Sabah yanağıma konan öpücükle uyandm.Gözlerimi açtığımda yanımda annem vardı.Anneme hafif bir gülümsemeyle günaydın dedim.Daha sonra saate baktığımda 10:30du.Allah kahretsin.Alarmı kurmayı unutmusum.Barış koleji ile bizim okulun basketbol turnuvası vardı.Duş almam gerekiyordu.Ne giyineceğimi bile hazırlamamıştım.Kafamda bu düşünceler varken zır zır zor telefon çaldı.
'Alo kanka nerdesin neden açmadın telefonu kaç saattir arıyorum kaç cevapsız arama var haberin var mı mesaj attım cevap yok !!'
'Dur bi kızım yaa alarmı kurmayı unutmusum.Daha hazırlanmadım bile saat kaçta baslıyor turnuva ?'
'11:00 kanka '
'Lanet girsin kanka kapatıyorum hemen hazırlanmam lazım arayınca bizim evin oraya gel beraber gidelim byy'
'Bys ok '
Hemen kısa bir duşun ardından dolabımın karşısına geçtim.Altıma kot bir şort ve üzerime beyaz askılı tişörtümü giyindim.Uzun sarı saçlarıma fön çekip at kuyruğu yaptım.Hemen larayı aradım.Lara çoktan gelmiş salonda oturuyordu.Annemin yanağına öpücük kondurup lara ile hemen okula koştuk.Kaan ve berke okulun bahçesindeydi.Kızlar bu ne güzellik dedi berke.Kaanın gözlerini fal taşı gibi açıp bacaklarıma diktiğini gördüm.
'Ben sana demedim mi mina bu kadar kısa şort giymek yasak diye şimdi ordaki piçler yavşıycak '.Ee tabi söz konusu kıskançlıksa kaan 1 numaradır.'Az laf çok iş' diyerek geçiştirdim.'Geç kalıcaz.Hadi arabayı çalıştırında bir an önce gidelim'dedim.Basketbol turnuvasının olacağı tribüne sonunda geldik.Kaan ve berkeye bol şans diledik.Daha sonra bizde yerlerimizi aldık.Maç başladı evet 2-1 karşı takım öndeydi.Lanet olsun bağırmaktan boğazlarım yırtılmıştı.Su içmeyi denedim.Dahada acıyordu.Bir alkışlar koptu.Veee 2-2 berabere maç sonlandı.Hemen kaan ve berkenin yanına koştuk.'Harikaydınız.Tebrikler.'diye ekledi lara bende ona katılırcasına kafamı salladım.Berke ve kaan soyunma odasına gittiklerini söylediler.
'Tamam biz sizi bekliyoruz çabuk olun'diye seslendim.
Lara çok sıcak ben şuralardan bir yerlerden soğuk içecek bişeyler alim 'dedi ve yanımdan uzaklaştı.Nee ne olamaz inanmıyorum.Tam çaprazımda duran sersem çocuk yağız mı neee dedi iç sesim ve kafamı hafifçe çevirip onu görmezden geldim.Hayır..anlamıştı onu gördüğümü ve yanıma uzadı.Mina seni gördüğüme sevindim.Bu arada' şortun çok yakışmış'dedi.Elimin tersine denk gelmişti.Yanağına aniden bir şaplak yiyince önce kendine gelemedi tabi sonra döndü etrafına baktı ve tribünde olduğumuzu yeni anlamıştı.
'Hıh napıyosun egoist sana da yüz verdikçe astar istiyosun , merak etme bunların hepsi bana çiğ köftenin acısından bile daha tatlı geliyor' dedi.Göz kırparak yanımdan ayrıldı.Giderken ona sinsi bakışlarımı attım.Hala akıllanmamıştı.Arkasından "DONDURMA KABINDAN SARMA ÇIKAR İNŞALLAH"diye bağırdım.Kahkaha atarak uzaklaştı.Lara elinde 4tane ice-tea ile geldi yanıma.Sinirli olduğumu sezdi çatlak .
'Şşt baksana lan bana ordamısın mina kendine gel ' diye bağırdı.
'Ne bağırıyorsun lan dalmışım'.
'Sende bir haller var anlat bakalım .'
Bir yandan ice -tea içerken konuyu iyice açtım.'Partide bana yavşayan ve egosu avizenin yanında yer alan çocuktan bahsediyorum.Az önce yanıma geldi ve asabımı bozucak şeyler söyledi.Hala dalgaya alıyor bide'.
'Kanka kızma ama çocuğun oltasına takılan talihli bir balıksın'
'Başlatma balığına lara ben o balığı alırım ikiye ayırır gövdesimden mıhlama yapar ona yediririm'dedim.Lara kikirdiyordu.
Bizimkiler yanımıza geldi.
'Mıhlama yaptığın balığı kime yediricekmişsin bakim'diyen berke miydi?
'Iııı ..şey ya kimseye yani öylesine yok bişey'
'Sizde bir haller var ama hadi bakalım'
'Yok canım nolcakmıs'.
'Biz bugün lara ile havuza gidicez siz bırakırsınız herhalde'
'Tabikiii'
'Ama önce eve gidip bikinilerimizi almamız lazım'
'Tamam önce sizi evinize bırakalım.'
**********
Evet havuza gemiştik sonunda.Hemen bikinilerimizi giyindik.Lara yüzmeyi pek bilmezdi.
'Kanka ben havuza giricem.'
'Tamam kanka ama dikkat etde boğulma'
Telefon çaldı.
'Alo'
'Merhaba güzellik bana dondurma kabuğundan sarma çıksın diye bedduda etmiştin.Bir uyarı verim dedim de intikamım acı olacak'
'Bir gülme tuttu aaaaaaahhhhhhhaaaahhhhaaa güldürme görücez bakalım kim kimden intikam alıyormuş'Telefondan ses kesildi. Neeeee ayıııı suratıma kapatmış odunnn.Neyse bir bağırışlar geliyordu oda neydi.ARKADAŞLAR BİR SONRAKİ BÖLÜM İÇİN ÖZELLİKLE BİR SAYI SÖYLEMEYECEĞİM.AMA SİZ VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİN LÜTFEN.YORUMLARA AÇIĞIM.SİZ DÜŞÜNCELERİNİZİ BELİRTİN.SİZİ SEVİYORUM. :*********