Leya yani, kimle peki!?
Tuana bilmiyorum ama Kara'nın parasını veren de, birşey var ve Kara'nın dediklerin de!?
Leya inanıyorsun, yani!?
Tuana ya, ne evet, ne hayır!?
Leya o, ne demek!?
Tuana yani, baba mı, dedem, öyle yaptı, amcam ile kalgasını sebebi o ama babam da hep dedemin en sevdiği, oğlu olmak istedi ve dedem bunu kullandı çünkü o, bana kalsa acımasız ama!?
Leya ama ne!?
Tuana ama Kara niye, beni düşünüyor, neden amcama yardım etmek istiyor, mesaj da, "Bu gece ,Kadıköy de, olay var, uzak dur!" yazıyor!
Leya, Tuana ben korkuyorum!
Tuana bende, ondan korkuyorum, sanki, birşey var!?
Leya ne gibi!?
Tuana içimden bi ses, dedem sadece, babamla değil, başkası ile de oynadı, diyor ve Kara bunu, biliyor!?
Leya ve bu sizi, etkileyecek!?
Tuana hemde, öyle bi etkileyecek ki, bu olay Kara'nın hapisten çıkıp, gel benle uğraş, başka birşeye girme, yiğenin bende!?
Leya off, korkutmaya!?
Tuana korkma ama gitsek iyi olur!?
Leya nereye!?
Tuana, Leya, silah kullana, biliyordun dimi!?
Leya evet ama neden!?
Tuana, sen ile bi yere gidelim!?
Leya nereye!?
Tuana, Güllere birşey, belli etme!?
Leya ama Tuana- der ve arabanın kapısı açılır!?
Gül, biz geldik ve nereye gidiyoruz!!?
Leya evet!?
Tuana bilemem!?
Yeşim, Tuana geçen bi yere gitmiştik ya!?
Gül nereye, gittiniz ya!?
Yeşim, sende vardın, yüksekti böyle, aşağısı toz-toprak ağaçlar vardı, arabanın farlarını açmıştık, içki falan!?
Gül aaa evet, ya içelim mi!?
...................
Mona eyvah eyvah!?
Yağız, hanfendinin yediği, haltlara bak, bi- amca!?
Sera, Gökhan!?
Burak, oğlum kendine gel!?
Gökhan, Burak, babam yine ne yaptı, Kara niye, Tuana'yı koruyor!?
Burak sakin, abi, gel sen, ben kullanırım!?
Gökhan yok tamam!?
Burak, oğlum gene önde olacaksın, sadece yer değiştiricez, hadi!? der ve yer değiştirirler!?
..................
Leya tamam, merak ettim!?
Tuana ya, içmesek, yani araba falan!?
Gül ya, ben içicem!?
Tuana iyi tamam, ben içmem!?
Yeşim ama-
Tuana içmem, dedim!?
Gül iyi tamam, ya!?
Leya pastayı evde, yiyelim mi, o zaman!?
Tuana, tamam!? der ve arabayı çalıştırır ve Burak peşinden gider!?
Leya nereye, geldik ya!?
Tuana, bi daka!? der ve arabayı durdurur ve park eder ve Burak köşeye park eder!?
Tuana bekleyin!? der ve arabadan iner!?
Gül bakma öyle, birşeyler alıp gelecek!?
Leya iyi ama karanlık, yere gidiyor, ya birşey-
Yeşim olmaz, merak etme!?
...................
Gökhan, Yağız, Tuana'ya geç, bakalım, birşey olmasın!? der ve telefon bi yerler, girer!?
Yağız, geçtim, ama ayak sesi geliyor!?
Çağan bu ses, ne!?
Sera, Yağız sesi açarmısın!? der ve açar!?
...................
*Lan varya!?
# Oğlum, sana bi dalarım!? der ve biri bıçak çeker ama Gökhan, görmez!?
₺ Durun, lan, sok o çakıyı cebine, konuşalım!?
*Ne konuşucam, lan bunla!?
# Sus lan, it!?
*Sen-
Tuana hop, hop indir lan, o bıçağı!? der ve Tuana hızlı hızlı o tarafa, yürür!?
