26. Kısım- Aile Geçmişimiz (LeYağ+ ÇağTu)

213 20 14
                                    

Tuana, Çağan!?
Çağan efemdim!?
Tuana biliyorum, derin değil ama-
Çağan acımıyor, güzelim!? der ve Tuana ona bakar!
Çağan ne oldu!?
Tuana güzelim, diyince öyle!!
Çağan, sen böyle yaparsan, işin sonunda!
Tuana sonunda!?
Çağan fena olur!? der ve Tuana güller!
Çağan hep, böyle gülsen de seni izlesem, diyorum!
Tuana hep yanımda, olsan, diyorum!
Çağan değilmiyim!?
Tuana üvey abim, olarak değil-
Çağan ben, senin abin falan, değilim unut, o işi!? der ve Tuana güller!
Tuana neyimsin!?
Çağan, sen- der ve kapı çalar!
Tuana ben, bi bakayım!?
Çağan tamam! der ve Tuana gider açar ve Sera ile Gökhanı görür!
Tuana, Sera abla!
Sera ,hepiniz-
Tuana iyiyiz, sakin ol! der ve Çağan arkadan gelir!
Çağan aynen, sorun yok! der ve gelir!
Sera hani, vurulmuştun, sen!?
Çağan vuruldum, Tuana yardım etti!?
Sera ne!?
Çağan hadi, gelin! der ve kolunu ,Tuana'nın omzuna atar ve Seralar içeri girerler!
Sera buraya-
Tuana o, adamlar, yapmış!?
...................
Leya tamam, bak teyzemler geldi, galiba!?
Yağız kaç bakalım!?
Leya ben mi!?
Yağız,sen!? der ve güller!
Leya dalga ,geçiyorsun!?
Yağız evet! der ve Leya, ona, doğru yürürken ayağı kayar ve Yağız ,onu tutacakken, dengesini kaybeder ve ikiside, Çağan'nın yatağına, düşer ve göz göze, gelirler!
Yağız ,sana dedim, dimi biz, abi ve kardeş, asla olmicaz!? der ve Leya hafiften, güller!
Leya dedin ve mutlu ettin!
Yağız, sende, beni ettin!
Leya yanlız, abimin odasındayız, her an gelebilirler!?
Yağız gelsinler!?
Leya yanlış, anlarlar!?
Yağız ya, doğru anlarlarsa!?
Leya ne!? der ve telefon çalar!
Leya telefonun-
Yağız boşver!? der ve Leya güller!
Leya yanlız, bilekliğim kopucak!? der ve Yağız bileğini, sıktığnı, fark eder ve bırakır!
Yağız oldu mu!? der ve Leya bileğini kaldırıp, bilekliğe bakar ve Leya güller!
Leya oldu, artık, senle unutmayacağım, anı oldu!? der ve Yağız güller ve Leya bileğini indirir!
Leya aa! der ve Yağız doğrulur!?
Yağız ne, oldu!?
Leya birşey yok! der ve bileğini tutar!
Yağız dur, bakayım yok mu!? der ve Leya'nın bileğine bakar ve sonra yatakta, hafif cam kırıklarını görür, sehpanın, üzerinde de vardır!
Yağız gel!
Leya nereye!?
Yağız bi yıkayalım, aşağıda temizleriz!
Leya ama-
Yağız mikrop kapmasın, hadi! der ve yataktan kalkar ama Leya kalkmaz ve kucağına alır!
Leya ne yapıyorsun, indir!?
Yağız kalkmadın, ben götürüyorum!
Leya tamam, gelicem indir, aşağıda teyzemler var ya!?
Yağız söz mü!?
Leya söz! der ve Yağız indirir ve diğer elinden tutar ve odadaki banyoya girerler ve Leya kolunu suya, tutar ve Yağız aşağı iner ve kutuyu alır!
Tuana, abi, ne oldu!?
Yağız birşey yok, Leya yatağın üstüne birşey, koymuştu alırken, bileğini kesti!?
Sera nasıl!?
