5

58 8 4
                                    

Momo

Akşam Chaeyoung'un evinde misafir olarak gidicektik bu sorun değildi. Asıl sorun yemeğe öğretmenlerde gelicekti. Son dersten sonra hızla eve gidip hazırlandım.

Hazırlandığım gibi Chaeyoung'un evine koşar adımlarla geldim. Ben geldiğimde sana ve Tzuyu çoktan gelmiş oyun oynuyorlardı.

Chae: Daha annem ve öğretmenler yok. Gel bende senle eş olarak oyun oynayalım.

Momo: Hayır bence sana ve ben olalım iki japon'a karşı oynayın ve kazanan kim görelim.

Biz oyuna başlamıştık. Tabi ki sana ve ben öndeydik. Chae ve Tzuyu sinir krizi geçiriyordu.

Momo: Nasıl kazandık ama ağla Chae ve Tzu..

Lafımı tam bitirecekken kafama Chae tarafından atılan yastık ile yastık savaşına başlamıştık.

Onlar büyük olan koltuğun arkasına geçmişti ben ve sana ise tekli koltukların arkasına geçmiş kendimizi koruyorduk.

Chae: Ulan Momo nasıl yenersiniz bizi.

Momo: Japon olmak kolay değil. Sürekli kazanmaktan bıktık demi sana.

Sana: Doğru momoring.

Tzuyu: Sana sen sus benimleydin sattın beni.

Chae: Ulan Japonlar sizi döverim ayrıca Momo kafama yastık atma.

Biz hem boş boş konuşup hem de yastık savaşına devam ettik. Kafamı yastık almak için kaldırdığımda karşımda içine sıçılmış bir ev ve bayan son arkasında ise öğretmenler vardı.

Ben ayağa kalkıp üstümü düzeltip selam vericekken Tzuyu kafama yastık attı ve popomun üstüne düştüm.

Bayan Son: Noluyo burda CHAEYOUNG.

Chae: Önce Tzuyu başlattı anne.

Tzuyu: Yalan söyleme Chae sen attın ilk.

Momo: Ayrıca sana ve bana ulan japonlar diyerek ırkçılık yaptı.

Dahyun: Savaşın başından beri burdayız MOMORİNG.

Sana: Ah öylemi hemen toplarız.

Biz evi toplarken bayan son ve Chae sofrayı seriyordu. Öğretmenler ise ayakta ne yapıcaklarını bilmeden duruyorlardı.

Sonunda herkes işini bitirmiş sofraya oturmaya başlamıştı.

Bayan Son: kızlar gidin şu saçını ve üstünüzü düzeltin palyaço gibisiniz.

Dediğine öğretmenlerin gülmesini duymuştuk. Hepimiz utanarak Chae'nin odasına koştuk.

Gerçekten palyaço gibiydik. Hemen üstümüzü ve saçımızı düzeltip aşağıya indik.

Masada geçmiş zaman ve bizim okulda ki yaramazlık yaptığımız anlar konuşuluyordu.

Ne var yani alt tarafı ben aç kalmışken kızlar beni tuvaleti kitledi bende kapıyı kırdım.

Tzuyu gıcıklık olsun diye Chae'nin çileklerini yedi diye sırayı camdan dışarıya fırlattı.

Tzuyu ise iddia yüzünden erkek soyunma odasına girmiş ve kızlardan uzak durun yazan bir kağıt asmıştı.

Sana daha yeni gelmişti onun yaramazlık yaptığını düşünmediklerini söyleyip duruyorlardı.

Ve birçok yaramazlığımız anlatılırken Bayan kim bana bakıp duruyordu. Tabi o sırada ortaya konan yemekleri yemeğe dalmıştım.

Dahyun: Gerçekten yemeğe aşıksın Momo.

Chae: Bide siz onu uzun yolculukta mola verdikten sonra yemek aşkını görün bayan kim.

Momo: Sen o kısa boyunla her lafa atlama Chaeng.

Chae: Bak hani boyumla dalga geçmiycektin. Bende seni annenin önünde karın kaslarına ellerim görürsün.

Tzuyu: Bayan Hirai kızının kaslarına dokunulmasını sevmiyor. Bayan son ise kızının boyuyla dalga geçilmesini sevmiyor.

Sana: Bizi aydınlattığın için çok mutluyuz Tzuyu.

Sana dediği laftan sonra göz devirince Tzuyu alttan Sana'nın bacağını sıkınca çığlık atan sana ile sofrayı toplamaya başladık.

Kızlarla kahve yapıp içeri getirdik. Kahve içerken salak sana bayan Park'ın içine giricekmiş gibi yanına oturdu.

Diğer yandan ise Chae bayan Myoui yiycekmiş gibi bakıyordu. Ben ise bayan kim'e aşık aşık bakıyordum.

Telefonuma gelen mesaj ile eve gitmek için ayağa kalktım. Chaeyoung beni gönderirken kulağına eğilip.

Momo: Bir daha Lisa ve jisoo hoca ile dalga geçmiycem.

Salak chaeng gülmeye hatta kahkaha atmaya başlayınca herkes bize bakmaya başladı. Dahyun hoca sanki biraz sinirlendi galiba yüzüme kapı kapanana kadar ona baktım.


Eğlenceden Aşka Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin