Selooooooooo
Çok hızlı birleştirdiğim için gidişatını beğenmemiş ve buna devam etmemiştim ama çok fazla yb isteği geldiğinden yb yazıyoreeeee
Umarım beğenirsiniz 💗
İyi okumalar 💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Felix)Geldiğimiz grup topluca otelin restoran kısmında bi masaya oturmuş ve yemek yiyoduk. Daha doğrusu onlar yemek yiyodu ben tabağımı didikliyodum.
"Noldu civciv? Bi durgunsun."
"Boşver Sung, sadece kafa dağıtmak istiyorum."
"Otelin barı var dicem ama sadece geceleri açık orası. Havuza ne dersin?"
"Olurrrr!"
"O zaman yemeğini didiklemeyi kesip yemeye başla yoksa seninle gelmem!" hızla başımı sallayıp tabağımdakileri ağzıma tıkmaya başladım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Odada altıma havuz şortumu giymiş üstğme de beyaz kısa kollu bi tişört geçirip danışmada beni bekleyen Jisung'un yanına koşmuştum.
"Geldimmmmm!"
"Ay şükür! Hadi gidelim." onu başımla onaylayıp otelin havuz kısmına çıkıp iki tane şezlonga eşyalarımızı yerleştirdik.
"Ben hemen giricem çünkü yanıyorum!" Jisung hızlıca tişörtünü çıkartıp suya atlamıştı.
Ben de Jisung'u izlemeye başlamıştım, birazdan girerdim ben de zaten.
Yanımdaki hareketlilikle refleks olarak oraya döndüm ve gördüğüm iki bedenle yutkundum.
Hızlıca tişörtümü çıkartıp şezlonga rastgele fırlattıktan sonra havuza atlayıp Jisung'un yanına yüzdüm.
"Jisung şey sen demiştin ya sabah neden durgunsun diye."
"Evet?"
"Şey bay Hwang beni öptü ve medeni de ona nude attığımı öğrenmesi."
"Lan, ne ne ne NE!?"
"Öyle işte ve benim ondan kaçmam lazım yoksa beni siker, cidden sikicek. Öyle dedi bana. Nude atmamın cezası olarakmış." Jisung şok içinde beni dinliyodu.
"Bro valla bilemezdik böyle olucağını ya sorry, ama bu işten kurtulmanın tek yolu sikilip kurtlumak." sonra gözlerini arkamda birinin gözleriyle kesişti.
"Sana kolaylıklar ben kaçıyorum!" birden suya dalıp yanımdan gitmişti.
Ensemde hissettiğim sıcaklıkla kaskatı olurken belime bi kol dolanmıştı. Beni kendine döndürmesiyle burun buruna gelmiştik.
"Naber Lixxie~?" ben sadece şok içinde ona bakarken birden benimle beraber kendini suyun içine sokmuştu.
Gözlerimi açıp suyun gözlerimi yakmasını umusamadan ona baktım.
Birden dudaklarıma kapanmasıyla ne yapıcağımı bilemeyip birden kendimi ona karşılık verirken buldum.
Geriye çekildiğinde benimle beraber kendini de yukarı çıkartmıştı.
"Karşılık verdiğine göre devam edebilirim ha?" hızlıca suyun içine girip başka yöne yüzmüş ve su yüzeyine çıkmıştım.
Sudan çıkmazsam beni havuzda sikerdi kesin.
Merdivenler çok uzakta olduğu için havuzun kenarından çıkmaya çalışıyodum. Bu kasları boluna yapmadım hadi!
Sonunda çıktığımda şezlonguma gidip havluma sarınmış ve bacaklarımı kendime çekerek havuza bakınmıştım.
Hyunjin havuzda yoktu. Yanımdaki şezlonda baktığımda da onu görememiştim. Nerdeydi bu adam?
Birden saçımda hissettiğim ellerle arkama döndüğümde onu görmüştüm.
Beni birden kucağına alıp şezlongda kendi oturmuş ve beni de kucağına oturtmuştu.
Ben yine yaşadığım şokla bişey yapamazken o başımı göğsüne yaslamış ve saçlarım arasına bi öpücük bırakıp bana sarılmıştı. Güzel hissetmem normal miydi?
Kucağına iyice yerleşip kafamı boynuna gömdüğümde kıkırdayıp saçlarımı okşamaya başlamıştı.
"Çok tatlısın Lix."
"Bana neden bu kadar ilgi veriyosunuz?"
"Bilmem, içimden geliyo."
"Beni seviyo musunuz?"
"Sizli bizli konuşmayı bırak. Ve evet seni seviyorum çilli." kalp atışım hızlanırken iyice boynuna gömülüp gözlerimi kapattım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Selooooooo
UwU oldu bunlar yia yirimmmm
Umarım beğenmişsinizdir 💗
Umarım güzel yazabilmişimdir 💖Beğendiyseniz ne mutlu bana 💕
Oy vermeyi unutmayın!
Sizleri seviyoreeeeee 💋
Hyunlix'le kalın ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
company love // Hyunlix
FanfictionHwang şirketinde çalışan Felix patronuna fake hesaptan maid dress ile fotopraf atar.