*Tuana!?
# Bi daka, sen karışma!?
Tuana hop, yavaş gel, abimiz yaşındasın eyvallah ama kardeşe de, bıçak çekilmez, kan kurur, darbe yazılır!?
* Ama-
Tuana sus, barışın yoksa, gider bir bir, Osman amcamlarla-
*Tamam tamam!?
Tuana lan tirip atma, dalarım!?
# Tamam, senin ne işin, var hayırdır!?
Tuana hiç, öyle!?
# Olay varsa-
Tuana ya, yok be abi, ne olayı, olsa halle ederim!?
₺ Hayır varsa, söyle, bi tane, Tuanamız var, kardeş diye!?
Tuana yok ya, bizim kızlarla, içelim dedik, yine, birşeyler, alacam da, Orhan Usta'dan!?
₺ Gelelim mi!?
Tuana yok artık, ben Tuana Naz Tiryaki, alo tanımadınız galiba!?
# Tuana, senin şu, can kız kardeşim, dediğin kız gekmiyor, kortu mu!?
Tuana yok, ya ne korkacak, haberi bile, yok ama getiririm bi ara!?
* Getir getir, görelim, olay olursa-
Tuana lan, işiniz gücünüz, olay, beni de bozdunuz ya, ağzı verdiniz, gelince kurtulamıyoruz ya!?
# Ooo bıktık mı!?
Tuana yok, bak-
# Tamam tamam, sen git!?
Tuana tamam, iyi akşamlar!?
* Sana da!? der ve Tuana yürürken söylenir!?
Tuana ya, çevremde bi tane akılı yok, ya zaten çoğu, erkek sonra, Tuana niye asi, kafa mı, bırakıyorsunuz, olan amcamlarla, bana oluyor, mayaklar, ya ben niye, kendi kendime, konuşuyom ya, ayarlar, gitti yine!?
....................
Sera ay, güllesim geldi!?
Mona benimde, bi de sert mahalle kızı, Tuana eksikti!?
Gökhan yok ya, ben nerde hata yaptım, sanki yıllardır görmedim, ben bunu hakkında, ne biliyorum ya!?
Burak, sakin!?
Gökhan yok, ya!?
Mona dur!?
.....................
Tuana, hayırlı akşamlar, Orhan Usta!?
Orhan Usta, ooo hoşgeldin, güzel kızım!?
Tuana hoşbuldum!?
Orhan Usta, otur!?
Tuana yok, bizimkiler, arabada gidicez, bi yerlere, bi iki şey alalım, dedik!?
Orhan Usta, kafa dağıtacaksınız, yada sen, dağıtacaksın!?
Tuana yok, ya ben, ne alaka!? der ve raf sesi gelir!?
Orhan Usta, yeme beni, kızım, senin şu sokakta, evire çevire adam, dövdüğünü, bilirim ben!!
Tuana, dedem ve Kara!?
Orhan Usta, ne!?
Tuana şöyle, Kara, amcamları ki, bunun içinde Burak abimlerde var, dedemden koruyor dahası, beni özenle koruyor!?
Orhan Usta , tövbe tövbe, kızım anlatmayacam deseydin, susardım!?
Tuana yok, doğru vallaha, cidden!?
Orhan Usta harbi mi!?
Tuana bana, bi de mesaj atıyor, Kadıköy'e gitme diye ama ayrı ayrı, bi amcan gitmesin falan!?
Orhan Usta ya, rüya görüyorum, dimi!?
Tuana ilk, bende rüya sandım, ama gerçek, hata öyle şeyler ,söyledi ki!?
Orhan Usta ne, gibi!?
Tuana boşver, ya amcana sahip çık, dedene çok güvenme, zamanı gelince, Sera yengenede, sarar falan!?
Orhan Usta ve rahatsın!?
Tuana evet!?
Orhan Usta niye!? der ve poşet sesleri gelir!?
Tuana eee ne demiş, Gökhan Yusuf Atalay!?
Orhan Usta, ne demiş, amcan!?
