Ayakkabımı giyip binadan çıktıktan sonra caminin yanındaki markete uğradım.Biraz gezip ne alsam diye düşünürken bir kutu lolipop aldım ve caminin bahçesine giriş yaptım.
Kızlar bölümüne yürüyüp içeri girdiğimde bazı öğrencilerimin geldiğini gördüm. Gülümseyip yanlarına oturdum. Meryem de yanıma gelip oturduğunda sohbet etmeye başladık. Bütün kızlar da gelince Meryem bana sarılıp çıktı camiden.
"Merhaba kızlar!" dedim. "Merhaba öğretmenim." dediler. Yaş aralığı 3-7 yaş arasıydı. Lolipopların olduğu kutuyu çıkarıp hepsine birer birer dağıttım. Kalanları da erkek çocuklara veririm diye düşünerek kenara koydum ve sırayla hepsini yanıma çağırıp cüzlerini okuttum.
Teneffüs vakti girince Meryem geldi ve içeride duran çocuklara baktı. Ben de bahçeye çıkanlarla beraber lolipopları aldım ve bahçeye çıktım. Kızlar oynarken erkek çocuklara lolipop dağıttım ve geçici cami görevlisine kalan lolipopları verip "İçeride çocuk varsa onlara verirsiniz." dedim.
Sonra da bir banka geçip derse giriş zamanı gelene kadar oturdum.
.
"Abla benim mavi feracem nerede?" diye bağıran kardeşim karşısına geçip yüzüne fırlattım. "Cırlama be! Seni mi çekeceğim bir de?" deyip odama geri girdim. Kapının birden açılmasıyla daha yeni yattığım yatakta doğruldum.
Canım(!) kardeşim kapımı sonuna kadar açmış sonra da odamdan çıkmıştı. "Bingonun ahırı mı kardeşim burası?" diye bağırıp yatağımdan kalktım ve mutfağa girdim. Annem işte olduğu için yemek yapamamıştı benimde yapasım yoktu zaten.
"Pınar gel kız buraya!" diye bağırdım. "Ne var?" diye bağırdı oda. "Gel yemek yap." dedim. "Olmaz işim var Murat yapsın." dedi. "LGS senemdeyim ben demiyim demiyim diyorum ama çok üstüme geliyorsunuz. Yeter ya." diye bağırınca gözümü devirip "Tamam be! Kendime yemek söylerim bende." dedim ve odama geçtim. Pis boğazlar hemen kapımın önünde bitti.
"Abla kölen olayım bana da söyle." "Abla vallahi çok açım aç aç nasıl ders çalışacağım ben? LGS geçemezsem senin yüzünden. bana da söyle!" dediler aynı anda. "Tamam be döner söylüyrum Gidin." dediğimde ikisi de hain hain sırıtıp gittiler. Pis boğazlar.
.
Merhabalarr!
Nasılsınız?
Bölümler hep böyle kısa olacak maalesef :(
Sınav haftamda olduğum için 2 hafta bölüm gelmez diye düşünüyorum.
Görüşürüzz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cami Görevlisi -ARA VERİLDİ
Fiksi UmumAyakkabılarımı çıkardım tam camiye gireceğim an önüme tutulan bir sopa ile durdum. "Şey..." dedi başı eğik bir erkek. "Ben şimdilik cami Görevlisiyim. Kadınların girişi buradan değilmiş. Bana yaşlı bir amca burada durup giren kadınları uyarmamı söyl...