isi marea ritmul încetul cu incetul, în sus și în jos pe lungimea lui. o mână alunecând pe geamul cabinei lasand urme pierdute formate de picăturile de apă fierbinti, fierbinti ca membrul lui. răsufla greu, gemand din când în când.
trecuseră două zile în apartamentul asta blestemat, la propriu, și îi tot dispărea un anumit tip de mâncare din frigider.
cheese cake.
pahare sparte, mâncare dispărută, gunoiul, problema cu banii. totul îl făcea frustrat, și iritat. avea nevoie de eliberare. de acea a decis sa făca un duș.
simtii ca este mai aproape de eliberare, încercând să se miște cât mai repede. gemetele ii deveniseră mai groase și mai tari. dar putea să și țipe nu? era singur în apartament.
îi devenise mai greu să-și dea drumul din cauza poziției ciudate în dus și a echilibrului lui prost. incepu să-și frece mâna de membrul lui din ce în ce mai încet, vrând să renunțe deja. nici asta nu pot să fac ca lumea.
totuși ceva l-a făcut să continue. ca o prezență ciudata, uitându-se ațintit către el. acum chiar ca a devenit și nebun.
acel sentiment ca cineva îl privește din umbră îi excită. era ca și cum simțea căldură cuiva lângă el, învăluindu-l, ajutandu-l. își prelua din nou ritmul rapid scoțând zgomote mai puternice decât înainte. totul se simțea atât de intens.
își lasa capul pe spate, dandu-si drumul din încă câteva mișcări. niciodată nu se masturbase în halul asta, zici ca era nebun. niciodată nu lasase atata sperma in urma, mai avea puțin și făcea cabina alba, la fel și mana lui "doamne ce lipicios e" vorbi încet, ca o șoaptă.
"ce naiba.. " rosti el ușor, fără suflare din cauza efortului depus. se simțea ca un exhibiționist, deși nu era nimeni să se uite. sau așa îi plăcea să creadă.
atâtea întâmplări ciudate aveau loc dar lui tot îi era greu să creadă că o casa poate fii bântuită. nu îi era frica. chiar dacă erau sanse să fie ceva el nu avea nici cea mai mică problema.
dacă avea de gând să mai aibă momente așa bune, clar nu l-ar fi deranjat.
bărbatul își termină dușul și își prinse un prosop în jurul taliei, scoțând la iveală abdomenul admirabil și forma de "v" care ducea către penisul lui.
se îndrepta direct spre bucatarie murind de foame și cu gândul la desertul cumpărat de dimineata. deschise ușa frigiderului entuziasmat dar rămâne cu gura casca.
cheese cake ul a dispărut.
din nou.
minho clar avea nevoie de încă un duș fermecat din ala, toți nervii pierduți îi reveniseră ca prin magie.
nu suporta sa îi dispara lucrurile sau sa se spargă fără vreo explicație concretă. totul se simțea ca o farsa proastă pentru el. sa vada din nou frigiderul gol îl enerva maxim.
și era sătul de asta.
prezența ciudată se simtii din nou pe lângă, ca o căldură emanata de razele puternice de soare. îi dădea fiori. zici ca voia să-i facă în ciudă.
"mă jur ca te omor" nici nu știa de ce a zis asta, el singur credea că nu e nimeni în apartament.
se dă rapid inapoi parca ceva gadilandu-l pe piept "ce pula mea!?" de parca cineva tocmai l-a atins.
totuși se simțea bine...
CITEȘTI
devil's home
Fanfiction𝘭𝘦𝘦 𝘮𝘪𝘯𝘩𝘰 este atât de disperat după o casă nouă încât își asumă să locuiască în una bântuita de un monstru. dar dacă aceasta creatura în loc să-l sperie, îl excita până la moarte? !! imi pare rau oficial am renuntat la carte, dacă dorește...