Tuana, "Kurtan korktuğum kadar, kuzudan da korkarım, bir bakışı, masumun ahını almak ile acımasız, olmaktan çiçek gibi kurumaktan korkarım!?" der!( Söz bana ayittir!?)
Orhan Usta, ne alaka!?
Tuana, sence bu işi amcam bilmiyorsa, bu dedemin birşeyden korktuğunu göstermez mi!?
Orhan Usta yani, evet ama ne!?
Tuana, amcam kurt ve dedem kurttan korkuyor ama aynı zamanda ona, birşey yapamıyor, çünkü kuzu yani, babannemin, ona kızıp, gitmesinden korkuyor ya da, benim veya abimin, ona düşman olmasından korkuyor ve eğer dedem, Sera ablama, Leya, Çağan falan, birşey yaparsa, noktayı, ben babaannem ile koyarım, haksız mıyım!?
Orhan Usta, mantıklı!?
.................
Burak hemde ne!?
Mona sessiz!?
.................
Tuana ve kaldı ki, Tuana Naz Tiryaki, ailesini iyi tanır, örnek amcam, onu gençken yaptıklarını, bilmiyorum sanıyor ama ben biliyorum!?
Orhan Usta ve deden bunu, iyi biliyor ve izini belli etmek, isemezken, Kara araya giriyor!?
Tuana aynen, öyle Usta ve ben önce dedemin, ne yaptığını, sonra niye yaptığını ve Kara ile dedemin bu garip, bağını ve en sonda bizle ne ilgisi, olduğunu bulucam!?
Orhan Usta biraz, riskli!?
Tuana aman be, Usta, onlardan korkmak bana uymaz, doğama aykırı, asiyim sonuçta!?
Orhan Usta, aferim!?
Tuana eyvallah, pa-
Orhan Usta, sok onu, cebine benden!?
Tuana ama!?
Orhan Usta, hadi, koş bak, Leya merak eder!?
Tuana tamam ama bu seferlik!?
Orhan Usta, tamam!?
Tuana görüşürüz, iyi geceler!?
Orhan Usta, sana da!? der ve Tuana dükkandan çıkar ve koşma sesleri gelir ve koşan, Tuanadır!?
.................
Sera yanlız, aslı komplo diye, buna denir!?
Mona hemde, ne komplo!?
Burak, Gökhan, biz bunu alsak mı, mafya ya, kurtarırız!?
Gökhan rikis alıyor, iyi değil, yarım konuştu, birşeyden, şüpheleniyor!?
Burak, sakin, dur, tamam, bak geliyor, galiba yavaşladı!?
................
Tuana görünür ve hızla arabaya biner!?
Leya nerdesin, yirmi bir dakika oldu!?
Tuana anca ya, lafladım, biraz!?
Gül eee gidiyoruz, dimi!?
Tuana aynen!? der ve giderler ve dağlık bi yere gelirler, Tuana farları açık bırakıp, arabayı anahtarı alır!?
Gül ne yapıcaz!?
Tuana bekleyin!? der ve arabaya gider, Orhan Usta'nın dükkanından alan, mazemeleri, büyük bir ağacın önceden kesilen kütüğüne koyuyor!?
Tuana bunları, koyun!? der ve Leyalar dizmeye, başlar ve Tuana bi kaç taş alır ve koyar!?
Gül oturalım mı!?
Tuana oturun, ben şu arabayı, döndereyim!? der ve Tuana arabayı, kütüğü, aydınlatacak şekilde park eder!( Kütük biraz büyük, çünkü çınar ağacına ayit ve çınar ağaçları, büyük olur!)
Tuana, Leya baksana!? der ve Leya gelir!?
Tuana, bizim manyaklar yine dağın, arkasında, galiba ışık, geliyor!?
Leya off, acaba yapsam mı, yapmasam mı!?
Tuana ne!?
Leya şu, deden var ya, araştırsam duyar mı!?
Tuana malesef, evet ama baba sor, istersen!?
Leya tek birşey sorucam!?
Tuana tamam, hadi!?
