îl enervase. si nu doar ca era puțin iritat, era complet nervos. nici nu mai încerca să-l sperie, deja încerca să-l omoare.
îi mânca mâncarea, i se spargeau chestii, altele dispăreau ca prin magie, unele chiar valoroase.
totuși minho zambea. da, la început se simti atacat și razbunator dar i-a trecut. îl lasa să-și facă de cap prin apartament, tratandu-l cu indiferență. nu voia să îi dea atenție.
daca voia să vorbeasca cu el putea oricând să reaparara, dar în schimb face toate prostiile prin apartament. de parcă asta l-ar alunga. acum ca l-a atins nu îi mai vine să plece vreodată de aici.
一
dimineata, în jur de ora trei, minho se trezi pentru un pahar de apă si un drum până la baie. la început se întristase, credea că magnetul lui de fantome s-a stricat. poate doar e nervos, incerca sa se asigure singur.
după ce își termină treaba se duse la bucatarie, deschizand ușa dulapului de sus. când sa pună mâna pe pahar, vesela îi cade pe corp, apoi pe jos facandu-se cioburi. fața bărbatului era doar puțin lovită dar pieptul plin de ramasite de pahare și farfurii.
"nenorocitule.. " șopti printre dinți mai mult. pentru el, stergand gentil cioburile, nevrand sa se rănească mai mult. aura caldă își facu apariția în jurul lui. se simțea din ce în ce mai fierbinte dând ideea că vrea să-l ardă. minho zâmbi cu colțul gurii, nemișcat la încercările creaturii.
"asta poate fi încadrată ca tentativa de omucidere, demon sexual" bărbatul chicoti la propriile cuvinte, lasandu-se relaxat pe blat. se uita în toate părțile, analizând, încercând să vadă de unde simte căldura mai puternic. parca era într-un cuptor.
paharele supraviețuitoare de pe blat cad și ele rând pe rând. oh, era supărat.
"ne jucam de-a șoarecele și pisica?" întrebarea îi plutea în aerul tensionat din bucatarie. "te-ai trezit cu fața la perna azi?" el se juca cu creatura, trăgând de sfori inexistente și incordate. se juca cu propria viață.
dar ceva îi zicea ca nu avea să-l rănească.
fum negru se lasa pe lângă el apărând din nou micul băiat suparat. ochii îi erau mari și rosii, parul ciufulit și buzele umflate. toate astea i se păreau drăguțe. un amuzament.
"nu sunt un demon al sexului! sunt unul al fricii" rosti clar și răspicat cu o voce autoritara către bărbatul mai înalt.
minho se apleca mai mult cu spatele pe blat, găsind o poziție mai confortabilă. își ridică mâna și se juca cu cercelul unic din buza în timp ce îi analiza corpul băiatului de sus până jos.
"la naiba, iar ma inmoi" gandi jisung. pamanteanul avea un efect asupra lui nemaiîntâlnit la alții. îl putea domina așa de usor încât îi era frica de ce se poate întâmpla. daca nu îi face față? de ce e special?
trebuie să-l alunge cât mai repede. nu îi plăcea aceasta gălăgie si aceasta situație ciudată.
"al fricii? câteva cioburi ar trebui să ma facă sa fug de aici?" barbatul se apropie de corpul lui, lasandu-si capul în jos sa se uite către el. brațele masive si pline de mușchi îl intimidau pe băiat.
"esti un demon sexual pentru mine, nu ma sperii, ma exciti"
jisung putea jura că ceva înăuntru lui s-a mișcat.
CITEȘTI
devil's home
Fanfiction𝘭𝘦𝘦 𝘮𝘪𝘯𝘩𝘰 este atât de disperat după o casă nouă încât își asumă să locuiască în una bântuita de un monstru. dar dacă aceasta creatura în loc să-l sperie, îl excita până la moarte? !! imi pare rau oficial am renuntat la carte, dacă dorește...