Herkes evlerime gitmişti taehyung derslerini yapıp bitirmişti ve dışarı çıkmak istiyordu."Acaba nereye gitsem?"
Nereye gitmek istediğini bilmiyordu.
Uzun zamandır dışarı çıkmamıştı evde canı sıkılıyordu."Bekle! Lunaparka gitsem!"
Gülüyorken birden durdu ve gülümsemesini sildi.
"Ya okuldakiler görürde benimle çocuksun diye dalga geçerlerse?!"
Yada bir şey olmaz diye düşündü.
"Bir şey olmaaz!"
Gülümsedi ve ağaya kalkıp üstünü giyindi ve dışarı çıktı.
Bir otobüse bindi ve lunaparka gitmesini bekledi.
Kafasını cama yaslamış dışarıyı izliyordu.Taehyung lunaparka giderken onu evinde gizlice izleyen Jungkook saklandığı yerden dışarı çıktı ve evde biraz gezindi.
"Vay be güzel ev! Küçük tavşancığın en değerli eşyasını bulmam gerek"
Biraz gezindikten sonra bir odaya girdi.
Oda boştu ama bir masa ve üzerinde bir sandık vardı."Bakalım bakalım!"
Sandığı açtı ve içinde fotoraflar ve küçük bir kutu yanında da mektup vardı.
"Cidden bu piç hangi yılda yaşıyor?!"
Fotoğraflara baktı. Bir kızla yan yana fotoğrafları vardı.
"Bu ne lan?!"
Fotoğrafları yırttı ve yere attı. Küçük kutuyu eline aldı ve açtı.
Bir bileklik vardı üzerinde ise bir kız ismi yazıyordu.
Kutuyu kapattı ve cebine attı.
Mektupta ne olduğu anlamak için açtı ve okumaya başladı."Selam taehyung, öncelikle senden nefret ettiğimi bildirmek istiyorum gerçekten iğrenç piçin tekisin. Zayıf,aptal, gereksiz bir ucubesin. Çocuk gibisin hiç olgunlaşmadın. Her gün dertlerini dinlemekten bıktım anladın mı?! Ve seninle yalnızca abin için sevgili oldum, ve paran. Şimdi abin ile mutluyum. senden nefret ettiğimi unutma iğrenç aptal, her aldığın nefes sana kötülük getirsin. SEN NEDEN HÂLÂ HAYATTASIN APTAL UCUBE GEBERİP GİTSEN SİKTİĞİMİN SALAĞI" (12.07.2017)
"Vaay bizim ucubeye bak sen! Sevdiği biri tarafından ihanete uğramış!"
Jungkook güldü ve kağıdı katlayıp cebine attı.
"Burada bir işim kalmadı."
Tekrar güldü ve dışarı çıkıp camdan atladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Tae|doesn't set me free|•
Non-Fictionher zaman zorbalığa uğrayan, hiç kimse tarafından sevilmeyen, Aile soruları olan, sürekli baskı altında olan, herkesin nefret ettiği bir oğlanın hikayesi.