Hadi, hızlanalım!!! İyi okumalar!!
.............Saat 17:24 ve Mona ile Burak dahil, herkes yeni evdeki, işlerler uğraşıyordur!?
Sera, teşekkürler?
* Rica ederiz, hayırlı olsun?
Gökhan, sağlun? der ve adamlar gider ve kapıyı kapattırlar ve içeri geçerler!!!Tuana, gittiler mi?
Sera, evet!!
Mona, tamam, muftak ile ufak balkonlar tamam, salon ufak mazemeler gelecek, dekarasyon için-
Leya, onlar geldi, mutfakta ki, kolilerdeler, büyük küçük hepsi var!?
Tuana, ee tamam, şuan onları, yerleştirsek, sonra, yukarı odalar şuan temiz ama eşya yerleştirlmesi lazım, kolilerdeki kitaplar falan ama onların, bi kısmının hepsi bizim, evde!?
Burak, o, kolay saat, daha erken açık, nakliye şirketi bulurum, olmadı, şirketten birilerini ayarlarım!?
Sera tamam, o gelene kadar, bizim, oda da, yatak örtüleri falan var, bi de perdeler, onları asarız!!
Burak, tamam bulaşık makinesi, fırın, buz dolabı falan, geldi, bi çamaşır makinesi ile kurutma kaldı, onlar yarın sabah, saat yedi gibi gelirmiş!!
Tuana, misafir odalarının, perdeleride var ya!!
Sera varda var, anca bitter, belki bitmez bile?
Tuana, tamam zaten, şuanlık, bi ufak spor odası ile kütüphane, bi de çalışma odası var ve oranın, rafları masaları, dolapları tam, bi eşyalar konulacak, kitap falan!?
Leya, bavullar hala, otelde dimi?
Çağan, ona bakarsan, bi kısmı evde, alınacak?
Burak, tamam, sıralayın, şunu kafam iyice, başkalaştı?
Mona, siz nakliyeyi halle edin, sonra biz, o iş olana kadar aksesurları, yatak örtülerini yaparız, gelince perdeler sizde, sonra kolileri, yerleştiririz, şimdilik bunu, yapalım kalanı, sonra!!
Gökhan, tamam gidelim, başlarında duralım, bari!!
Burak, aynen, karışır falan, uğraşmayız!!
Sera, Gökhan?
Gökhan, efendim?
Sera, hazır gitmişken, herkesin bavullarını da getirin, hepsi sizin evde zaten, olur mu?
Gökhan, olmaz mı, tabi, olur!!
Sera, tamam!?
Yağız, bizde, gelelim mi?
Gökhan ,olur, iş sizde!!
Sera tamam, görüşürüz, o zaman!!
Gökhan, görüşürüz, hadi!! der ve evden çıkarlar!!Tuana tamam, erkekler gitti, ilk yatak örtülerini başlayım, derim ben!!
Mona, dekarasyon olsa, iyidi sanki?
Leya, yok, Tuana haklı, onu yer değiştir, bunu oraya al falan uzun, sürer, hem siz demediniz mi, belki, duruma göre koltukların falan, yeri değişebilir!?
Mona dedik vallaha, siz daha iyisiziniz?
Sera, sorma sanki, hayatlarıda, defalarca ev düzmüş gibiler!!
Tuana tamam, öyle yapıyoruz, dimi?
Sera evet, canım!!
Mona, hadi, o zaman!! der ve yukarı odaya giderler ve örtüleri alırlar!!?
Sera, ilk misafir odalarını, düzelim, zaten sizin, adlarınız yazıyor, diğerleri gibi, yorganlar falan odalarda!!
Tuana tamam, o zaman, biz Çağanlarla , bizimkileri Leya ile en son, düzelim!!
Sera tamam, olur!? der ve hepsi, birer odaya girer ve başlarlar!!!
.
.
.
.
.
Sera tamam, bitti, galiba!!
Gökhan, teşekkürler, iyi akşamlar!!
*Rica ederiz, iyi günler, güle güle oturun!!
Gökhan, teşekkürler!! der ve adamlar gider!!
Sera kolileri yerleştireceğiz, şimdi?
Burak, Tuana ile Leya nerde?
Sera, yukarda, kendi yatak örtüleri kalmıştı, onu hallediyorlar!!
Gökhan, tamam, şu perdeleri versenizde, kurtarsak!!
Sera, getiriyorum!!
Yağız, ee bizde, şu kutularımızı alalım da, kitapları falan, rafa düzelim!!
Çağan, aynen, hem yer açılır!!
Mona tamam ama Tuana ile Leya'nınkileride görtürün!!
Yağız tamam!!İlk kendi kolilerini alırlar ve sonra bi daha aşağı inip, Yağız, Leya'nın, Çağan da Tuana'nın kolilerini alır ve oda kapılarının yanına koyar ve son kolileride alırlar ve Yağız, Leya'nın odasının kapısını çalar ve kısık sesle!!
Leya, gir!! der ve Yağız girer ama oda boştur ve banyoda olduğunu düşünür ve kolileri içeri alıp, kapıyı kapattır ve Leya, banyodan çıkar!!
Leya, Yağız?!
Yağız, bizim evden, koliler geldi, kitaplar falan!!
Leya, ha, tamam, ben başlayayım düzmeye!!
Yağız, tamam olur, başlayalım!!
Leya, başlayalım?
Yağız, hadi, daha benimkileri düzücez, ben bu, düzen işlerinde anlamıyorum, sen yardım edersin, bence!!
Leya ederim, o zaman hadi, gel, şimdi bana ,yardım et!!
Yağız, olur!! der ve düzmeye başlarlar!!!
.
.
.......
Tuana odanın, kapısını açar ve Çağan'ı elinde koli ile görür!!
Tuana, Çağan!!
Çağan, tam kapıyı çalacaktım, evden koliler geldi, rafa falan düzlecek!!!
Tuana, ha, tamam, gel!? der ve kenarı çekilir ve Çağan içeri girer ve koliyi yere koyar, Tuana diğer koliyi alacakken, Çağan gelir alır!!
Çağan, sen bırak, düzmeye başla, daha benimkiler var!!
Tuana, nasıl, yani? der ve Çağan koliyi diğer kolinin yanına koyar!!
Çağan, düşündüm de, ben pek anlamıyorum, bu raf, düzmeden!! der ve diğer koliyi de, alır ve diğerlerinin yanına koyar ve kapıyı kapattıp, Tuana'nın ona güldüğünü fark eder!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abi Aşkları
RandomÇağan Efe Ak ve Leya Kırşan kardeştir ve teyzeleri ile yaşamaktadır. Yağız Kılıç ve Tuana Naz Tiryaki kardeştir ve amcaları ile yaşamaktadır. Yaşları: Çağan: 20 Yağız:20 Leya:19 Tuana:19 Olay: Çağan'nın teyzesi , Yağız'ın amcası ile evlenme olayı...