Yağız cam vardı, ondan yukarda ,suya tutuyor!
Sera ben-
Yağız ben, hale ederim, geliriz birazdan!
Gökhan tamam, sen çık oğlum!? der ve Yağız çıkar!?
Leya, Yağız!?
Yağız, benim! der ve banyo ya girer!
Leya getirdin mi!?
Yağız evet, bu arada teyzene, yatağa birşey, koydu geri alırken kesti, bileğini dedim, bi de cam vardı, dedim, gel!? der ve Leya sandelye oturur ve Yağız yatak örtüsünü, kaldırı ve oturur ve tentürdiyot alıp, pamuğu döker ve koluna sürer!
Leya aa! der ve kolunu, harket ettirir!
Yağız acıyor mu!?
Leya biraz! der ve Yağız üfleyerek, sürer ve Leya, onu izler ve yağız hafif bandajlar!
Leya teşekürler!
Yağız rica ederim! der ve kutuyu toplar!
Yağız, amcamlar geliriz, şimdi dedim, inelim mi!?
Leya olur, inelim! der ve çantayı alıp, inerler ve Leya, Çağan verir ve Çağan bakar!
Çağan bi dakika! der ve yukarı çıkar ve iner!?
Leya neye ,çıktın!?
Çağan boşver!?
Gökhan tamam, yani herkes iyi!?
Tuana evet, hadi akşama görüşürüz, amcacım!?
Sera, o ne demek!?
Leya, onlar, hazırlanıcak, bizde hazırlanıcaz, nişan var!
Sera hala-
Çağan evet, ya bozamaz hiç birşey!?
Yağız aynen!
Gökhan korumalar, sizle gelsin!?
Sera tamam!? der ve evden çıkarlar ama Tuana en son, çıkar!
Gökhan hadi!
Tuana, Melike ablamı aradım, konum attım geliyor!
Sera tamam, hadi! der ve arabalara binerler!
Sera eve, gidelim!
*Emredersiniz!
Sera bu ne, ya!?
Tuana alış, Sera abla, alış ben alıştım, sizde alışın!
Leya off, resmiyeten kasıldım resmen!?
Tuana merak etme, zamanla hal olur!?
Leya çok, alışkınısın!?
Tuana evet!?
Sera gerçi, sana pek şaşırmıyorum!?
Tuana neden!?
Sera ,amcan öyle, bi anlatıyordu ki, seni, hele ki o hastanede, direk, şişeyi, geçirmen, cesratin yüksek!?
Tuana teşekkürler!
Leya neden, böylesin!?
Tuana bilmem, babam ile anneme olan, öfkem, bana dedeme olan öfkemi de, yaratı aslında, yada dedem, bizi onlara biledi, abimle onlardan, hep nefret, ettik!
Sera, ben biraz biliyorum, Gökhan anlatı, baban ,dedene karşı gelememiş!?
Leya ama niye!?
Tuana ben, anlatayım!?
Leya iyimisin, anlatmak zorunda, değilsin ama dinleriz de!?
Tuana yok, anlatayım yoksa, içimde kalıcak!
Sera ,sen bilirsin!?
Tuana benim, baba zalimdi ama dedem kadar değil, dedem onlara hiç, sevgi göstermemiş, halamlara bile ama babam, bize nadir de, olsa gösterirdi ama!?
Leya ama-
Tuana gösterdiğin de, dedem görür diye, korkardı, şayet dedem, onun, bize sert olmasını, isterdi ve anneme de!?
Leya nasıl, yani!?
Tuana, babam hep sinirliydi ama nadiren, güzel şeyler yapıp, bozardı dedem, görür ,diye, amcam her geldiğinde iyi, oynardı, dedem istemişti, çünkü amcam, halam ile bi kaç amcamı, kurtarmıştı, babamı kurtarsın, istemedi!?
Sera, amcan fark edemedim, dedi, hep bumuydu!?
Tuana evet, kendini suçladı, bi dönem, fark etseydim, keşke diye ama suçu yoktu, tek suçlu, dedemdi!
