6

37 4 1
                                    

┏━•❃°•°❀°•°❃•━┓

Motor na ogonie

┗━•❃°•°❀°•°❃•━┛



Autoboty były już na tyle oddalone że Aristrike i Knockout mogli na spokojnie iść w dalszą drogę za sygnałem, już po dłuższej chwili przed ich optykami ukazało się wielkie wejście do kopalni, femme nie czekając dłużej weszła w głąb kopalni a za nią czerwony bot.

- Wiesz...-zaczął - Wiem że wyglądam na kogoś kogo tylko interesuje wygląd i nic więcej.

'' A tak nie jest ? ''

- Ale gdybyś tylko mnie lepiej poznała zmieniłabyś zdanie. - na jego słowa Aristrike tylko na niego spojrzała. - No weź! Jesteśmy w tej samej drużynie, co Ci zaszkodzi chodź trochę porozmawiać?

- I got no time. - usłyszał nagranie z jakieś piosenki na co przewrócił optykami , docierając głębiej kopalni, w niej ujrzeli masę zapasu energonu, KO wyszczerzył się na ten widok. - Oh Primusie, tyle zapasu starczy na eony, Lord Megatron będzie z tego faktu zadowolony. 

Aristrike rozglądała się  gdy wisienka informowała Megatrona od ich znalezisku,  czuła podświadomie że coś się jeszcze '' odwali'' jakby to powiedzieli ludzie, i wcale się nie zdziwiła gdy dostała sygnał od Rave że Autoboty zmierzają w tym kierunku po tym jak zrozumieli że KTOŚ zrobił z nich idiotów, femme poklepała KO po ramieniu a ten na nią spojrzał. 

- Oh? Jednak chcesz porozmawiać w międzyczasie gdy czekamy na transport? - ta jednak go zignorowała i na swoim monitorze pokazała widok z kamery Rave. - Uh Autoboty... Lordzie Megatronie, Autoboty się zbliżają. 

Megatron stał spokojnie na mostku trzymając swoje ręce za sobą jak to miał w zwyczaju, oczywiście wiadomość o Autobotach nie ucieszyła go więc od razu zwrócił się ku Starscream'owi.

- Starscream, zabierz ze sobą paru żołnierzy, nie pozwól Autobotom zabrać nasze zapasy. - Seeker ukłonił się przed swoim. - Tak, mój Panie.

- Soundwave, most ziemny. 







Wielka rzeź rozpoczęła się między Autobotami a Decepticonami, Aristrike skorzystała z nieuwagi nieprzyjaciela i otworzyła most ziemny przez którego Vechicony zabierały energon tyle ile tylko mogli, Aristrike nie pchała się do walki, jej priorytetem teraz było pilnowanie mostu, Autoboty mimo że było ich o wiele mniej nie radzili sobie najgorzej,  kolejni żołnierze Megatrona padali,  Arcee jednak zauważyła co się działo nie co dalej i nie miała zamiaru na to pozwolić, transformując się w swój alt mode ruszyła w stronę mostu,  Aristrike jednak nie miała w planach pozwolenia jej na pokrzyżowanie jej planów,  Arcee rozpędziła się w celu wjechania w most lecz gdy to miało nadejść Femme korzystając ze swojego blastera zestrzeliła ją, niebieska femme poleciała kilka metrów w tył wpadając na ścianę, ze złością spojrzała na Aristrike co nie za bardzo na nią podziałało,  Arcee ruszyła na nią z ostrzami , lecz ta każdy atak odpierała, gdy Femme nie zwracała uwagi, Aristrike wyciągnęła jedną ze swoich macek owijając ją wokół nogi Arcee, uniosła ją znowu rzucając na kamienną ścianę, Femme upadła na ziemię nie podnosząc się najprawdopodobniej przez uszkodzenia jakie doznała, Aristrike spojrzała na most, machnęła ręką do czerwonego bota aby także wszedł w kolorowy wir, wziął w dłonie energon i popędził w swoim alt mode do mostu, Aristrike od razu za nim zamknęła zostając sam na sam z Autobotami.







Megatron ze zadowoleniem patrzył jak kolejne kryształy energonu wnoszone były przez most na Nemezis , Soundwave z kolei będąc przy panelach cały czas zerkał na kolorowy wir, czekał aż pojawi się tam jego córka, lecz kiedy Starscream i Knockout przeszli przez niego, zamknął się za nimi, porucznik odsunął się od swojej pracy podchodząc bliżej Megatrona.

- Gdzie jest Aristrike? - zapytał szary mech, Starscream i Knockout spojrzeli po sobie co od razu się nie spodobało decepticon'skiemu szpiegowi. - Cóż mój panie..... Aristrike walczyła z Arcee gdy kazała nam uciekać i zamknęła za nami most ziemny - zaczął Seeker, jego skrzydła obniżyły się gdy spotkał wzrok Soundwave'a , nawet, jeżeli jego twarz to ekran to czuł ten przeszywający wzrok. - Czy wy chcecie mi przekazać że mój zaufany komandor został sam na sam z Autobotami? 

-T-tak sądzę...

W tym momencie to Soundwave miał ochotę wyrzucić Starscream'a i Knockouta z Nemezis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

W tym momencie to Soundwave miał ochotę wyrzucić Starscream'a i Knockouta z Nemezis.







Aristrike nie wzruszona stała przed Autobotami, którzy trzymali swoje blastery namierzone prosto na nią. Optimus wyszedł przed swoją grupę.

- Nie mamy zamiaru zrobić Ci krzywdy, ale użyjemy siły jeśli będzie taka potrzeba , odejdź a darujemy Ci życie. - Serio Prime? Sądzisz że Aristrike zostawi energon dla was? 

Aristrike wypuściła Rexa który od razu ruszył w ich stronę, Aristrike miała pewną '' niespodziankę'' dla Autobotów, mało kto wie ale Aristrike różni się od swojego ojca, posiadała ukryte mini podłużne bomby, rzuciła kilka w stronę energonu , transformowała się w swój alt mode, wyleciała z kopalni , gdzie po chwili za nią wyleciał Rex w postaci małego samolotu typu predator, gdy byli już na większej odległości Aristrike odpaliła bomby, po chwili cała kopalnia wybuchła niebieską poświatą.

'' Skoro my nie daliśmy radę tego zabrać, to na pewno Autoboty tego nie dostaną '' 


❢◥ ▬▬▬ ◆ ▬▬▬ ◤❢

~BlackRose

Mowa Ciszy| Transformers Prime|Where stories live. Discover now