MOMO
Sabah erken kalkıp çantamı hazırladım. Güzel bir kahvaltı yapıp evden çıktım. Sana aramıza yeni katılmıştı ama yinede çok sevmiştim onu.
Müzik dinleyerek okula geldim. Okulun kapısından içeri girecekken Chaeyoung yanıma geldi. Kol kola beraber okula girdik.
O sırada arkamızdan korna sesi geldi. Bayan Myoui arabası ile gelmişti. Biz kenara çekilirken oda arabasını park etti.
Biz sınıfa geçtiğimizde Tzuyu ve sana da gelmişti. Biz konuşurken sınıf yavaş yavaş toplanıyordu. Daha ilk dersin başlamasına zaman vardı. Bizde bahçeye çıkıp okul etrafında gezmeye başladık.
Biz gezerken daha önce hiç görmediğim bir kadın okulun içine girdi. Bembeyaz teni ile sabah sabah parlıyordu.
Chae: Bu kadının parlaklığı nerden kısılıyor ya. Gözüm gitti sabah sabah.
Diye konuşurken Chaeyoung'un arkasından biri gözlük takmıştı kim olduğuna bakmak için geri dönerken karşısında Bayan Myoui görünce hemen eğildi. Biz onun bu haline görünce gülmeye başladık.
Mina: Tarih öğretmenin ile böyle konuşma Chae.
Diyip giderken 2 kere şok yaşadık. Hem Chaeyoung'un ismini kısaltarak söyledi hem de güneş gözlüğünü Chaeyoung'a bırakmıştı.
Demek sabah sabah parlayan kadın bizim yeni tarih öğretmenizmiş. Neyse ki bugün onunla dersimiz var hocayı tanımak için can atıyorum.
Hem üşüdüğümüz için hem de Chaeyoung utandığı için sınıfa geldik. 15 dakika sonra Jisoo hoca gelip yoklama aldı ve giderken yine Lisa'ya göz kırpıp çıktı.
Tzuyu: Ay artık benim küçük midem bunları kaldıramıycak.
Tam tzuyu'nun bu dediğine gülüyorduk ki parlaklığı sonuna kadar açık olan Tarih öğretmeni gelmişti. Herkes ayağa kalkıp günaydın dedi ve sonra geri oturduk.
Tarih öğretmeni: Merhaba gençler nasılsınız. Öncelikle ben çok iyiyim bu dönem beraberiz ve başımıza neler gelicek bakalım.
Jungkook: Hocam bize isminizi söyler misiniz?
Tarih öğretmeni: Tabi ki hemen söylüyorum ben Kim Dahyun. Oldu mu çocuğum.
Jungkook: Teşekkürler hocam.
Bu mal Jungkook yine mal mal devranmaya başlamıştı zaten güzel bir karı görsün ağzının suyu akıyor. Lan gerçekten bu hoca yakıyor yalnız.
Tzuyu elini çeneme koyup ittirdi. "Ağzını kapat hoca sapık sancak seni" bu dediğine göz devirip dersi dinlemeye başladım.
Hoca derste 5 dakika izin verince Chaeyoung hemen bayan Myoui özel yaptırdığı kalemi gösterdi. Burnumu kapatıp önüme dönünce bana gülerek omzuma yavaş bir yumruk vurdu.
Tabii ben drama queen hemen masaya kendimi ittim. Hoca bize malmısınız bakışı atınca arkadan gülme sesleri gelince bu sefer ben onlara vurmaya başladım.
Sonra kızlar kaş göz işareti yaparak hocayı gösterdiler. Oraya bakınca bana gülerek bakıyordu. Yüzüm alev almaya başlayınca utandığımı anladım. Bu yüzden yüzümü sıraya gömerek uyudum.
Tzuyu bana tenefüste seslenmişti ama onu umursamayan bakış atarak uyumaya devam ettim.
Gözlerimi yavaş yavaş aralıyınca asırlık uyumuş gibi hissettim. Kafamı sıradan yavaş yavaş kaldırdım. Kafamı kaldırınca karşımda parlaklığı açılmış yani Dahyun hocayı görünce kendimi geriye attım.
Kızlar arkamdan gülmeye başlamışlardı. Tam onlara dönmüş kızacaktım ki Dahyun hoca konuşmaya başladı.
Dahyun: Bir daha dersim de uyuma ııı
Chae: Momo hocam ismi Momo.
Dahyun: Anlaştık mı Momo.
Dahyun hoca sınıftan çıktığı an Chaeyoung'u dövmeye başladım. Sıkıcı derslerin ardından okul bitmiş eve gitmek için hazırlanmaya başladık.
Bahçeye çıktığımda bir köpek Dahyun hocanın arabasının önüne gelerek oturmaya başladı. Dahyun hoca arabasını çalıştırdığı an koşarak arabanın üstüne atladım. İçerden hoca bu mal mı bakışı atarken köpek hala uyuyordu.
Dahyun hoca araban inip nolduğuna baktı köpeği görünce kucağına alıp kenara bıraktı. Bana da teşekkür edip öylece arabasıyla yanımdan çekip gitti.
Bende bizim mallarla eve doğru yürümeye başladım. Sana yine güzel gülüşlü pardon melek gülüşlü hocanın derse girmediği ile yakınıyordu. Ben onlardan ayrılıp eve girdim ve direk uyudum.
İyi okumalar