Leya, anneden neden, nefret ettiniz!?
Tuana, baba anneme hep, bağırı hep vururdu, annem ölümlerden, döndü, sırf babam, ona zarar vermesin, diye bize zarar vermeyi, seçti!
Leya ne!?
Tuana ,babam ,ona ne zaman, kızsa abimle bize, patladı, babam ona, ne yaptıysa, yapmak istedi, denedi ama hep, babannem ile halamlar durdurdu!?
Sera ama, bu!?
Tuana aptal ve acımasızca, öyle, bi gün annem abime, bağırı ben, kortum evde, çığlık atım!
Leya nasıl!?
Tuana, anneme "BEN SENİ, BÖYLE SEVMEDİM, BENİ KORKUTUYORSUN, BİZE ZARAR VERİYORSUN!?" dedim! der ve sesi titrer!
Sera sonra!?
Tuana, halamlar, geldi babannem o cümlede, öyle bi bağırdı ki, dedeme, dedem evden, gitti, babam, bana, baya kızdı, bodruma falan, kilitledi, abim babama, bağırdı sonra onuda, benim yanıma kapatı, o gün amcam, sürpriz diye, gece geldi, odasına geçerken, benim ile abimi duydu, kapıyı açtı, bize baktı, evde bi bağrıdı ki, polis geldi, annem ile babamı şikayet, etti uyarı aldılar, amacam bi daha acımam, dedi, dedem öğrendi, geldi, babama vurdu, sonra annem ile onu suçladı ve en sonunda, babam anneme patladı, amcam yukarıdan, inerken babam, annemin kolundan tutu, aldı götürdü! der ve ağlamaya başlar ama sadece, yaşlar akar!
Leya sonra!?
Tuana bi telefon, geldi, trafik kazası ama iki ölü annem ile babam ölmüş ve frenler kesilmiş ama araba, amcamın!
Leya ne!?
Tuana sonradan, çıktı dedem yaptırmış!
Sera ne!?
Tuana, babannem, dedeme öyle, şeyler dedi ki, bayıldı, o gün hastanede sabahladık, dedem ona, aşktı öyle özürler diledi ki, bunca yıl karısına, kaba davranan, dedem, ondan özürler ,diledi!?
Leya sonra!?
Tuana babannem "Bundan, sonra o çocuklar ne isterse, Gökhan ne derse, karışmacaksın!" dedi, "Onlar artık, Gökhan'nın ve benim, gözetemim de!" dedi aradan zaman geçti ama amcamın işleri, büyüdü kendi, şirketi oldu, sonra gitmek zorunda, kaldı ama velayetemiz, ondaydı, abim bi gün, bana, "Gel gidelim, olmaz burda, dedem elbet birşey yapar, amcamla gidelim!?" dedi o gün, amcam, bizi duymuş ve ertesi sabah, bize sordu! "Evet!" dedik, İstanbul'a geldik, öyle!
Sera ben, bu kadarını, bilmiyordum!?
Tuana, amcam pek anlatmaz, durum bu öyle babam, dedeme uydu, annem bize, sahip çıkmadı, öldürmek istedi, o sebepten başta ,dedem ve sonra annemle babam olmak üzere, bu nefret ve öfke!?
Leya bizimkinden, ağırmış!?
Tuana sizinki ne, yani anlatmak istermisin!?
Leya olur!?
Tuana tamam!
Leya benim, babam mafyaydı ve annem bi dönem ,yurtdışındayken karşılaşmışlar ve birbirlerini sevmişler ama ben üç, abi dört yaşındayken, babam, bi dönem uyuşturucu işine girmiş, annem ona isyan etmiş, sonra zamanla, onlar kalga etmiş, biz büyümüşüz ben beş, abim altı yaşına geldi ama onların kalgaları dinmedi!
Tuana sonra!?
