0.1

522 51 39
                                    

Ayakkabılarımı çıkardım tam camiye gireceğim an önüme tutulan bir sopa ile durdum. Ay ne oluyor ne oluyor? Kafamı kaldırıp sopanın sahibine baktım.

"Şey..." dedi başı eğik bir erkek. "Ben şimdilik cami görevlisiyim. Kadınların girişi buradan değilmiş. Bana yaşlı bir amca burada durup giren kadınları uyarmamı söyledi de." dedi. Bir an gözümde canlanınca gülmemek için kendimi zor tutmuştum. Düşünsenize cami de namaz kılıyorsunuz ve bir yaşlı amca gelip gel bugün cami görevlisi olarak işe başla diyor. PUAHAAHAHAHAH

Çok derinlerden gelen gülme isteğini bastırıp "Ama kadınların girişini belirten bir tabela yoktu." dedim. "Cami yeni yapıldığı için tabela daha konulmamış." dedi.

İç çekip ayakkabılarımı geri giydim. "Kadınların girişi nerede acaba?" dedim gözlerimi yerden çekmeden. "Arka tarafta." dediğinde "Allah razı olsun." deyip caminin arkasına yürüdüm.

Gerçekten bir giriş daha olduğunu görünce oradaki girişten girdim camiye.

Önlerden bir yere oturup beklemeye başladım.

Bu cami yeni yapılmıştı ve bugünden itibaren hem kızlar hem de erkekler için Kuran dersler verilecekti.

Beni de kızlara ders vermem için çağırmışlardı ve bugün ilk günümdü. Öğleyi de cami de kılarım diye düşünerek 1 saat erkenden gelmiştim.

Elimdeki çantamı yanıma koyup namaza durdum.

.

Selamımı verdikten sonra tesbihimi çekip duamı ettim ve çantamdan telefonumu çıkarıp saate baktım.

Yarım saat vardı. Birazdan gelirlerdi büyük ihtimalle.

Bir tane peçeli kızın bana yaklaştığını görünce ayağa kalkıp gülümsedim. Karşımda durdu. Kısılan gözlerinden gülümsediği anlaşılıyordu.

"Merhaba sanırım Hira hanım sizsiniz." dedi. "Evet benim." dedim. "Güzel. Ben de Meryem." dedi ve sarıldı bana.

Çok içten sarılmıştı. Hissediyordum Meryem ile iyi anlaşacaktık. "Birazdan çocuklar burada olur. 1. Ders bitince teneffüs olacak. Teneffüsü takip etmen gerekecek. Ama yine de gelirim ben yanınıza söylemek için rahat ol sen." dedi ve teneffüsün olacağı saati söyledi.

"Erkek çocuklar erkekler kısmında ders görecek. Teneffüste caminin avlusunda (caminin önü)  oyun oynayabilirler ama senin de başlarında durman gerekecek. Bende camide duran kızlara bakarım." dedi. Gülümseyerek "Olur." dedim.

Camiye bir tane beyaz başörtülü bir kız girince elinden tutan annesi yanımıza geldi ve dersin bizim mi vereceğimizi sordu. Onu onayladık.

Meryem son kez sarılıp çıktı camiden. Bende küçük kızın yanına oturdum.

.

İlk dersin bittiğini haber vermek için yanıma geldi Meryem. Hemen kızlara "kısa bir ara veriyoruz güzellikler. Bahçeye çıkacak olanlar benimle gelsin burada oynayacak olanlar burada kalsın." deyip ayağa kalktım.

10 tane öğrencim vardı. 7 tanesi cami avlusuna çıkarken diğerleri camide kalıyordu. Kızları  çıkarıp banka oturdum.

Kızlara bakarken gözlerim bugün beni durduran 'Geçici Cami Görevlisi'  ile buluştu.

Hemen gözlerimi çekip kızlara bakmaya başladım. Arada bir de saati kontrol ediyordum.

Geçici cami Görevlisinin "Hadi aslanlarım benim derse." demesiyle saatime baktım. Ders saati gelmişti.

"Geliyoruz hocam." dedi bir tane sarışın çocuk. Bir dakika geçici cami Görevlisi aynı zamanda da hoca mıydı? 

Bende ayağa kalkıp sesimi hafiften kızların duyması için yükseltip "Ders saati güzellikler." dedim.

Ardından da beraber camiye girdik.

.

Selamunaleyküm canlaarr <3

Nasılsınız?

Evet biliyorum devam eden 3 kurgum var. Ve yine biliyorum ben devam eden 3 kurgum varken dördüncüyü atıyorum. KDKFJFMMDKG

Neyseee.

Ben size bölüm aralıklarını söyliyim.

Pazartesi: Ah kimin için atıyor bu yürek

Çarşamba: müziğin sesini kısar mısın

Cuma: Delikaanlı

Pazar: cami Görevlisi

Cami Görevlisi -ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin