stătea la pândă. de câteva zile asta era acțiunea lui favorita prin apartament. termină slujba, curatenia și mâncarea apoi stătea la pândă prin fiecare camera.
îl vedea în oglinda baii? încerca să-l prindă. ii simtea prezența în bucătărie? încerca să-l prindă.
devenise obositor dar nu avea de gând să renunțe. voia să afle ce se întâmplă în apartamentul asta "blestemat".
planul de azi era cheese cake. îl plantase în ușa frigiderului între deschis, încercând să-l ademenească ca un iepurie la morcov.
dar pentru el, creatura era un altfel de iepure, unul șiret, un bugs bunny.
observase ca ii plăceau mai mult cheese cake cu zmeura așa ca a cumpărat două special. a ajuns să dea banii pe așa ceva, cine ar fi crezut?
aranjase delicatesa pe o farfurie frumoasa si punând o lingura ostentativ pe masă, lângă frigider. totul era ca la carte.
se puse pe canapea și aștepta momentul cheie. pentru o secundă chiar s-a gândit " poate dacă imi scot pula vine mai repepe?" dar nu a mai apucat. era clar că avea ceva pentru genitalul lui dar de data aceasta a apărut din cauza prajiturii frumos aranjate.
poate și din cauza lui.
ca de obicei îi simti prezența caldă în camera cu el. zici ca era un cuptor incins, era fierbinte, parca îi ardea pielea doar cu existența lui și îi plăcea maxim. începuse să fie dependent de acel sentiment. innebunise? da.
oricât ar acoperi adevărul cu "doar vreau sa aflu ce se întâmplă", știa bine, în adâncul lui ca îi plăcea ceea ce se întâmplă. un sentiment ciudat, dar ardea de dorința pentru asta.
ardea la propriu. căldura lui parca era venită din flacarile iadului. cine stie, poate chiar era de acolo?
se lasa comod pe canapea, uitandu-se leneș către ușa frigiderului. se topi ca o inghetata la soare. ochii i se măresc când ușa se deschide singura. gura lui scoate un mic zgomot șocat când o deschide iar frigiderul se tranteste ca un fulger.
"la naiba!" sopti amar printre dinți. "l-am speriat." regretul i se citea în glas, obosit după toată alergatura asta.
se ridică să se ducă în bucatarie si sa deschidă frigiderul, măcar avea un cheese cake înăuntru. îl scoase cu mare grijă și îl puse pe blatul din camera. lua lingura și baga în gura o bucată mare de prajitura.
parca simti cum îi rămâne în gât când căldura se făcu din nou prezentă. degetele fine necunoscute își făcu apariția pe umerii lui, se plimbau pe corpul lui. pe spate, apoi pe la talie se mută în fața, încercând să ajungă mai jos.
acum era șansa lui!
rapid ca fulgerul, se întoarse cu spatele la blat și prajitura, apucand rapid de cea mai apropiată parte de el. de gâtul creaturii. îl strânse încet punând presiune pe un punct sensibil, îl voia moale în mână lui. și reuși.
se lasa firav în atingerea lui minho dandu-i timp să-i analizeze fața. era un băiat superb cu ochii rosii inflacarati și cu obraji plini. își ridică încet capul către el uitandu-se de jos cu firele de par printre ochi. oh, îl excita!
ochii lui îl innebuneau și mai tare, fata lui era așa de draguta și de doritoare încât nu se putu abtine. era superb în mâinile lui.
fără să-si mai gândească acțiunile, își lipi buzele fierbinti de ale lui.
CITEȘTI
devil's home
Fanfiction𝘭𝘦𝘦 𝘮𝘪𝘯𝘩𝘰 este atât de disperat după o casă nouă încât își asumă să locuiască în una bântuita de un monstru. dar dacă aceasta creatura în loc să-l sperie, îl excita până la moarte? !! imi pare rau oficial am renuntat la carte, dacă dorește...