Leya bi gün babam ,kaçırıldı annem yemekten, içmeden kesildi, o dönem teyzem geldi, sonra babamı, buldular ama annem durmadı, gitti peşinden, babam ne derse, sustu, bir gün patladı, babam artık annemi, dövmeye başladı, doktora gitmek zorunda kaldık, annem merdiveleden, düşütü, sonra komaya aldılar! der ve gözünden yaşlar akar!
Tuana sonra, ne oldu!?
Leya adamın, biri biz babamlayken, geldi annemi vurdu ve annem öldü, babam sebebi olduğu, için kendini vurdu ve biz İstanbul'a geldik, teyzemle kalmaya!? der ve yüzünü siller!
Sera sonrası, beli zaten!?
Tuana en azından, baban, anne aşıkmış, benim babam annemi, aldatı, hemde defalarca!?
Leya peki, annen!?
Tuana o hep, sustu!
Sera hep mi!?
Tuana hep!
..........................
Çağan nasıl hiç mi, birşey-
Yağız yapsaydı, babam veya dedem, öldürürdü!
Çağan başın sağolsun!?
Yağız seninde!?
Gökhan, Burak geliyor!?
Yağız bu kadar, yeter zaten, bu gün mutlu olmak, lazım, aile geçmişinimizi sonraya saklarız, Tuanalarla!? der ve Burak arabaya biner!
Burak selam, ben Burak! der ve elini uzatır!
Çağan, bende Çağan!
Burak memdun oldum!?
Çağan bende!?
Burak naber, Yağız!?
Yağız iyidir abi, senden
Burak bendende iyi, koçum!
Gökhan hoşgeldin!
Burak hoşbulduk, damat bey!?
Gökhan, Burak!!
Burak tamam, sustum, hadi çiçekçiye!
Gökhan tamam! der ve arabayı sürer!
Burak, bu arada geçmiş olsun, Çağan!
Çağan teşekkür ederim!?
Burak nasıl, oldu!?
Çağan yukarı, odama sistemli silah kurmuşlar, kapı açılınca, patladı!?
Burak iyi, yıtmışsın!?
Çağan yok, beni Tuana, kurtardı!?
Burak, ee amcasına çekmiş, desene!?
Gökhan, Burak saçmalama, ben onun kadar, asi değilim!?
Burak dur, ben bunu Tuana'ya söyleyim!?
Gökhan hiç, tansiye etmem!?
Burak niye!?
Yağız hafif, grip!?
Burak ne oldu, kıza ya!?
Yağız,bizim, yüzümüdenmış!?
Burak ne, niye!?
Gökhan ikide bir, teste götürünce aç kalmış, sonradan da yemiyor zaten, başlıklı düşmüş!?
Burak, ama Sera yengem dedi, sana kızda kan, kalırsa iyi, diye!? der ve Çağan güller!?
Gökhan gene, başlama yenge, diye!
Burak, sen gör, ben nişandan sonra, ne yapıyorum!?
Gökhan yap bakalım, hayata kalıyormusun, giderim, anne anlatırım, yediğin halatları!?
Burak, sen anlat bende, yengem ile seni, çekiştirim!
Gökhan off, bak şimdi sağ, çekecem, sonra seni, bırakacam!
Yağız ee, kızı kim istiyecek!? der ve Çağan ile Yağız güller!
Burak işte, gol!!
Gökhan oğlum, rahat dur sana, ne güzel ,susacaktı!
Burak yok, konuşacaktım ki, yine Sera yengemler, sen gel, yoksa onları eve almicaz, dediler!!
Gökhan kim, dedi!?
Burak, Melo ile Sera yengem!?
Gökhan bak, hala yenge diyor, Sera'nın yanında ,saçmalama bari!
Burak kim, ben!?
Gökhan off, bunaldım ya!?
Burak ha, bana bunla gel ya!?
Gökhan ne, oğlum ne diyorsun ya, normalde bakıyorum ciddisin yanıma, bi geliyorsun!?
Burak ee, senle sırdaşız akıl danışınız, ortakğız ciddiyiz ama ben şuan kardeşime kız, almaya gidiyorum, yani kardeşimle dalga geçmem, lazım!!
