Biraz sarhoş oldular. Fakat Jungkook içki içmemişti.
Tekrar boks yapmak için salona gelmiştiler.
İçeri girdiler ve kapıyı kilitlediler."Bu sefer kaçmak yok küçük tavşan"
"Hadi tak şu eldivenleri tavşan"
Jungkook Taehyung un önüne boks eldivenleri atmıştı.
Taehyung zar zor onları taktı."Hadi kalk"
Taehyung ayağa kalktı.
"Başlayalım"Taehyung biraz kendine geldi ve düşünmeye başladı. Jungkook un geleceyi ve nereden vuracağını hesapladı.
Jungkook yumruk attığın'da geriye gitti."Aah bu sürtük!"
Jungkook hemen dönerek taehyung a yumruk attı. Taehyung yere düştüğünde hemen eliyle yüzünü kapattı.
Jungkook taehyung un üzerine oturdu ve yüzüne vurmaya başladı.
Ama bir etkisi olmuyordu. Sonda taehyung un karnına vurdu ve ellerinin yüzünden düşmesini sağladı. Ardından yüzüne vurmaya başlamıştı....
Ayağa kalktı ve tekmeler attı Jungkook. Taehyung öylece yatıyordu. Jungkook son defa sert bir tekme attı ve durdu.
"Uuh! Bu gün iyi geçti!"
Eldivenleri çıkardı ve Taehyung un üstüne attı.
Su içmeye başladı yarısını içti ve birazını üzerine döktü. Geri kalan suyu taehyung a döktü."İstiyorsanız siz devam edin ben yoruldum."
"Bana uyar!"
Ayağa kalktı ve taehyung yanına geldi. Önce ona baktı ve sonra karnına tekme atmaya başladı.
Sert tekmeler atıyor'du taehyung ise yerden kalkamıyor acı içinde sessiz kalıyordu.Sessiz çığlıklarını kimse duymuyordu.
Onu yavaşça boğuyor du bu acı ve sessiz çığlıklar.(Ooo şair olmuşum amk haberim yok)
Oğlan yoruldu ve geri yerine gidip oturdu.
"Bu günlük bu kadar yeter yarın devam ederiz!"
"Bunu ne yapıcaz? Yerde öylece yatıyor"
"Bırak kalsın nede olsa yarın gelicez. Hadi hadi!!"
Hepsi dışarı çıktı. Taehyung ise içeride baygın bir şekilde yatıyordu.
Telefonu çalmaya başladı ama baygın olduğu için duymadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Tae|doesn't set me free|•
No Ficciónher zaman zorbalığa uğrayan, hiç kimse tarafından sevilmeyen, Aile soruları olan, sürekli baskı altında olan, herkesin nefret ettiği bir oğlanın hikayesi.