Seloooo
Mental olarak biraz kötü olduğumdan uzun zamandır bölüm atamıyodum ama bundan sonra düzenli bölüm atmaya devam edicem.
İyi okumalar 💗
~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Felix)Akşamki olanlar yüzünden bugün işe giderken kafamda sadece 'acaba ben olduğumu anlar mı?' sorusu dönüyodu.
Ama adam bana dikkatlice bakmamıştı bile, nerden anlasın ki?
Bir yandan da kendimi gizlemek için herşeyi yapmıştım. Bir ara türban takmayı bile düşünmüştüm ama bu daha çok dikkat çekerdi ve direkt olarak bana bakmasına neden olurdu. O yüzden vazgeçtim. Ama olası bir durumda yine de çantamda taşıyorum.
İş yerine vardığımızda Jisung bana bakıp sürekli olatak bu konuda dalga geçiyodu. Bugün onun ağzına sıçmazsam iyi.
Kendi masama oturup kafamı bilgisayara gömerek çalışmaya başladım. Yüzümü görmemeliydi, hayır.
Ben öyle çalışırken arkamdan bir öksürme sesi geldi. Arkamı hızla döndüm. Keşke o kadar hızlı dönmeseydim.
Patron o kadar hızlı dönmemden dolayı ayağı takılmış ve üzerime doğru düşmüştü. Şu anda burunlarımız birbirine değiyodu.
İkimizde şoka girdiğimiz için öyle kalmıştık. Herkesin bize baktığından habersiz bir şekilde.
Jisung'un hızla kolumu dürtmesiyle kendime gelmiş ve patronu sakince (!) üzerimden itip ayağa kalkmıştım.
"Evet efendim, bişey mi istemiştinix?" patron şokta yeni çıkmıştı.
"Bilgisayarın dibine o kadar girme, gözün bozulur." demiş ve arkasını dönüp gitmişti. Sen ciddi misin!? Sadece bunu mu dicektin!
Gözlerimi devirip işime devam etmiştim.
~~~~~~~~~~~~~~~Patronun sekreterlerinden biri yanımıza gelip şirketteki bazı çalışanlatla bir tatil yerine gidileceğini haber vermişti. Toplantı için miymiş yoksa tatil yeri bizim şirketin miymiş tam bilmiyorum ama onun gibi bişey işte.
Patron gelip, tatil yerine gelecek olan çalışanlatı seçecekmiş. Onu bekliykruz kaç saattir. Hadi be adam, gelsene artık be!
"Umarım o yakışıklı mor patron da gelir!" tabii ki de Jisung'du bu.
"Mor patron ne lan, adam nor renkli mi!?" Jisung bana mal mısın bakışı attıktan sonra önüne dönmüştü.
Patronlar beraber gelince Jisung heyecanlanmıştı. Bense ona garip garip bakmıştım.
Patronlar karşımıza geçip sekreterin dediklerini tekrar ettikten sonra aralarında konuşmaya başlamışlardı. Hey görgü kuralları nerde!?
~~~~~~~~~~~~~~~~(Hyunjin)
"Lan mal, sana fotoğraf atan kişiyi bulmak için neden böyle bişey düzenledin. Sen ne çeşit mi gerizekalısın ya!" Minho şu an bana sövüyodu. Sadece şu an da değil saatlerdir bana bunu yaptığım için sövüyodu.
"Bacaklatı çok inceydi, pürüzsüzdü ve süt gibi beyazdı. Beyaz tenli olan kadın çalışanlardan biridir büyük ihtinalke. O kadar ince ve pürüzsüz bacaklı bir erkek görmedim hiç." bence haklıyım. Öyle bi erkek gerçekten var mı?
"Lan ben diyom sen diyon ya! Neyse, o zaman benim seçtiğim birinin de gelmesini istiyorum. Belki yakınlaşırız onunli diye. Çok güzel ama. İstiyom istiyom bananeee!"
"Lan istiyosan al, alma mı dedik ne bu tavır be!"
"Tamam, o zaman ilk kişiy söylüyom şimdi."
"Söyle" dedim bıkkınlıkla ve Minho herkese dönünce kimi seçiceğini merakla beklemeye başladım.
"İlk kişiyi seçiyorum! Şurdaki mavi saçlı, Han Jisung! Buraya gel!" bunu beklemiyodum açıkçası. Bir kızı seçer diye düşünmüştüm. Minho'nun gay olduğunu unutmuşum sanırım.
Mavi saçlı çocuk heyecanını gizleyememişti ve koşarak Minho'nun yanına gelmişti. Gözleri parlıyodu çocuğun.
"Teşekkür ederim efendim!" Minho duyguzusca çocuğa başını sallayıp kolunda tutmuş ve arkadına almıştı. Mavi saçlı çocuksa ilerdeki sarı saçlı ve çilli çocuğa kaş göz hareketi yapıyodu.
Şimdi fark ettim de o çilli çocuğun bembeyaz nir teni vardı ve yüzü ile bacaklatı aynıysa oldukça pürüzsüz nir cildi vardı, o olabilir miydi bana fotoğraf atan?
Bu ihtinali de göz önünde bulundurmalıydım.
"İkinci kişiyi seçiyorum!" Minho bana anlamaz bakışlar atmıştı.
"Sen, sarı saçlı ve çilli olan! Buraya gel!"
Çocuk tedirginlikle yanıma gelmiş ve önümde sayvıyla eğilip yeşekkür etmişti. Ardından mavi saçlı çocuğun yanına geçmişti.
Ardından birkaç beyaz tenli ve zayıf kadın çalışanları da seçmiş ve herkesi hazırlanması için evine yollamıştım.
Bakalım o fotoğrafı atan kimmiş.
~~~~~~~~~~~~~~~Selaaaammm
Mental bozukluklarım dewmkeee
Ama ben size bölüm yazmak için cebelleşiyom.
Haftada 1 bölüm falan yapabilirim belki.
Mentalim düzelince günde 1 bölüm yapmaya devam ederim.
Sizleri seviyoreeee 💗💗💗
Hyunlixle kalın💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
company love // Hyunlix
FanfictionHwang şirketinde çalışan Felix patronuna fake hesaptan maid dress ile fotopraf atar.