapabilen kişiler gibi davranacaklardı. Tek bir hedef vardı yakalanmamak. O gece hiç birinin gözüne uyku girmedi. Yarın yaşanacak ve olabilecek şeyleri düşünüyorlardı. Hepsinin aklında farklı türlü senaryo ve korku vardı. En sonunda sabah oldu, hepsi erkenden kalkıp hazırlanmaya başladılar. Geceden bitmeyen içlerindeki heyecan ve korku bir türlü sönmüyordu. Saklanmanın faydalı olmayacağını biliyorlardı, saklanmak onlara iyi gelmezdi. Bile bile en tehlikeye gitmeye karar vermişlerdi, her şeyi göze alarak. Hızlıca evden çıkıp karakola doğru ilerlemeye başladılar. Karakol kapısında onları suga'nın amcası Tavernar karşıladı.
Tavernar
Hoşgeldiniz çocuklarSuga
Hoşbulduk amcaTavernar
Geçin bakalım içeri. Sizin için özel bir oda ayarladık sizin odanız olacak, tüm bilgileri sizinle paylaşacağız ve sizinde fikirlerinizi alacağız. O yüzden herşeye hazırlıklı olunSuga
Tamamdır, herşey için teşekkürlerTavernar önden ilerledi, diğerleri de arkasından gelerek tavernar'ın onlar için ayarladıkları odaya girdiler. Oda gayet büyüktü, fazla kişi olacaklarını söylemişti Suga o yüzden tam onlara yetecek büyük ve geniş bir odaydı. 10 tane masa vardı ve 6 tane bilgisayar, 4 tane raf ve masanın üstünde olan farklı tür dosyalar.
Tavernar
Oturun bakalım, ilk önce dün ki gelişmelerden bahsedeyim.Hepsi dikkat çekmemek için ne denilirse onu yapıyordu. Hepsi farklı yerleri oturdu ve gözlerini tavernar'a dikti.
Tavernar
Dün denizde ceset bulundu. Ceset yıllar önceden kalmadı ve sadece kemikleri elimizde o yüzden otopsi raporu için üstündeki kıyafetlerden yararlandık. Cesedi kimin öldürdüğünü bulmamız gerekiyor. Bu ciddi bir cinayet. Şuanlık elimizde bir ipucu yok sadece otopsi raporunu bekliyoruz. Bugün ki ilk başlama göreviniz 15 dakika sonra otopsi raporu çıkmış olacak. Birkaçınızın gidip o raporu alıp en güvenli şekilde buraya ulaştırmanızı istiyorum. Kaybetmeden, çaldırmadan anlaşıldı mı? Burada kalan diğer kişiler ise araştırma yapacak. Yıllar önce o denizin kenarında oteller ve evler varmış, orada yaşayan kişiler araştırılacak. Görevler anlaşıldı mı?Hep bir ağızdan
EvetTavernar
O zaman işe başlayın. Kolay gelsinDiyerek odadan çıktı ve kendi çalışma odasına yöneldi. Tavernar çıktıktan sonra herkes derin bir nefes aldı. Niki tavernar konuşurken bir yandan odayı incelemişti, odada kamera yoktu ve duvarlar ses geçirmezdi. Yani bu odada yaşanan herşey sadece kendi aralarında kalıyordu, buda iyi bir özellikti.
Jack
Kimler otopsiye gidecek?Yeonjun
Ben, Jack, taehyun ve mingi otopsiye gideriz. Geri kalanlar siz burada araştırma yapın. Özellikle Suga seni burada bıraktım, bir şeyler vs olursa amcanı oyalaman gerekebilir.Suga
Tamam o iş bendeNiki
Kolay gelsin sizeYeonjun, Jack, taehyun ve mingi otopsiye gitmek için karakoldan ayrıldı. Polis aracına atlayıp yola çıkmaya başladılar. Geri kalanlar ise bilgisayara oturmuş araştırmaya başlamışlardı. Otopsiye geldiklerinde kartlarını gösterip içeri girdiler ve raporu aldılar. Raporu okuduklarında şok olmuşlardı. Jay'in adı yazıyordu cesedin ona ait olduğu anlaşılmıştı. Ve parmak izlerimizde vardı. Bunu polisin eline verirsek direk katil olduğumuz anlaşılırdı. Bunu yok etmemiz gerekiyordu ama nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL AŞKI
FanfictionHayatları normal bir şekilde ilerleyen lise öğrencileri bir anda kendilerini hayatta kalma oyununun içinde bulurlar. Aşk, ihanet, aldatma, ölüm ve daha fazlası onları bekliyordu. Peki ya bundan nasıl kurtulacaklardı?