Leya gözlerini açar ve Yağızı görür! ( Bu arada, Leya, Yağız'ın kucağındadır)
Leya, Yağız!
Yağız efendim!!
Leya , biz nereye gidiyoruz!?
Yağız, bizim eve! der ve arabayı açar ve Leya'yı oturtur ve kemerini takar!
Leya, benim gözüm, kapanıyor!? der ve Yağız elini, ile saçını okşar!
Yağız kapat, gözlerini, abinler gelene kadar, arabadayız, sadece evin oralara, gidiyoruz!?
Leya tamam!? der ve gözlerini kapatır ve Yağız arkadan, ufak bi battaniye alır ve üstünü örter! ve kapyı, yavaşça kapatır ve arabaya biner ve çalıştırıp, eve yakın, bi yere gider!
...................
Tuana gidelim mi!?
Çağan niye!?
Tuana, abimler!?
Çağan doğru!? der ve kar küresini alır ve kutuya koyar!
Tuana diğer, kutu da, ne var!?
Çağan eğer, sinirlenirsen, aç!?
Tuana şimdi-
Çağan sinirlenince, gülü tut, sen ve şunu! der ve Tuana'yı kucağına alır!
Tuana, Çağan!
Çağan efendim!? der ve arabaya doğru, gider!?
Tuana ne yapıyorsun!?
Çağan ayakta duramıyorsun, eve gidene kadar, toparlan amcan görmesin, ayrıca benim de, hoşuma gitmiyor, hata canımı yakıyor!
Tuana niye!?
Çağan öyle işte!
Tuana ama yürürüm!
Çağan yorgunsun, ayakta duramıyorsun!?
Tuana, sende yorgunsun!?
Çağan boşver, senleyiken hissedilmiyor!? der ve arabaya bindirir ve kapıyı kapatır!
Çağan kemer! der ve Tuana takmaya uğraşır ve Çağan kendininkini çıkartıp, takar!
Tuana teşekürler!
Çağan rica ederim!? der ve kapıyı kilitler!
Tuana yavaş, gitsek!
Çağan hız sevmiyormusun!?
Tuana seviyorum ama başım-
Çağan ne oldu, başına!?
Çağan dönüyor mu!?
Tuana şey yok!?
Çağan ayakta duramıyordun, tamam hasta- der ve Tuana elinden, tutar ve Çağan ona bakar!
Tuana sadece arıyor, yemin ederim!
Çağan ama ayakta-
Tuana, sende söyledi, yorgunum ve!?
Çağan ve?
Tuana iyi değilim-
Çağan niye!?
Tuana o zarflar iyi, gelmedi!?
Çağan zarflar!?
Tuana iki zarf, bu sabah, akşam gelen!
Çağan kapı-
Tuana sen, daha gelmedin, abime kapı çaldı, sandık, dedik!
Çağan kimle!?
Tuana kapat gitsin, ya sen, ya ben zarar görürüz! der ve Çağan arabayı çalıştırır ve sürer!
Çağan peki ama anlatırsan, dinlerim!?
Tuana anlatmak, istiyorum ama halim yok!?
Çağan ,Tuana uyu biraz, iyi değilsin!?
Tuana tamam!? der ve gözleri kapatır!Çağan'nın iç sesi:
Ne oldu!? Ne saklıyorsun!? O kişi, Leya, Leya ile açtın, o kapı zarfınla aldın, belli, Leya, biz gelmeden, ordaydı! Onlaydın ikinizin yüzünde, edişe vardı, senin bu halin! Sabah kötüydün ama şimdi, daha kötüsün ama anlatmak, ortaya çıkardı, korkunu, yorgunluğunu, peki kim, zarar vericek!? Sen madem, Leya ilesin, bende Yağızlayım! Bulucam, seni korkutan ve beni endişelendirmene neden olan, o yorgunluk ve hüznün sebebini!
....................
Yağız arabayı, durdurur ve Çağanı bekler ve Leya'ya bakar!Yağız'ın iç sesi:
Ne oluyor, size!? Yukarıda renginiz attı, Tuana ağlamış beli, kolları ıslaktı! Senin, gözleri dolmuş, gibiydi ama sillinmiş!? Çağan bile merak etti, kesin birşey, oldu o oda da ama ne!?
.....................
( Geçmiş)
Yemek yerlerken, Çağan telefonu alır ve Yağıza mesaj atar!KİME: Yağız
Çağan ne oluyor!? der ve Yağız telefonuna bakar!
Yağız, Tuana ile Leya'yı mı, diyorsun!?
Çağan evet, sanki Tuana ağlamış, Leya'nın gözleri hafif kızarmış, ağlamasa bile ,dolmuş!
Yağız, siz gelmeden yukarıya çıkmışlardı, bi gariptiler zaten, sonra sorduk ama Tuana yüzümü yıkadım, dedi, Leya da sorun yok, dedi!
Çağan bunlar, bir şey gizliyor!
Yağız orası, belli ama ne!?
Çağan, Yusuf olmasın!?
Yağız iyide, Leya niye, ağlasın ki!?
Çağan o duygusal, biraz bu ara!?
Yağız o zaman, bilemem ama bir şeyler, oluyor o kesin!?
Çağan, ona ne şüpe, ama kapatalım, biri görücek!
Yağız tamam!? der ve telefonları kapatırlar!
......................
Tuana, Çağan!?
Çağan efendim!?
Tuana daha gelmedik mi!?
Çağan hayır, sen uyu! der ve Tuana gözleri kapatır!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abi Aşkları
RandomÇağan Efe Ak ve Leya Kırşan kardeştir ve teyzeleri ile yaşamaktadır. Yağız Kılıç ve Tuana Naz Tiryaki kardeştir ve amcaları ile yaşamaktadır. Yaşları: Çağan: 20 Yağız:20 Leya:19 Tuana:19 Olay: Çağan'nın teyzesi , Yağız'ın amcası ile evlenme olayı...