25 bölüm

128 5 1
                                    

Sonsuz karanlık

Taehyung masanın yanında oturmuş kitap okuyordu.

Taehyung

Kimsesiz olduğunuzu anladığınız an artık herşey bitiyor. Bu kara delikten çıkmak imkansız hâle geliyor,  Anılar bir yara gibi zihninize kazınıyor ve her gün daha fazla kanıyor.  İnsanlar kötü anıların daha fazla acı verdiğini ve kaynadığını söyler, ancak bu yanlış bir düşünce çünkü iyi, güzel, ve mutlu olduğunuz anılar daha fazla acıtır ve sizi delirtene, aklınızı kaybedene kadar devam eder. Geceleri uyumanızı engeller, sizi ağlatır ve gün geçtikçe duygusuzlaştırır. Hayır duygusuz olmuyorsunuz sadece mutlu olma duygunuzu kaybediyorsunuz. Bir diğeri ise mutlu olarak hiç bir şeyin düzelmeyeceğini, eskisi gibi olmayacağını farketmenizdir. Aslında böyle bir zaman da aptal oluyorsunuz, kendinizi suçluyor, kendinizden nefret ediyorsunuz. "Keşke hiç doğmasaydım" diyorsunuz. Herşeyin farkına vardığınızda herşey için çok geç oluyor, kendinizi toparlamaya çalışıyorsunuz. Fakat yeni ölümler doğuyor ve paramparça olmuş bir şekilde yıkılıyorsunuz. Zaman geçtikçe mutlu olmaya çalışmayı değilde ifadesizliği kullanıyorsunuz. Duygularınızı elinizden geldiğince saklamaya, yok etmeye çalışıyorsunuz. Bunun sebebi tekrar o olayları yaşamaktan ve birilerini kaybetmekten korkuyorsunuz. Bir zavallı gibi kaçıyorsunuz korkularınız'dan. Bazen neden, neyden, kimden korktuğunuzu bile bilmiyorsunuz. Tek hedefiniz sadece kaçmak, saklanmak ve o uçuruma tekrar düşmemeyi, ve o bataklıkta boğulmamaya çalışıyorsunuz.
Korkularınızla yüzleşmekten daha çok korkarsınız.

Kaybettiğiniz, reddedildiğiniz yerde beklemeyin güçsüzler öyle yapar.
Yüzünüze kapanan kapıyı, kovulduğunuz kapıyı tekrar çalmayın acizler ve zavallılar öyle yapar.

"Özür dilerim"

Dedi taehyung sessiz bir şekilde.
Ardından telefonunu açıp birine yazdı.

Taehyung

Nasılsın jungkook?

Jungkook

Sanane sikik beyinli???
Yazma bana!


Taehyung

Jungkook beni görmeni, farketmeni, umursamanı ve sevmeni çok bekledim. Ama sadece bekleye bildim.

Jungkook

Seeni sikiiik simdi nee diye bana bu boktan olası şeyleri anlatıyorsun!?

Taehyung

Beni sadece umursamanı istiyordum jungkook, ama karşılığını hiç hak etmediğim şekilde ödedim hem de fazlasıyla

Jungkook

Sen ne dediğini sanıyorsun o olanların hepsini hak ettin hemde fazlasıyla! Ve daha fazlasını hak ediyorsun! Sen geberip gitmeyi hak ediyorsun, acı çekmeyi yalnızlığı! Sadece bunları hak ediyorsun! Anladın mı sürtük! Şimdi siktir git ve bir daha yazma bana!

Taehyung

Özür dilerim

*Taehyung kişisi engellendi*


*Taehyung kişisi engellendi*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cliff

•Tae|doesn't set me free|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin