Rozdział 12

25 1 0
                                    

TIMESKIP

24.12-WIGILIA

Był wieczór Wigilii, a ty i Killua zdecydowaliście spędzić ten wyjątkowy czas razem. Cały dzień przygotowywaliście się na tę chwilę - ubraliście choinkę, udekorowaliście mieszkanie i przygotowaliście tradycyjne potrawy. Teraz nadszedł czas, aby zasiąść do stołu i cieszyć się wspólnym posiłkiem.

Killua, ubrany w elegancką koszulę i spodnie, wyglądał niesamowicie przystojnie. Przy stole umieścił świeże kwiaty, które wcześniej sam wybrał. Ich intensywny zapach wypełniał całe mieszkanie, dodając wyjątkowego uroku temu wieczorowi.

Kiedy już usiedliście, zaczęliście dzielić się opłatkiem. Killua wziął w ręce złocisty opłatek i uśmiechnął się do ciebie, czekając, aż podzielisz się z nim opłatkiem.

"Mam nadzieję, że ten wieczór będzie dla nas niezapomniany," powiedział cicho, a jego oczy lśniły jak gwiazdy na niebie.

Ty również uśmiechnęłaś się, wzięłaś opłatek i podzieliłaś się nim z Killuą. W tym momencie poczuliście magię, która wypełniła wasze serca ciepłem i radością.

Następnie rozpoczęliście wieczerzę, składając sobie nawzajem życzenia i delektując się pysznymi potrawami. Killua, którego talenty kulinarne były niesamowite, przygotował wiele smakołyków, których wcześniej nauczył się od swojej matki.

Podczas kolacji rozmawialiście o waszych przygodach i wspomnieniach. Wspólnie śmialiście się i wzruszaliście, dzieląc się wzajemnym wsparciem i miłością.

Po zakończeniu wieczerzy, przyszedł czas na prezenty. Killua, pełen tajemniczości, podszedł do choinki i wręczył ci delikatnie zapakowany prezent. Rozwarłaś go z ekscytacją i spojrzałaś na Killuę z wdzięcznością.

"Chciałem, abyś miała coś, co przypominałoby ci, jak bardzo cię kocham," powiedział, a w jego oczach widniała szczerość.

W opakowaniu znajdował się naszyjnik z delikatnym sercem wykonanym z białego złota, zdobiony błyszczącymi diamentami. Był oszałamiający i pasował do ciebie idealnie. Przytuliłaś Killuę, pełna wdzięczności i miłości, a on odpowiedział na to ciepłym uśmiechem.

"Jesteś najważniejszą osobą w moim życiu. Kocham Cię"-powiedział szczerze z uczuciem.

''Ja Ciebie też.''-powiedziałam wzruszona z oczami pełnymi łez.

To była niezapomniana wigilia dla tej pary zakochanych.

Fałszywa Przyjaźń (Killua x Reader)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz