05.

44 9 3
                                    

gustul sângelui amar îl îndepărtează brusc. nici nu a simțit durerea mușcăturii, gura locatarului si a creaturii era plină de sânge.

"ce pula mea e îneregula cu tine! ar trebui să-ți fie frica de mine nu să ți se scoale!" pentru prima dată minho îi auzi vocea frumoasa, acesta exprimandu-si sentimentele agresiv și arătând cu mâna înspre el. singurul lucru la care se gândea era sângele ce îi umplea gura. l-a mușcat. îl excitat.

bărbatul își coboară ochii către mâna lui și își observa erecția mândră din pantaloni. de la un sărut?..

"vorbeste!" comanda creatura necunoscută. minho îl privea intens ramanand șocat de la propria lui acțiune. niciodată nu ar fi crezut ca ar face asa ceva.

băiatul mai pitic era rosu de nervi ochii lui aprinzandu-se și mai tare la față. chiriasul zambeste apoi începe și râde tare fara oprire către creatură.

"esti nebun!" rosti ferm micul diavol cu mâinile încrucișate la piept.

"da, sunt, sunt nebun pentru ca vreau sa te fut" ochii lui se măresc cât cepele la auzul cuvintelor și dispare ca un fum în zare. zici ca s-a teleportat din față lui.

la naiba, l-am pierdut. gandi el.

radea la fața lui. da, era un nebun. nebun după creatura asta ciudată. în loc să se sperie, l-a sarutat. în loc să fuga, radea la fata lui draguta nervoasă. în loc să îi fie frica, era excitat de el.

ceva era greșit aici. foarte greșit.

după câteva clipe de liniște își întinse mâna către fata și își curata cu degetul mare gentil lichidul rosu aprins de pe colțul gurii. se puse jos pe gresia rece a bucătăriei zâmbind cu colțul gurii. nu mai era cale de scăpare. îi plăcea ceea ce se întâmpla.

acum voia să-l vadă din nou, să-l atingă din nou. să-l sărute. dacă a distrus tot? o sa mai apară? va ma încerca să ma e enerveze, să ma sperie, să ma dea afara din apartament.

în capul bărbatului era un adevărat vacarm de ganduri, unele cu ideea ca a dispărut pentru totdeauna, altele erau imaginații perverse.

ce om a devenit!

nici măcar nu i-a aflat numele, iar asta îl manca de viu. voia să îl cunoască, să știe mai multe. ce e? o fantoma? un demon? clar ar fi fost unul al sexului la cât îl excita.

sau poate sentimentul era doar pentru minho, cine știe? poate pe creatura nu a miscat-o absolut deloc acțiunile lui. cel puțin asta credea.

han jisung, un demon, un diavol făcut pentru frica oamenilor, să îi sperie. se hrănea din durerea lor, din teama lor.

minho a fost prima persoană caruia să nu îi fie frica de el și asta îl enerva cumplit. cum putea să îi reziste? de ce se făcu moale la atingerea unui pământean jegos? asta era apartamentul lui de vânătoare.

dar prada lui noua pare mai mult ca noul vanator al casei.

devil's homeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum