20.bölüm

13 3 11
                                    

Hyunsuk'un deposuna geldiklerinde kapıyı kilitli bir şekilde buldular. Yeonjun ve Jack'in bildiğine göre tek bir kapı vardı ve o da kilitliydi. Beomgyu ve kai deponun etrafını turlayıp başka bir kapı olup olmadığını kontrol etmeye başladılar ama ne yazık ki hiç bir kapı yoktu.

Soobin
Şimdi ne yapacağız?

Jack
Hemen pes etmeye gerek yok. Tel tokası vs olan var mı?

Yeonjun
Sence hangimiz tel toka kullanıyor Jack?

Kai etrafına bakmaya başladı. Depo şehirden uzak bir bölgedeydi. Caddelerden arabalar geçmeye devam ediyordu. Kai bir arabayı otostop çekerek durdurdu.

Kai
İyi akşamlar. Tel tokanız var mı acaba?

Kadın
Ne yapacaksınız?

Kai
Önemli bir işimiz var, lütfen

Kadın
İyi, pekala

Kadın çantasından bir tel toka çıkartıp kai'ye uzattı. Kai tel tokayı alıp teşekkür etti. Kadın yoluna devam ederken kai tel tokayı Jack'e uzattı.

Beomgyu
Sanırım aramızda en pratik fikirli kai

Kai
İltifat için teşekkürler beomgyu

Jack uzun uğraşlar sonucunda kapıyı açmayı başardı. Hepsi yavaş ve sessiz adımlarla depoya girdi. En arkadan yeonjun girdi ve aynı sessizlikle kapıyı arkalarından kapattı. Depo çok büyüktü ve içerisi sessizdi. Yavaş yavaş ilerlemeye başladılar. Birbirlerinden ayrılmıyorlardı, tam o anda bir çığlık sesi duydular. Çığlık üst kattan geliyordu.

Jack
Hey bir dakika, burada ayrılmamız lazım

Yeonjun
Ne? Ne saçmalıyorsun sen?

Jack
Yeonjun hatırlamıyor musun? Alt katta hyunsuk'un odası var. Orada bazı kanıtlar bulabiliriz. 2 kişi aşağıda kalsın üç kişi yukarı gidelim.

Soobin
Beomgyu ve ben aşağıda araştırma yaparız. Siz üçünüz gidin

Jack
Pekala, dikkatli olun

Soobin ve beomgyu alt katta kimsenin olmadığına emin olduktan sonra teker teker odaları incelemeye başladı. Amerikan mutfağı tarzında olan salona girip araştırmaya başladılar. Aşağı katta 3 oda vardı. Salon, yatak odası ve banyo. O sırada yeonjun, Jack ve kai yavaş yavaş üst kata çıkıyordu. Üst kata geldiklerinde hızlıca bir odaya saklandılar. Üst katta tek 1 oda vardı. Oda dışında geniş bir alan vardı o geniş alanda ise niki ve taehyun baygın halde duruyordu. Hyunsuk,mingi, Hyunjin, jooyeon ve suga etraflarını sarmıştı. Üçü de gördüğü manzara karşısında şok olmuşlardı.

Kai
Hey, beni dinleyin. Siz ikiniz dövüşmeye başlayın. Ben niki ve taehyun'u kurtaracağım

Yeonjun
Bir dakika yeniden en başa döndük. Bunları dövdükten sonra yine bizim peşimize düşecekler.

Jack
Yine mi öldürelim yeonjun ne istiyorsun?

Yeonjun
Ben öyle birşey demedim. En başa döndük yine ne yapacağız?

Jack
Bunları da öldürelim bitsin o zaman

Yeonjun
Ya suç yine bizim üstümüze kalırsa

Jack
Elimizde kanıt mı var da polise şikayet edelim

Kai
Kesin sesinizi. Unuttunuz mu? Soobin ve beomgyu aşağıda kanıt arıyor. İlla birşey bulacaklardır. Siz sadece onları bayıltacak kadar dövün.

Yeonjun
Pekala, hadi yapalım şunu

Yeonjun ve Jack hızlıca odadan çıkıp hyunsuk'un arkasında belirdi. Diğerleri bir anda yeonjun ve Jack'i görünce hafif afalladı. Çok geçmeden kavga başlamıştı. Kai hızlıca odadan fırlayıp niki ve taehyun'un yanına geldi. İlk önce nabızlarını kontrol etti. Niki'nin nabzı atıyordu ama taehyun'un atmıyordu.

Kai
Siktir

Diye mırıldandı. Hızlıca ikisininde ellerini ve bacaklarını çözmeye başladı. Kai çözme işini bitirince kavga biraz duraklamıştı. Hyunsuk ve mingi hala dövüşüyordu,diğerleri çoktan bayılmıştı. Kai ikisini de kolundan tutup alt kata doğru sürüklemeye başladı. Niki ve taehyun'u sonunda alt kata ulaştırdığında yanına soobin ve beomgyu geldi.

Soobin
İkisi de iyi mi?

Kai
Taehyun'un nabzı atmıyor

Beomgyu
Ne? Ne? Nasıl

Beomgyu hemen taehyun'un yanına çöküp nabzını kontrol etti ve gerçekten atmıyordu. Beomgyu ağlamaya başladı.

Kai
Bir kanıt buldunuz mu?

Soobin
Bir sürü şey bulduk kai. Evde onları inceleriz. Şimdi niki ve taehyun'u hastaneye mi götürsek?

Kai
Beomgyu sakinleş, taehyun'a birşey olmayacak. Lütfen sakin ol

Beomgyu
Olamıyorum kai olamıyorum

Kai
Yeonjun ve taehyun ne olacak?

Tam o sırada üst kattan duydukları silah sesiyle hepsi donup kaldı.

Soobin
Kai, Bak bence niki ve taehyun'u hastaneye götürmeliyiz. Yeonjun ve Jack başlarının çaresine bakarlar

Kai
Ya vuruldularsa

Soobin
Kötüyü düşünme. 2 tane araba ile geldik buraya biri ile biz gidelim

Kai
Arabaya taşımak için size yardım edeceğim ama yeonjun ve Jack'i yalnız bırakamam

Soobin
Pekala, hızlı olalım

Kai, soobin ve beomgyu hızlıca ilk arabaya niki ve taehyun'u taşıdı. Soobin şoför koltuğuna beomgyu da yanına oturdu ve soobin arabayı hastaneye sürmeye başladı. Soobin ve beomgyu hastaneye geldiklerinde beomgyu ağlamaklı bir sesle hemen doktor çağırdı. Sedye ile birlikte niki ve taehyun ikisi de acilen odalara alındı. Beomgyu ve soobin'i sakinleşmek için bekleme odasına aldılar. Beomgyu soobin'e sarılmış bir şekilde ağlıyordu. Soobin bir yandan beomgyu'yu teselli ederken bir yandan da içinden yeonjun ve Jack'e birşey olmaması için dua ediyordu. Soobin ve beomgyu beklemeye devam etti.

Kai, soobin ve beomgyu' ya yardım ettikten hemen sonra depoya yeniden girdi. Topladıkları kanıtlar soobin'in sırt çantasındaydı, çanta ise soobin'in yanındaydı. Kai yavaş ve dikkatli bir şekilde üst kata çıktı.

OKUL AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin