Plan işliyor

15 1 7
                                    

Tavernar diğer ekip arkadaşlarına haber vermiş ve tüm polisler birlikte karakoldan ayrılmışlardı. Tüm karakol onlara kalmıştı ve şimdi planın işlenme zamanıydı. Hepsi dağıldı ve tüm karakolu aramaya başladılar. 2 katlı karakolu aramak pek kolay olmayacaktı ama yeterince süreleri vardı. Diğer polislerin odasından ve bilgisayarlarından hiç bir şey çıkmamıştı, aramaları devam ediyorlardı ama şuana kadar birşey bulamamışlardı. 4 saatin sonunda bütün karakolu aramayı bitirmişlerdi. Ta ki niki tavernar'ın odasında bir dosya bulana kadar hızlıca dosyayı yanına aldı ve kendi odalarına girdiler. Dosyayı masanın üzerinde açtı ve içini incelemeye başladılar. Dosyanın içinde katillerin yüzleri vardı ve bu yüzlerin sahibi kai, soobin, jack, yeonjun, niki, jooyeon,suga, hyunjin, taehyun ve mingi'ye aitti. Tavernar aslında hepsinin katil olduğunu biliyordu.

Kai
Bizim katil olduğumuzu biliyormuş

Soobin
E öyleyse neden bizi karakola aldı ki

Mingi
Bizim katil olduğumuzu biliyor ise neden mektuba kandı

Jack
Çünkü elinde bizi hapse atacak bir kanıtı yoktu. Yüzümüzü biliyordu, bizim öldürdüğümüzü de ama mahkeme de yeterli bir kanıtı yoktu. Mektuba inandı, bizi hapse atacak bir kanıt olduğuna inandı.

Yeonjun
Belki de bizim en küçük hareketimizi gözlemliyordu,yaptığımız bir yanlışta bizi hapse atmayı planlıyordu.

Niki
Veya kendisini akıllı sanıp onun elinin içinde olmamızı istiyordu.

Jooyeon
Şimdi ne yapacağız?

Niki
Kaçmaktan başka şansımız yok

Hyunjin
Ne? Ama bu tüm okları bizim üzerimize çeker

Niki
Zaten şuanda tüm oklar üzerimizde mektubun yalan olduklarını öğrendiklerinde suçlu biz olacağız

Yeonjun
Bunun içinde bir plan yapmadın mı Niki

Niki
İşe yaramaz. Kaçmaktan başka şansımız yok, bu dosyayı da alacağım. Hadi hızlı olun

Hepsi karakoldan çıkıp arabalarına bindiler ve şehirden kaçacaklardı. Taehyun ve beomgyu'ya da haber verdiler, onları da aldılar ve hepsi birlikte şehirden kaçıyorlardı. Polislerin dönmesine 2 saat kalmıştı, onları gönderdikleri yerde şehir dışında bir depoydu, onlar ile karşılaşmadan şehirden tamamen uzaklaşmaları gerekiyordu. Farklı yollardan geçerek şehirden çıktılar ve uzaklaşmaya başladılar, uzun bir yolculuk olacaktı, yanlarında yiyecek ve sakladıkları otopsi raporu, katillerin yüzleri olan dosya vardı. Polisler karakola vardıklarında her yerin dağınık olduklarını fark ettiğinde tavernar tüm olayları anladı.

Tavernar
O çaylak polisleri bulmamız gerekiyor

Polis
Neden ki onlar ne yaptı

Tavernar
Çünkü gerçek katil onlar

Polis
Emin misin tavernar

Tavernar
Evet, hatta yüzlerinin olduğu bir dosya var

Tavernar hızlıca diğer polislere kanıtlamak için odasına gidip o dosyayı aramaya başladı ama dosya yoktu.

