Tam o sırada kalabalığa atıldım.Asya'nın belemire tokat attığını görünce uçan tekmeyi asyanın kaburgasına geçirdim. Ardından kafasına 2 kez yumruk attım bir taraftan burcu bana doğru koştuğu sırada lara burcunun kafasına yumruk attı ikiside yere yığılıp kalmıştı.Kızların ikisine de tekme atacakken berke kolumdan kaan ise bacağımdan çekiştirip duruyorlardı.Zor kurtardılar yoksa elimde kalacaklardı.Bir bağırış bir alkış koptu.Kendimi 8.sınıftayken sahnede flüt çaldığımda hocaların alkış ve çığlıkları arasında gibi hissettim.Neyse...Belemire sarıldım.Kendimi tutamayıp:
'Şimdi siz ikiniz ve diğerleri çabuk burdan toz olun yoksa bir sakatlık olucak' dedim.Kızların ikiside bir yana koşuştular.Beni tanımadan bunu yapacak cesareti şu ana kadar kimse bulamamıştı.Bunlar ne ayaksa...Çok sinirliydim.Ortam gergindi.Berke ye sarıldım.Kendimi biraz daha iyi hissediyordum.Larada kaana sarıldı daha iyiydik.Kaan ve berke 'Kızlar ne diycem saat akşam 20:00 da barış parkına gidelim mi ne dersiniz hem sizinde kafanız dağılır dedi'
'Çok iyi olur dedim' Lara da bana katılıyordu.Kaanve berke arabasıyla önce larayı daha sonra beni eve bıraktılar.Arabadan inip:
'Saat 20:00 ' da görüşürüz 'dedim.Kapıyı çaldığımda hizmetçimiz Sinem kapıyı açtı.
Sinem'e annemin nerde olduğunu sordum.
'Anneniz salonda dedi'
'Tamam ' dedim. Anneme selam verdim.Sonra odama çıktım.Saat 7:00 idi.Daha spora gitmemize 1 saat vardı.Yorgundum duş aldım.Daha sonra spora giderken giyeceğim kıyafetlerimi hazırladım.Üzerime narçiçeği sporcu atletimi altıma ise lacivert spor şortumu giyindim.Düz sarı saçlarıma fön çekip at kuyruğu yapmıştım.Saat 19:40dı.Hemen larayı aradım.
'Alo'
'Çıktım mina parka çok yaklaştım dedi.Baklayı ağzımdan almıştı çatlakk.
'Tamam canım bende hemen çıkıyorum'deyip lafı fazla uzatmadan telefonu kapadım. Spor çantama suyumu ve birkaç yedek kıyafet koydum.Lacivert narçiçeği bağcıklı ayakkabılarımı giyindim.Annem :
'Nereye gidiyosun minacım' dedi.
'Stres atmak için bizimkilerle barış parkında spor yapacağız annecim'dedim.
'Tamam minacım görüşürüz'
'Görüşürüz anne'
Hızlı adımlarla parka doğru yürüdüm.Bizimkiler ordaydı.
'Herkese merhaba ' dedim.
Tayfa: Mrb
Ben tabi hiç unuturmuyum kaanın kaslarıyla kavgada hava attığını hatırlattım.
'Kaancım kavgada kasların suskunlardı dedim.Dalga geçmezsem olmazdı.
'Kaslarından çok lara ve ben devreye girdik'
Lara ve berke kikirdediler.Kaan biraz bozulmuştu ama takıldığımı anlamıştı zaten.( bu arada kaan ve berke ile 5.sınıftan lara ile de 6.sınıftan beri çok yakın arkadaşız.Şu an da aynı lisedeyiz.)'Kavgada çok iyiydiniz kızlar sizi bu yüzden çok seviyoruz ayırırdık ama araya girersek kızacağınızı düşündük 'dediler berke ve kaan. Haklılardıda.
'Tabikide saçmalama kaan dedim gülerek karışmamanız daha iyiydi dedim.Neyse kaan ve ben koştuk.Berke ile lara ise voleybol oynadılar.Koşmak bana çok iyi geliyordu.Kendimi iyi hissediyordum.Ama kaanla oldukça yorulmuştuk.Biraz dinlendik.Ardından basketbol yarışması yapmaya karar verdik.Kaan ve berke:
'Biz ikimiz bir grup olursak çok güçlü oluruz bu nedenle bir kız bir erkek şeklinde yapalım'dediler.Kaan ve ben , berke ile lara bir grup oldu.5-2 biz kazandık.Aramızda bir kaç dalganın ardından kaan ve berkeye veda ettik.Lara ile evlerimiz yakındı.Aramızda 4-5 apartman kadar mesafe vardı.Biz eve beraber yürümye karar verdik.
'Çok yorucu bir gündü '
'Evet minacım'
'Eve varınca mesaj atarsın deyip laraya kocaman sarıldım'
Eve geldiğimde saat 22:05 di.Anneme çok yorgun olduğumu söyledim.Ardından okuldaki kavgayı anlattım.Annem belemire çok değer berirdi öz kardeşim gibiydi bu nedenle bana kavga konusunda pek katılmasada onu koruduğum için hak verdi. Anneme iyi geceler öpücüğümü verip odama çıktım. Önce duş aldım.Daha sonra pijamalarımı giyinip kulaklığımı tam takıcakken mesaj geldi telefonuma .. Laradandı mesaj'geldim minacım iyi geceler' demişti mesajda.Tekrardan kulaklığımı taktım ve gözlerimi kapatıp uykuya daldım.Arkadaşlar ne yazıkki sınırlama getirmem gerek 6 vote ardından yeni bölüm gelir. :) yorum yapabilrisiniz :))