TIMESKIP
3 STYCZNIA
Jednak pewnego dnia w styczniu do naszego miasta przybyła nowa dziewczyna o imieniu Vanessa. Miała długie czarne włosy, piękne zielone oczy i uśmiech, który zdawał się czarować wszystkich wokół.
Na pierwszy rzut oka Vanessa wydawała się być ujmującą i sympatyczną osobą. Natychmiast zdobyła popularność w szkole, ponieważ była utalentowaną artystką.
Z czasem zaczęła spędzać coraz więcej czasu ze mną i Rose i wydawało się, że staje się kolejną przyjaciółką w grupie.
Jednakże, Reader zaczęła zauważać, że Vanessa zachowuje się dziwnie, a jej uwaga w stosunku do Killui jest podejrzana. Vanessa wydawała się być zbyt zainteresowana życiem prywatnym Reader i Killui, a jej uwagi skierowane do Killui były nieodparte. Reader zaczynała czuć się zazdrosna i zaniepokojona, ale nie wiedziała, jak z tym sobie poradzić.
W końcu, Rose zaczęła podejrzewać, że Vanessa nie jest tym, za kogo się podaje. Zauważyła, że Vanessa celowo zaczyna się zadawać z Killua i próbuje go zainteresować swoją osobą. Gon, który był zawsze bardziej ufny w stosunku do nowych znajomości, nie zauważył nic podejrzanego.
Reader, zdesperowana, postanowiła porozmawiać z Killua. Powiedziała mu, że jest zazdrosna o jego uwagę skierowaną na Vanessę i że nie czuje się komfortowo w obecności tej dziewczyny. Killua uspokoił ją i powiedział, że nigdy nie zdradzi jej dla innej dziewczyny. Reader poczuła się lepiej, ale wciąż była zaniepokojona.
Niedługo potem, grupa przyjaciółek zorganizowała imprezę urodzinową dla Rose, która dzisiaj była solenizantką. Wszystko szło dobrze, ale niespodziewanie Vanessa pojawiła się na przyjęciu. Zaczął się kolejny konflikt, gdy Vanessa zaczęła flirtować z Killua. Reader zaczęła głośno protestować, ale Vanessa ją zignorowała i zaczęła się bardziej angażować w rozmowę z Killua.
W końcu, Rose postanowiła wyjawić prawdę. Powiedziała, że Vanessa nie jest przyjaciółką, lecz dziewczyną, która celowo próbuje odebrać Killua Reader. Vanessa nie była w stanie już nic ukryć i przyznała, że faktycznie chce związać się z Killua.
Reader była zszokowana i zraniona. Nie mogła uwierzyć, że nowa dziewczyna w grupie była tak wredna i pozbawiona skrupułów. Killua, który zrozumiał, że Reader jest dla niego najważniejsza, i będzie tylko z nią. Siłą została wyproszona z imprezy Vanessa. Na odchodne wygrażała że jeszcze Killua pożałuje że dał jej kosza.
CZYTASZ
Fałszywa Przyjaźń (Killua x Reader)
FanfictionAkcja opowiadania dzieje się w naszym świecie. Jesteście przyjaciółkami od podstawówki. Do Liceum im.Stowarzyszenia Łowców pojawia się nowy uczeń Killua Zoldyck.