Tavernar
Dosyamı da çalmışlar

Polis
Efendim tüm bilgisayarlar sıfırlanmış

Tavernar
Ne? Ne diyorsunuz siz

Polis
Tüm veriler gitmiş içinde

Tavernar
Aptal çocuklar, onları bulmamız gerekiyor hızlıca

Şehirden baya bir uzaklaşmışlardı ve farklı bir şehre doğru ilerliyorlardı. Hepsi sessizdi, ne yapacaklarını düşünüyordu. Arada birkaç plan konuşması geçiyor sonra konuşma kapanıyordu. Hepsinin aklında yakalanma korkusu vardı, yakalanmamak için herşeyi yapmaya hazırlardı. Şehre girdiklerinde sabah olmuştu, kendilerine sahte kimlikleri ile bir ev kiraladılar. Hepsi kendini koltuklara attı, saatler süren yol onları yormuştu. Dinlenmeye başladılar ama beyinleri dinlenmiyordu. Hepsi hapse girmek istemiyordu, bir plan arıyorlardı ama şuana kadar kimsenin aklına birşey gelmemişti. Yavaşça uykuya daldılar, bu olaylar onları yormuştu. Daha gençtiler ve diğer yaşıtları eğlenirken onlar polisten kaçıyorlardı. Belki bir yerde haksız olabilirlerdi ama Jay onlara çok acı çektirmişti, yapabilecekleri başka birşey yoktu.

Karakola gitmeyip taegyu'nun birlikte kaldığı gün yaşananlar;

Beomgyu
Benimle ne işin var taehyun?

Taehyun
Sana bazı şeyler söylemek istedim. Aslında hedefim Jay öldükten sonra söylemekti, yani o zamana kadar senin hayatta kalacağını sanıyordum ama öyle olmadı. Öldüğün için bunları sana söyleyemedim ve sanırım şuanda söylemem ikimiz içinde daha iyi olacak.

Taehyun
Ben seni seviyorum beomgyu, sana aşığım. Tanıştığımız ilk günden beri ama ben duygularımdan anlayan bir insan değilim, beni çok yanıltırlar. Emin olmam bir hayli uzun sürdü evet bunu biliyorum ama sonunda emin oldum. Gerçekten sana aşığım ve seni seviyorum, sen öldükten sonra ne yapacağımı bilemedim. İçimdeki bu hisler kalbimde kalmıştı, sana söyleyememek çok canımı acıtmıştı. Ümidimi fazla kesmedim, belki cenette karşılaşırdık, o zaman sana söylerdim diye düşündüm. Yeniden başka bir bedende dünyaya geleceğini tahmin etmemiştim. Bana karşı aynı duyguları beslemiyor olabilirsin, sorun değil. Sadece bunları artık içimde tutmak istemiyorum.

Beomgyu
Yanlış düşünüyorsun taehyun. Bende seni seviyorum, okula ilk geldiğim gün ilk zorbalandığım zaman beni kurtaran sendin, bana yardım eden aranıza alan ilk kişi sendin. Senin bendeki yerin her zaman daha farklıydı, bende o gün sana ilk görüşte aşık oldum. Utandığım için söyleyemedim, senden bir hareket bekledim. Bazı hareketlerin sanki bana aşıkmışsın gibi hissettiriyordu. Senden bir adım bekledim ama ikimizde bir adım atmadık.

Taehyun
Böyle bir açıklama beklemiyordum doğrusu

Beomgyu
Seni şaşırtmak güzel taehyun

Taehyun
Beomgyu

Beomgyu
Efendim

Taehyun
Benimle çıkar mısın?

Beomgyu
Hayır deme gibi bir şansım yok, tabi ki de evet taehyun

Taehyun
Ah, buna sevindim. Uzun bir süreden sonra bunları hissetmek gerçekten iyi geldi.

Beomgyu
Anlat bakalım sevgilim, ben yokken neler yaptınız?

Taehyun
Sevgilim? Hm sen iste yeter ki sabaha kadar anlatırım güzelim

Taehyun akşam olana kadar beomgyu ile vakit geçirmiş, o yokken yaşadıkları her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatmıştı. Akşam aniden gelen telefon ile şehirden gideceklerini öğrendiklerinde ikisi de şok olmuştu. Asıl hedefleri sevgili olduklarını açıklamaktı ama bunu biraz daha sonraya bırakmaları gerekiyordu.

Devam edecek....

OKUL AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin