11. Kısım- Tanışma Yemeği

253 22 3
                                    

Sera , Gökhanı görür ve oradalar!
Çağan hadi, sakince gidelim!
Leya adam gibi yiyelim! derler ve yürürler ve Gökhanlar ayağı, kalkar!
Gökhan hoşgeldiniz!
Sera hoşbulduk!
Gökhan, Yağız, Tuana yiğenlerim!
Sera merhaba! der ve ikiside aynı anda!
Tuana-Yağız merhaba!
Sera bunlarda, benim yiğenlerim, Çağan, Leya!
Gökhan merhaba! der ve ikiside aynı anda!
Leya-Çağan merhaba!
Gökhan oturalım mı? der ve herkes masaya oturur!
Sera ne yiyelim? der ve herkes, bir şeyler söyler ve garson çağırıp ona söylerler ve adam getiriyorum, hemen diyip, gider ama Sera'nın gözü,Tuana'nın elindeki, yaradadır!
Tuana iyim!
Sera efendim!?
Tuana öyle bi baktınız ki, nerdeyse, sizin suçunuz sanılacak! der ve Sera güller!
Sera iyimisin, peki zorlanıyormusun?
Tuana hayır ilk gün farkındaydım ama zamanla unutmuşum!
Tuana elimdeki sargıyı, yani hissetmedim!
Sera o zaman, acımıyor?
Tuana aynen, pek açıldığı söylenemez, pansumanı siz yaptınız, zaten!
Sera şu sizi, bıraksak!
Tuana peki, ne diye sesleneyim?
Sera ,abla olabilir ya da teyze!
Tuana yok, Sera abla daha iyi!
Leya peki, biz size ne diyelim? der ve güller!
Gökhan abi, diyebilirsin yada başka, birşey!
Leya yok, Gökhan abi daha iyi! der ve Tuana ya göz kırpar ve güllerler!
Yağız biz, aynı okuldaymışız!
Çağan keşke sınıflarda-
Sera öyle zaten?
Yağız nasıl, yani?
Sera ilk başta bizde, fark etmedik bi kaç gün önce öğendik, aynı sınıflarda, olduğunuzu!
Leya o zaman, sabah müdüre değil, direk sınıfa gelirsiniz, herhalde, sınıf aktarmada yok!
Yağız belli olmaz, başka birşey çıkar falan, söz vermeyim ama sen,tut yerimi!
Gökhan aktarım?
Tuana şey eğer, ayrı sınıflarda olursak, aynı sınıfa gidelim, diye senle, konuşçaktık! der ve Gökhan şaşırır ve Sera güller!
Sera siz, baya kaynaşmışsınız!?
Leya öyle oldu!
Tuana baya da, iyi oldu! der ve yemekler gelir ve teşekkür ederler ve yemeğe başlarlar!
Leya aa, biz size birşey, diyecektik, kurs!?
Tuana aynen!
Gökhan yine mi?
Sera, sen cidden evi, pek sevmiyorsun galiba, amcan anlatı!
Tuana evi değil, sorun bu ikisinde! der ve ikiside aynı anda!
Gökhan-Yağız biz mi?
Tuana evet!
Leya niye?
Yağız aynen, niye?
Tuana şöyle, benim amcam geceleri çalışmaya bayılır, abim de yeni yerler bulup kafa dinlemeye, bilmem, anlata bildim mi!?
Sera anladım, yanlızlık sevmezmisin?
Tuana severim ama dakikası belli olmadan pat, diye, geldiklerinde program falan, kalmıyor! der ve Leya güller!
Leya aynı, abim! der ve Sera güller!
Sera zaten, gece odaya kapanma veya kitap düşkünlüğünün üzerine, bi de bu eklendi! der ve Gökhan güller!
Tuana bunları amca mı, anlatı?
Sera evet!
Tuana sizde de bizi, benzetmeler vardı, herhal de!
Sera olabilir! der ve güllerler!
Tuana o sinir hastasına- ne oldu?
Sera hastanesinde, ilaçlar artık serum ile veriliyor, bi süre uyutucaklarmış, bazen uyandırıyorlarmış!
Gökhan hangi, sinir hastası?
Tuana, Sera ablaya saldıran!
Gökhan ne!?
Gökhan benim niye, haberim yok, ikinizde de bir şey, yok, yani söylemediniz?
Sera ben sana söyledim, aslında, hani Tuana'yı baktım, demiştim, ufak bi kaza oldu, dedim!
Gökhan ufak dediğiniz, kaza bi adamın sana saldırıp ve ikinizde susup, o adam hakında, rahat konuşmanız!
Çağan aynen, ya bir şey, olsa!
Yağız birşey gelse!
Tuana sakin, abartmayın!
Leya geçmiş, bitmiş zaten!
Çağan o zaman söylerselerdi, geçmiş olmazdı!
Tuana tamam, özür dileriz, oldu mu?
Gökhan şu durumu, bi anlatırsanız, olabilir!?
Sera tamam, sana demiştim, Tuana'yı aldığı mı, ilk başta bilmiyorum, diye, hatırlıyormusun?
Gökhan evet!
Sera onu muayenesinden, önce bi hasta yakını, geldi, konuşalım, dedi, bende kantine inelim, dedim, ardından, labaratuvara gidicektim, yakındı ve asansöre ,bindik!
Tuana bende, o sıra, randevu saati, gelmeden, bi odasını öğreneyim, son dakika karışmasın, dedim!
Sera sonra adam, annem hasta falan değil, taburcu edin, dedi, olmaz dedim, sözde abisi, bana para vermiş ve ben annesini boşa tutuyormuşum ama kadın temizlik hastası ve etrafına ve kendine zarar verebilirdi, sonra o, onu diyince itiraz ettim ama sinir hastası olduğunu, bile bilmiyordum, o da, o anki etkiyle, boğazımı sıktı!
Gökhan ne!?
Tuana ben o sıra asansörü, çağaırmıştım, asansör açılınca onları, görünce!
Gökhan görünce ne?
Sera birden, adamın kafasına soda sişeşini kırdı, hemde direk!
Gökhan senin, elin!
Tuana o sebepten!
Leya iyi cersaret, birden geçirmişsin!
Sera hemde ne, biri durur bi bakar, bağırır, kaçar ama Tuana görürmez, vurdu!
Tuana alışkınım, ondan! der ve ikiside aynı anda!
Gökhan-Yağız bi zahmet!
Çağan ne?
Tuana ben, insanların kafasında, birşeyler kırmayı, abim ve amcamdan ögrendim!
Sera, Gökhan?
Gökhan birşey, olursa korusun, diye!?
Leya işe, yaramış!
Tuana aynen! der ve Gökhan'nın telefonu çalar ve yüzü düşer!
Yağız dedem mi?
Gökhan evet!
Tuana yemekteyiz de, gitsin, hiç konuşamam! der ve Gökhan açar!

 Üvey Abi AşklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin