Parti

74 6 0
                                    


Bu sabah telefonumun zırrr zır çalmasıyla uyanmıştım.
"Alo"
"Günaydın mina"
"Kanka çok sağol yani ne güzel uyuyodum lan uykumu böldün."
"Mina odanın içinde görünmez olup uyuyomusun diyemi bakıyorum ben hayaletmiyim "diyince..güldürdü tabi yine.
"Hala uyuyomusun kanka partinin başlamasına 6saat var."
"Neeeee ne partisi **inanmıyorum kanka ben o partiyi unuttum.
"Hoca derste okullar arası parti duyurusunu yaparken yine uyuduğun için olabilirmi ?
"Kanka hangi okullar arası olucaktı?"
"Barış koleji ve bizim okul.."
Tamam lara .Sen o zaman saat 14:00da bize gel elbisenide al hemen hazırlanalım."
"Kanka ne diycem yaa off şimdi partide ne taş çocuklar vardır dimi yaa "
"Evet laracım gelince konusuruz bayyy
"Good bay "
Annem "minacım kahvaltı hazır diye seslendi." Aşşağıya inerken:
"Aaaaaaa" diye çığlık attım.Annem hemen koşarak yanıma geldi.Ahh ne kadarda sakarım her zamanki gibi merdivene ayağım takılmıştı,Tıpkı okulların açıldığı ilk gün gibi.Neyseki iyiydim bişeyim yoktu.
******
Kahvaltıyı yaptıktan sonra anneme bugün saat 15:00da partinin olduğunu ve saat 14:00da laranın hazırlanmak için bize geleceğini söyledim.Daha sonra odama çıktım.Saat 14:00 idi.Lara hala gelmemişti.Tık tık tıkdiye kapım çaldı.
"Gelebilirsin dedim" Gelen laraydı.
"Sonunda gelebildin be kanka "dedim.
"Önce senin saçını ben yapim sonrada sen benimkini yaparsın dedim."
"Olur saçına fön mü çekim maşa mı yapim ?"dedi .
"Hafif dalgalı fön çekersen olur "
"Tamam "
Lara saçımı yaparken telefonuma mesaj geldi."Mesaj kaandandı.Saat kaçta almaya gelelim sizi kızlar yazıyordu mesajda."Biz hazırlanınca size haber veririz"yazdım.Saçım bitmişti,Ben şimdi laranın saçına fön çekecektim.Laranın saçıda bitmişti.Hemen kıyafetlerimizi giyindik.Ben üstüme krem rengi askılı today quitfit yazan bir tişörtümü altıma ise siyah mini etek giyindim..Sonra ip kolyemi ve koluma zımbalı olan bilekliklerimi taktıktan sonra hazırdım.Lara beyaz askılı tişörtünün üstüne ince kazak giyindi. Altına kırmızı , kalp desenli etek giyindi.Fönlü saçına kurdele bir toka taktı.Evett ikimizde hazırdık.Kaanı arayıp haber verdim.Beyaz zincirli çantamın içine telefonumu koyup; zımbalı babetlerimi giyindim.Larada bordo renkte botlarını giyidi.Anneme "görüşürüz anne saat 23:00 gibi evde olurum "dedim.
"İyi eğleceler kızlar "
"Tişikkürler anne"
Kaan nazikçe kapımı açtı .Berkede laranın kapısını açtı.Kaan sürücü koltuğuna ben de ön koltuğa yanına oturdum.Berke ve larada arka koltuğa oturdular.İlk başta arabada bir sessizlik vardı.Daha sonra lara yine başladı."Kanka çok taş çocuklar vardır şimdi kesin ya.."dedi.Berke ve kaan laraya köpürmüş bir şekilde bakış attılar.derken partinin olduğu otele gelmiştik.Kaan kapımı açtı ardada laranın kapısını açtı.Arabadan indik.Partide kaan ve ardanın gözü iki tane taş kızlara takılmıştı.Eehhh tabi ya buna izin verirmiydik tabikide hayır.Ben kaanın karşısına larada berkenin karşısına dikilince ikiside aynı anda kafasını iki yana salladı.Bir anda gözlerinin önündeki kızlar gidip bizi görünce kaldılar öyle..."Hayırdır kaan nereye bakıyosun öyle oymiyim o gözlerini "dedim.
"Hiççç sadece iki tane taşa gözüm takılmıştı"dedi.İyice sinirlendim.Demek iki tane taş ha!!!Şimdi görürsün sen taşı dedi iç sesim.Dışarıya çıkıp iki küçük taş aldım ve otele geri döndüm kaanın kafasına taşları fırlattım.
"Aaaaaaaaa"diye bağırdı.
"İşte gözünün takıldığı taşlar" diyerek larayla aynı anda kahkaha attıkk.Neyse oda neydi gözlerime inanamadım.Oda neydi ? İç sesim değil dış sesimmiş lara bunu duyunca ..
"Barış kolejinin basketbol takım kaptanı"dedi.
Daha sonra kendine gel mina dedim.Ama çok tatlıydı ve de yakışıklı.Nefesim kesilmişti bir anda .Herneyse oda ne üstüm den şırıl şırıl akan meyse suyunu yeni farkettim ve karşımda geçen hafta kavga ettiğim asya ve burcu."Haa demek meyve suyu döküyosun üstüme" diyerekten kaçıyorlardı ki."Bence bir arkana bakmalısın"dedim ve ayağımdakı babeti çıkartım kafasına fırlattım benden bir patlak yedi.Daha sonra koşup kafa atıcakken o yakışıklı çocuk bana bakarak kahkaha atıyordu ayrıca pis pis gülüyordu.İlk başta takmadım.Tekrardan gülmeye devam edince
"Çok mu komikte gülüyosun" diye trip attım.Laranın yanına gittim.Tatlı ve yakısıklı dediğim çocuk geveze çıkmıştı.Pis pis gülüyodu anca ..O arka masadaydı.Yanında da bir çocuk vardı.
"Kanka ne kadarda asabi ayrıcada çok tatlı sanırım çok eğleneceğim bu güzellikle "dediğini duydum .Daha fazla dayanamayıp üstüne atladım.Çocuğa saldırmaya başladım.Kolumdan çekiştirerek beni bir yere götürüyordu."Bırak beni egoist"diyerekten bağırdım.
"Nereye götürüyosun beni , çabuk bırak kolumu çok acıtıypsun biraz daha çekiştirirsen kolum çıkacak dedim.Beni duvara yaslayıp sıkıştırdı.Tam bağırıcakken ağzımı kapattı.Allahım neden bunların hepsi benim başıma geliyor neden diye haykırdım.
"Ahh yapma hadi güzel kız şimdi bana adını söyle ."Ağzını bir şartla açarım bağırmayacaksan"dedi.
"Tamam" dercesine kafamı salladım.
Beni bırakacakmısın lütfen dedim.
"Adın neydi ? duyamadım "dedi.
Sinirlen "mina" dedim.Bende "yağız " dedi.Memnun oldum dedi.Kahretsin sanırım bu çocuktan hoşlanıyordum.Ama belli etmedim hiç.Yani aynı tavırla devam ettim."Böyle bir başlangıçla başlamasını istemezdim" dedim trip attım.Daha sonra telefonum çaldı arayan berke idi.Eğer açmazsam merak eder dedi iç sesim.1 dk sersem şey ,m berke arıyor .
"Alo efendim berke "
"Nerdesin mina heryerde seni arıyoruz"
"Iııı..şeyy..Ben lavaboya kadar gittim de "
"Kaç saattir lavaboda napıyodun delik mi tıkandı ?"
"Saçmalama berke makyajımı tazeliyodum o sırada belemirle lafa takıldık hemen geliyorum "dedim
"Tamam çabuk ol" dedi.
"Tamam"
Arda mı oda kim? En yakın arkadaşım.Neyse gitmem gerek .
"Bir dk dedi elimi tuttu.Numaranı verir misin?
"Peki sersem "dedim hızlıca numaramı verip otele geri döndüm.
Berke kaan ve lara arabada beni bekliyorlardı.
Hepsi soru yağmuruna tutuşturdular.
"Merak etmeyin ben iyiyim "
"Nedemek merak etmeyin? 1 saattir seni arıyoruz minacım bir şeyin yokya ? dedi kaaan.
Kaana sarıldım ve :
"Sen meraklanma sadece lavabodaydım.Ben gayet iyiyim dedim ve sımsıkı sarıldım.
Daha sonra kaan beni eve bıraktı.Çok yorgundum.Annem :
"Nasıl geçti parti ? İyi eğlendinmi canı dedi.
"Evet annecim ben çok yorgunum bir duş alıp yatıcam "dedim ve odama çıktım.
Hemen duş aldım ve üstümü değiştirip yattım gece boyu bugün olanları düşündüm.

3 vote sonra yeni bölüm geliyor arkadaşlar.

Sevimli psikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin