Chaeyoung
Sabah alarma küfür ederek kalktım. Yataktan çıkar çıkmaz küçük parmağımı komodinin kenarına çarptım.
Topal topal lavaboya gelmeye başarınca rutin işlerimi yapıp okul üniformamı giydim. Annem aşağıda harika bir kahvaltı hazırlamış beni bekliyordu.
Kahvaltımı yaptıktan sonra çantamı alıp ayakkabımı giyip otobüs durağına gitmeye başladım.
Kalemi bayan Myoui'e vermeye unutunca eve geri döndüm ve kalemi de alıp geri gittim.
Okula gelince sana ve Momo bahçeye girmek üzerelerdi.
Chae: Kızlarrr
Elimi kaldırıp onlara bağırınca bana baktılar. Beraber bahçeye girerken bayan Myoui arabasını park ediyordu.
Kızlar omzuma vururken arkadan Tzuyu geldi. Gıcık gibi bayan Myoui ile konuşmaya başladı. Bizde Tzuyu'yu bekliyorduk.
Sınıf öğretmeni yoklama aldıktan sonra ilk ders edebiyattı. Sana heyecanlı gibi duruyordu. Bende kızlara mesaj atıp hep beraber piç smile yapıp sana'ya bakmaya başladık.
Sana: Neden öyle bakıyonuz. Görende birşey oldu sancak.
Momo: Belki de sana olmuştur Sana.
Chae: Yoksa yeni hocayı mı bekliyon.
Tzuyu: Aman bizim küçük japon yeni kızımız aşık olmuş.
Tzuyu'nun dediğine anırarak gülmeye başladık. O sırada içeri yeni öğretmen gelince. Yüzünde sınırlı ve bu mallar neye gülüyor ifadesi vardı.
E.Öğretmeni: Merhaba çocuklar ben yeni edebiyat öğretmeni Park Jihyo oturabilirsiniz.
Göz ucuyla Sana'ya bakınca kıkırdamaya başlayınca sana koluma öyle bir vurdu ki hoca bile duymuş olucak bu tarafa bakıyordu.
Chae: Hadi yine iyisin benim sayemde sevdiceğinle göz göze geldin.
Sana: Chae sanki sabah Tzuyu bayan Myoui ile konuşurken ona nasıl baktığını görmedik.
Momo: Sana vurdu ve golll.
Ders başlar başlamaz Momo uyku pozisyonuna geçiyordu ki bayan kim'in bağırışları ile uyandı.
Ders biter bitmez bahçeye çıktık. Bahçede nöbetçi olan hoca bayan Myoui olduğunu görünce heyecanlandım.
Kalem yanımdaydı ama o başka öğrencilerin yanında oturduğundan dolayı utanıp gidemedim.
Bir kaç sıkıcı ders sonrası öğlen teneffüsü geldi. Biz kantine inerken kalemi de yanıma aldım. Yemek yedikten sonra biraz daha vakit vardı.
Bahçeye çıktığımızda bayan Myoui tek başına köşede telefonuyla oynuyordu. Kızlar beni itekliyerek oraya götürünce bize bakmaya başladı.
Kalemi uzatınca "hiç gerek yoktu canım şakasına bağırdım ben." Lafını bitirince bana sarıldı. Arkadan kızlar gülünce sinirlendim ki zil çaldı.
Sınıfa geldiğimizde Momo ve sana bizi taklit ediyordu.
Momo: H-hocam bu ka-kalemi size aldım.
Sana: Aaa hiç gerek yoktu CANIM şakasına bağırdım ben. Gel bir sarılayım.
Onlar sarılırken içeri Bayan ahn geldi. Ben ve Tzuyu gülmeye başladık. Zil çaldı ve en son ki derse yani bayan Myoui hocamın dersi başlıycaktı.
Öğretmenler zili de çalınca hocayı beklemeye başladım. Hoca gelince ayağa kalktık ama o bana bakarak gülümsüyordu.
Defteri imzalarken Lisa arkadan "Oo hocam kaleminiz çok güzelmiş" Bayan Myoui önce bana bakarak " Sevdiğim biri hediye etti Lisa"
SEVDİĞİM BİRİ DEDİ AAAAA iç sesimle mutlu mutlu konuşurken kızlar mal mal gülüp koluma vuruyordu.
Ders bittikten sonra eşyalarımızı toplamaya başladık. Aşağı indiğimizde Bayan Myoui, Dahyun ve jihyo hoca arabasına gidiyordu.
Ben bayan Myoui'e el sallayınca oda bana karşı el salladı. Mutlu mutlu eve gidip derslerimi yapıp uyudum.
Saçmalamış olabilirim. İyi okumalar.