6

49 7 4
                                    

Sana

Chaeyoung'un evine gitmemizin üstünden koskoca bir haftasonu geçmişti.

Şimdi zorla kalkıp okula gidiyordum. Kapıda nöbetçi öğretmenler durmuş ve kıyafet kontrolü yapılıyordu.

Beden dersimiz olduğu için eşofman giymiştim. Ama bizim okul bu kuralı kabul etmiyormuş.

Hobi: Sana kızım beden dersiniz hangi saatte.

Sana: Üçüncü derste hocam.

Jihyo: Hemen üstünü değiştir sonra gel göster bize.

Niye bu kadar takılmışlar dı ha ilk ders ha üçüncü ders. Soyunma odasına gidip üstümü değiştirdim.

Tam çıkacakken yanıma Rose gelmişti . Ona da kızmışlar. İkimiz jihyo ve hobi öğretmene üstümüzü değiştirdiğimizi göstermek için gittik.

İlk ders resim di çok sıkıcı arkama döndüğüm de Chaeyoung resme odaklanmış resim çiziyordu.

Birden yanımıza Lisa geldi sandalye çekerek yanımıza oturdu. Biz ona sorgulayıcı bakışlar ile bakarken konuşmaya başladı.

Lisa: Ee kızlar diyorum ki yeni gelen hocaların ağzına düşmeyin.

Momo: ne saçmalıyosun yine Lisa.

Lisa: Diyorum ki jisoo ve beni sadece siz biliyorsunuz ve yeni gelen hocaları çok sevdiniz galiba.

Chae: Ah Lisa aklında kurmuşsun yine.

Lisa: Chae evlerimiz karşılıklı biliyorsun ki ve geçen öğretmenler sizin eve geldi.

Sana: Onlar bayan son'un öğrencileriymiş.

Lisa: Ne güzel keşke jisoo da annemin öğrencisi olsaydı. Bu arada sana keşke sende resim çizsen.

Sana: Neden Lisa.

Lisa: Öğretmenler odasında geçen biri kendisi çizdiği resmi Jihyo öğretmene verdi. O da dolabına astı.

Sana: Gerçekten mi?

Lisa: Evet chae ve sen resim çizip sevdiklerinize götürün bence.

Lisa daha biz birşey demeden kalkıp gitti. Chaeyoung ile birbirimize bakıp resim çizmeye başladık.

Tenefüste resimleri karşılaştırdık ve benimkisi gerçekten güzel olmuştu ilk defa bu kadar güzel resim çizdim galiba.

Biz öğretmenler odasına geldiğimizde kapıyı kim çalıcak diye tartışırken içerden jihyo ve Mina öğretmen çıkmıştı.

Mina: Kızlar birşey mi oldu.

Chae: Önce sen söyle sana

Sana: Bana ne sen de.

Chae: Gıcıksın Sana neyse Mina öğretmenim bu resmi size çizmiştim.

Sana: Bende bu resmi size yaptım jihyo hocam.

Jihyo: Çok teşekkürler sana bunu dolabıma asıcam.

Mina: Bende teşekkür ederim Chaeyoung ama kara kalemle beni çizmişsin eminim zorlanmışsındır sende kalsın istersen.

Chaeyoung bir anda resmi mina hocadan alıp baktı sonra resmi mina hocanın eline sıkıştırıp koşarak gitti.

Bende hocalara görüşürüz diyip sınıfa gittim. Bu Chaeyoung gerçekten mal yanlış resmi nasıl getirir anlamıyorum.

Sınıfa girince Tzuyu ve Momo'nun Chae ile dalga geçtiğini gördüm. Bende onlara katılarak güzelce dalga geçtik.

.
.
.
Sonunda dersler bitmiş ve eve gelmiştim. Bizim kızlar hala whatsapp grubundan dalga geçiyorlardı.

Bende biraz dalga geçip yatağıma geçtim. Bugün jihyo hocayı gerçekten fazlaca görmüştüm. Gördüğüm anları tekrar düşünüp gülerek uyudum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eğlenceden Aşka Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin