PROLOG
Młoda dziewczyna biegła w pośpiechu do szkoły. W końcu dotarła na czas.-Uff...Zdążyłam. Myślałam, ze się spóźnię. Głupio pierwszego dnia w nowej szkole nie być na czas-pomyślała dziewczyna. Liceum im. Stowarzyszenia Łowców do którego się dostała to jedna z najlepszych prestiżowych placówek w Japonii. Egzaminy zdała śpiewająco. Zawsze była prymuską jeśli chodzi o naukę. Tylko z wfu i plastyki miała gorsze oceny. Y/N jest piękną dziewczyną ma długie czarne włosy i brązowe oczy, ma bardzo szczupłą talię, jest średniego wzrostu ok.165 cm. Jeśli chodzi o charakter jest bardzo nieśmiała w poznawaniu nowych ludzi oraz jest wstydliwa. Od podstawówki trzyma się z Rose. Uczennica pędem dobiegła do swojej nowej klasy z tabliczką 1C.Nauczyciela/ki jeszcze nie było a na zegarze wybiła punktualnie godzina 8:00.Zauważyłaś Rose w trzeciej ławce pod oknem. Poszłaś się przywitać z przyjaciółką.-Cześć Rose-powiedziałaś.-Cześć Y/N. Słyszałaś za tydzień dojdzie do naszej klasy nowy chłopak-powiedziała Rose.-Ciekawe kto to jest? Jak myślisz?-zapytałaś.-Nie wiem, zobaczymy-powiedziała twoja przyjaciółka. Waszą rozmowę przerwało wejście nauczycielki która przyszła 10 minut spóźniona.-Przepraszam za swoje spóźnienie klaso. Nazywam się Biscuit Krueger. Będę waszą wychowawczynią przez te 3 lata liceum. Uczyć was będę japońskiego .Liczę na owocną współpracę z waszej strony-powiedziała nauczycielka. Reszta dnia minęła ci na poznawaniu pozostałych osób z klasy. Późniejsze lekcje minęły dość szybko. Po południu po szkole wróciłaś do domu zmęczona. Odrobiłaś zadania domowe, zjadłaś obiad z rodziną, umyłaś się i poszłaś spać po 22.
(PS: Poniżej znajduje Liceum im. Stowarzyszenia Łowców. Tak właśnie wygląda prestiżowa szkoła).
CZYTASZ
Fałszywa Przyjaźń (Killua x Reader)
FanficAkcja opowiadania dzieje się w naszym świecie. Jesteście przyjaciółkami od podstawówki. Do Liceum im.Stowarzyszenia Łowców pojawia się nowy uczeń Killua Zoldyck.