Sana
Bu okula geleli 1 ay oluyordu. Japonya da ailemin bana yaptıklarını hatırladıkça yok olmak istiyordum.
Okul servisine binince arkada gülerek eğlenen kızlarla çok arkadaş olmak istiyordum çünkü onları kendime yakın hissediyorum.
Okula geldiğimizde direk sınıfa geçip çantamı koyup kafamı sıraya gömdüm. 15 dakika sonra hem sınıf öğretmenimiz hem de müdür yardımcısı olan Nayeon hoca içeri girdi ve bizi bahçeye çağırdı bütün sınıflar oradaydı.
Nayeon: Evet gençler geçen yaptığımız denemenin sonuçları geldi. Biliyorsunuz sonuçları kötü olan öğrenciler için özel sınıf açıcaktık. O sınıfa giden öğrencilerin isimleri yazan listeyi buraya asıyorum herkes baksın ve sınıflarına dağılsınlar.
Listeye bakmaya gittiğimde o kız grubu önümde durunca ilk onların bakmasına izin vermiştim. Sıra bana gelince zil çalmıştı.
11/M sınıfı
Momo
Yuna
Felix
Lisa
Chaeyoung
Kai
Tzuyu
Jungkook
Jimin
Sehun
Bambam
Sana
.
.
.Listede kendi ismimi görünce okumayı bıraktım demek deneme sonucun kötü gelmiş boş verip sınıfa girdim. O arkadaş grubu ordaydı.
Cesaretimi toplayıp konuşmaya gidecektim ama arkadan bir kızın beni itmesiyle yere düştüm.
Uzun bir kız beni tutup kaldırmasıyla şok olmuştum çünkü tanışmak istediğim gruptaki kızlardan biriydi.
Sana: Teşekkür ederim. Ben sana bu arada.
Tzuyu: Rica ederim. Memnun oldum ben de Tzuyu. Gel diğerleriyle de tanış.
Sana: Teşekkür ederim.
Tzuyu: Bak bu Momo ve Chaeyoung. Kızlar bu da Sana
Momo, Chaeyoung: Merhaba sana
Tzuyu: Sana Chae'nin yanı boş oraya oturabilirsin.
Tzuyu'nun yanına oturunca yavaş yavaş herkes gelmeye başlamıştı. İlk ders matematik olduğunu söylediler. İlk ders matematik de çekilmez yani.
Duyduğumuza göre yeni 3 tane yeni hoca gelmiş. Birincisi matematik hocasıydı diğeri edebiyat üçüncü ise tarih öğretmeniymiş .
sınıf öğretmenimiz jisoo gelip yoklama aldı. Giderken de Lisa'ya bakıp güldü Lisa ise öpücük attı.
Momo: Lan ben bu Lisa ve jisoo hocayı anlamıyorum.
Tzuyu: Bence sevgililer bunlar. Ben asla bir hocayla sevgili olmam.
Chae: Ben bilmem sevgili gibi durmuyor. Bende sevgili olmam bir hocayla heralde.
Biz konuşurken bazı kişiler sınıfın dışına çıkıp orda konuşmaya başladılar bazıları ise ayakta dolaşıyordu. Kimileri ise sıralara oturmuş yüksek sesle gülüyorlardı.
Dışarda ki kişiler içeri koşarak girince öğretmenin geleceğini anladı. Hoca girer girmez bir bağırmaya başladı anlatamam.