Leya niye, ona hiç güvenmiyorsun, amcan, onu, kendi haline, bırakıyor ama sen, hep sağdan soldan, duyduklarını birleştiriyorsun ve önlemini alıyorsun, gereksiz olsa, bile!?
Tuana bi laf vardır, "Tevküllün olduğu yerde güven ve mutluluk vardır ve mutluluk bi ailenin, temelinin bi kısmı!? (Bana ayit)
Leya, ona güvenirsem, mutlu olmam diyorsun, yani!
Tuana aynen, ben o hataya bi kere daha düşmem!?
Leya, off ne yapıcaz peki!?
Tuana, gidicez!?
Leya nereye!?
Tuana görürsün!?
Leya ama-
Tuana hadi!? der ve Güllerin yanına giderler!?
Yeşim gel, gel!?
Tuana kaş ile göz arasında, içtiniz mi!?
Gül çoook az!?
Leya belli, belli!? der ve otururlar!? der ve Tuana'nın telefonu çallar!?
Tuana geliyorum, şimdi!? der ve gider!?
Gül, Leya sana birşey diycem!?
Leya efendim!?
Gül, Tuana var, ya!?
Leya evet!?
Gül, dedesi var ya-
Tuana ben geldim!?
Gül hoşgeldinnn!?
Tuana iyi içtiniz, yeter!?
Yeşim biraz daha!!!
Leya bırak içsinler!?
Gül, aynen!?Aradan zaman geçer ve Tuanalar eve gider ve Yağızlar hala onları takip edip dinler ve Leya az, Tuana ise hiç içmemiştir!?
Leya tamam, bitti!?
Tuana, Güller de uyudu, hadi!! der ve evden çıkıp, arabaya doğru giderler!?
Leya iyi ama nereye!? der ve binerler!?
Tuana, hiç sıradan bi yere!?
..................
(Geçmiş)
Tuana, alo!?
*İstediğini hazırladım!?
Tuana tamam, bekle geliyorum, bi iki saat, sürer!?
*Tamam, bende katıla, biliyor muyum!?
Tuana olmaz, Leya benle gelecek!?
*Tamam ben burda, biraz çalışıyorum, siz gelin giderim, bi süre sonra gelip, alırım!?
Tuana anlaştık!?
*Görüşürüz!?
Tuana, görüşürüz abi!?
....................
Ormanlık bi alana gelirler ve birden seslice bi silah, sesi gelir!?
Leya, Tuana!?
..............
Sera, ne oluyor!?
Mona, ya gene, ne var!?
..............
Tuana sakin!?
Leya ama_ ya senin ile alakası var, dimi!?
Tuana evet!? der ve güller!?
Leya bi de, güllüyor!? der ve arabayı durdurur ve elinde silah olan, bi çocuğu görür!?
Tuana, Can abi!? der ve adam arkasını döner!?
Can hoşgeldiniz!?
Tuana hoşbulduk!?
.............
Çağan bu kim!?
Yağız, kuzenim, yani kuzenimiz sayılır!?
Sera nasıl, yani!?
Mona bi dakka!?
.............
Tuana, Leya bu, Can abim, Can abi buda, Leya yeni kuzenlerinden, biri!?
Can, selam ben, Can!? der ve elini uzatır!?
Leya selam bende, Leya!? der ve elini sıkar!?
Can, istersen abi diyebilirsin, benim için Tuana gibisin, kaldı ki, bi de gece onla, bunu yapmaya geldiysen!?
Tuana şey, ben!?
Can, söylemedin mi!?
Tuana yok!?
Can aferim!?
Leya, tamam ,bi daka kuzenmiyiz, pek-
Can, şöyle, ben bu arkadaşın artı senin sevgilinin kuzeninin, kuzeniyim, bunların, amcası benim, halam ile evli, yani uzaktan kuzeniz!?
Leya tamam, peki biz, burda, ne yapıcaz!?
Can söyle, birincisi, siz, ben yokum ufak işlerim var, ikincisi Tuana anlatır ve üç, bu sana ,Tuanacım!?
Tuana buyur, abi!?
Can, al şu anahtarı, arabadalar, kullanın!?