Gökhan,Allah senin ne yapmasın, ulan yumuşatmayı, öğrenmiş!?
Burak takılıyorum be ,oğlum, kızma!?
Gökhan ne kızıcam, be insan kardeşine, zor kızar!
Burak bu ya, pazara değil, mezara kadar!
Gökhan aynen! der ve Çağan ile Yağız güller ve dururlar!
Burak tamam, geldik siz ikiniz, geliyormusunuz!?
Çağan yok!
Yağız aynen, biz arabadayız!?
Burak tamam ama biz, çikolatada alıcaz, ona göre!?
Çağan tamam!?
Burak görüşürüz!?
Yağız görüşürüz! der ve arabada inerler!
Yağız sevdin mi, Burak abiyi!?
Çağan baya, kafadengi!?
Yağız dedik, sana baya iyi, diye!?
Çağan doğru ama bu kadar iyi ve delikanlı olunca, işte insan seviyor, etrafımda artık, böyle biri var, diye! der ve ikiside aynı anda!
Çağan-Yağız, senden bir, tane daha!? der ve ikisi de güller!
Çağan bu, baya iyidi!
Yağız aynen!
..........................
Leya memdun oldum!
Melo, bende!
Sera ee, şimdi ne olacak!?
Melo hazırlanıcaz, hadi!? der ve odalara geçerler ve odalardan çıkarlar!
Leya aynı renk!?
Tuana baya iyi, çok güzel olmuşsun!?
Leya sende! der ve melo gelir!
Tuana ,melo çok yakışmış!?
Leya aynen!
Melo sağulun teşekürler, sizde baya iyisiniz ama Sera nerde!?
Sera burdayım!
Leya ayy!
Tuana en iyisi, bu bence!
Sera baya, iyi olmuşunuz!?
Melo, sende bizden, daha iyi olmuşsun!?
Tuana çok yakışmış!?
Leya bu elbise, sana baya yakışmış!
Tuana beyaz ya,ondan!?
Melo yok, canım güzele, herşey yakışır!
Sera tamam, bence yüzümde ki alık yeter, size gerek yok! der ve hepsi güller!
Tuana ya, Sera abla, baya güzelsin ama!
Sera o sizin, kendi güzeliğiniz!?
Leya inanamıyorum ya, teyzem evleniyor!?
Sera tamam, şimdi!?
Melo, mutfağa hadi!? der ve aşağı mutfağa, inerler!
Sera ne yapıcaz!?
Tuana düşündüğüm, şey mi!?
Melo ne ,düşünüyorsun ki!? der ve hafif kahkaha atar!
Tuana tuzlu, kahve hazırlığı!?
Melo aynen, öyle sevgili yiğenim! der ve Tuana telefonunu alır ve vidyoya çeker!
Leya ne yapıyorsun!?
Tuana yaptığım vidyoya koyucam, anı, diye!?
Leya harika!
Tuana, senin kadar değil!
Leya ya!!
Sera, ya kahveye tuz, koymak abartı, değil mi!?
Melo ya, yenge hadi ya!?
Sera yenge!?
Melo istemiyorsan, demem!
Sera yok, istiyorsan diyebilirsin, sadece alışkın, değilim!
Melo ben, seni alıştırım, merak etme!

Leya memdun oldum!Melo, bende!Sera ee, şimdi ne olacak!?Melo hazırlanıcaz, hadi!? der ve odalara geçerler ve odalardan çıkarlar!Leya aynı renk!?Tuana baya iyi, çok güzel olmuşsun!?Leya sende! der ve melo gelir!Tuana ,melo çok yakışmış!?Leya aynen!...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giydikleri kıyafetler)
( Bu arada fotoğrafı, zor koydum, o sebepten sonda!)

.......................
(Umarım beğenirsiniz, acele ile yazdım, özel istek vardı, umarım hoşuna gider!HilalKorkmz6565)+( Kendinize iyi bakın ve yorumlarınızı eksik etmeyin!?)

 Üvey Abi AşklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin