Momo
Bu sabah inanılmaz bir baş ağrısıyla uyanmıştım. Okula gitmek istemediğini anneme söylemiş ve o da halime acıyıp izin vermişti.
Şuan yatağımda hayatı sorgulamaya başlarken bizimkilerden mesaj geldi. Böyle bir arkadaş grubunuz varsa asla yalnız kalamassınız.
Saplarrr
Chae: Momo nerdesin gelmiycen mi?
Momo: Hasta gibiyim gelemiycem.
Sana: Tüh yazık olmuş demi.
Tzuyu: Bırakın söylemeyin ağlar fln.
Momo: Noldu söyleyin.
Chae: Senin parlaklığı açık unutulmuş aşkın ay öğretmenin bahçede nöbetçi.
Sana: Boş derslerimize girecek olan öğretmen Dahyun hocaymış.
Tzuyu: İnanır mısın 3 dersimiz boş.
Tzuyu'nun yazdığı mesaj ile okul kıyafetlerini giymem bir oldu. Aşağı indiğimde annem bana bakıyordu.
İyiyim bakışı attıktan sonra evden çıkıp otobüs durağına koşmaya başladım.
Okula geldiğimde tenefüstü ve bayan parlak o kadar öğrencinin arasından bile belli oluyordu.
Sınıfa çıktığımda mallar bana bakarak gülüyorlardı. Sana test getirmiş Bayan Park'a soru sorucakmış tabi peşine Chaeyoung yapıştı bırakmıyor.
Sana: Chae bırak beni tenefüs bitecek.
Chae: Bırak bende geliyim sana soruyu dinlerim.
İkisi kavga ederek giderken bende koluma Tzuyu'yu takmış bahçeye gidiyordum.
Chaeyoung
Sana ile kavga ede ede öğretmenler odasına gelmiştik. Sana Kapıdan boynunu uzatmış Bayan Park'a bakıyordu.
Bayan park ile göz göze gelince test kitabını gösterdi. O da eliyle gel işareti yaptı. Yanında da BAYAN MYOUİ vardı. Sakin Chae sakin.
Sana soruyu sorarken çaktırmadan bayan Myoui'yi izlemeye başladım ama bir yandan bayan Park'ın sorularına cevap veriyordum.
Mina: Chae bana değil de sorduğunuz soruya mı baksan.
Dediği şeyle çok utanmıştım Bayan Park ve Sana bir bana bir bayan Myoui'ye bakıyorlardı.
İkimizin arasında ki göz temasını Sana beni itince kesildi. İçimden hem Sana'ya teşekkür ediyor hem de sövüyordum.
-
-
-Dersin boş olduğu sabah bize sınıf hocamız Jisoo söylemişti. Biz bayan kim'i beklerken Momo üstünü düzeltiyordu.
Hoca içeri girince kısa bir selamlama dan sonra yerlerimize oturduk. Bayan kim Momo'yu çağırınca garibim heyecanlandı meğer testleri dağıttırcakmış.
Ona bile mutlu oldu ah ah iki üç gün önce Lisa ve jisoo'nun aşkını tuhaf bulurken üçümüz de aynı onlar gibi öğretmenlere aşık olduğumuzu düşünüyordum.