Tuana teşekkürler!? der ve anahtarı alır!?
Can ben, kaçtım, tatlı kuzen, sana bu, asi kuzen ile başarılar!? der ve güllerler!?
Leya görüşürüz!?
Tuana bulmadan, gelme!?
Leya neyi!?
Can tamam, görüşürüz!? der ve gider ve Tuana ile Leya arabaya gider, ve Tuana bagajı açar ve çantalardan, birini açar!?
Leya ya_ Tuana!!
Tuana sakin, plastik kurşun, adam ödürmez ama canını yakar ve fazla kan kaybından, ölürsün, şu çantada ki, şişeleri, vurucaz!? der ve çantaları alır!?
Leya ne oluyor!?
Tuana gel!? der ve gider ve Leya peşinden gelir!?
Leya ya, ne bu şimdi, öldürmeyen, silah, şişe ve bi akraba var ile yok arasında, bi tanışma!?
Tuana ,sana söz vermiştim, bi gün talim yaparız, diye, sebepten, silah ve şişe ve onları, can abim, getirdi, bi yarım saate gelecek!?
Leya tamam, nereye gitti, peki!? der ve Tuana, Leya ile şişeleri dizer!?
Tuana, bi kaç adam ile görüşüp, dedemin ne yaptığını, öğrenmeye çalışacak!?
Leya, NE!?
Tuana bağırma, ormandayız, geçen, biri birşey var sanacak!?
Leya ya, ne kadar, rahatsın ya!?
Tuana teşekkürler!?
Leya, sana şurdan bi çakarım, görürsün teşekkürü!? der ve Tuana güller!!
Leya ne gülüyorsun, be!?
Tuana oy, yerim seni, atarlı-giderli, mavişli-yeşili kardeşim!?
Leya yemezler, sakinleşmem!?
Tuana emin misin!?
Leya off, tamam, ne yapıcaz!?
Tuana gel!? der ve biraz geri giderler, Tuana silaha, nasıl plastik, kurşun takıldığını gösterir!?
Leya eee, bildiğimiz normal, silah bu!?
Tuana aynen, öyle!?
Leya birşey, diycem, şu deden ile Kara'ya ,başlıyoruz dimi!!?
Tuana evet!?
....................
Gökhan ya sabır, ya selamet!?
Sera sakin!?
Gökhan, nasıl olayım ya, şuna bak, ben küçük dedim, nerdeyse beni, geçecek, nasıl beceriyorsa, ya Leya bile, soğuk kanlılığına şaşırıyor, ben ne yapayım!?
Sera tamam, bak ,ne güzel, dinliyoruz, hiç bilmeseydik, daha kötü olurdu, dimi!?
Gökhan orası öyle ama ben ona bakmaya kıyamıyorum, bu silah, ne varsa bilip, öğretiyor!?
Burak yanlız, bu iş fena yere gidecek!?
Mona ağazından yel, alsın!?
Yağız, alt tarafı normal, bi silah, amca!?
Gökhan ne, normali ya!?
Yağız, bende biliyorum, bu yaptıkları ufak şeyler değil ama dedem, amcamlara öğret demiş, amcamlarda ikimize öğreti, sadece öğretme korunalım, diye!?
Gökhan yine, babam, yine babam!?
Sera tamam, sonra konuşun, birşeyler oluyor!?......................
(Atamadım bi türlü, köydeydim İnternet, yoktu, özür dilerim, umarım beğenirsiniz!?)
(Bu arada nasılsınız!?)
☺️😌🙃😁💖❤️💜💙
(lyelifyg+Lovecagtu2+atuTNTFCEAFCleyya)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abi Aşkları
RandomÇağan Efe Ak ve Leya Kırşan kardeştir ve teyzeleri ile yaşamaktadır. Yağız Kılıç ve Tuana Naz Tiryaki kardeştir ve amcaları ile yaşamaktadır. Yaşları: Çağan: 20 Yağız:20 Leya:19 Tuana:19 Olay: Çağan'nın teyzesi , Yağız'ın amcası ile evlenme olayı...