*otuz sekiz

6.1K 494 89
                                    

"çifte randevu diye bizi getirdiğin yere bak, Merter!"

Bora'nın huysuz sesi ile göz devirdi Eray ancak ağzını açmadı. Merter ise, "senin gibi bir köylüyü ben ne diye golf oynamaya getirdiysem zaten," diye söylendi ve Araz'ın elini tutarak golf alanına doğru yürüdü.

"yavrum ben köylü müyüm?" diye sordu Bora. kolunun altındaki bedeni kendine biraz daha çektiğinde, "şu an düşündürmeye başladın," dedi Eray. Bora sahte bir kızgınlıkla sevgilisine baktığında Eray güldü. "tamam en entelektüelimiz de sensin bir tanem," diyerek Bora'nın gönlünü almaya çalıştı. "tabi lan. sen bir, ben iki," diyerek onayladı Bora.

büyük golf alanına geldiklerinde Araz içindeki gülme hissini bastıramadı. "çok güzel yemyeşil burası lan." Merter gülümseyerek sevgilisinin elini bırakıp tek omzuna astığı golf çantasını indirdi. "şimdi sana golf öğretme zamanı geldi," dediğinde Araz heyecanlandı. daha önce hiç golf oynamamıştı ve sevgilisinin ona öğretmesi ona çok cazip geliyordu.

hemen arkalarından gelen Bora ve Eray ise golf çantasını yere bıraktı. "sen sevgiline romantik romantik golf oynamayı öğret diye mi geldik lan?" dedi Bora kendince haklı olarak. Eray sevgilisinin kolunun altından çıktığında, "harbiden lan, bize kim öğretecek?" dedi Bora'ya hak vererek.

Merter'in yüzünde kocaman bir sırıtış belirdiğinde, "bize bakıp öğrenebilirsiniz bence," dedi. Araz göz devirip çantadaki golf sopalarını karıştırmaya başladı. "izlediğim dizide bi' karakter sürekli golf oynuyordu ve o kadar da zor görünmüyordu valla," dedi Araz ve rastgele bir sopa aldı eline. Merter gülerek kafasını iki yana salladı ve "belli ki düzgün izleyememişsin çünkü yanlış sopayı aldın," dedi. ardından, sevgilisinin elindeki sopayı alıp daha uygun birini verdi ve yanlış sopayı kenara bıraktı.

Eray bu durumu keyifle izlerken Bora da çatık kaşlarla sopaları inceliyordu. "sence hangisini Merter'in kıçına sokabilirim?" dediğinde Eray yüksek sesli bir kahkaha attı. Bora'nın elindeki sopayı aldığında, "Araz da bizi golf arabası ile kovalar burada. sakın," dedi ve Bora'nın yanağını öptü.

sevgilisinin keyfi anında yerine gelirken, "Merter bize de düzgün bir sopa ver de başlayalım artık," dedi Eray.

kendi aralarında gülüşerek oynamaya çalışan çift, Eray'ın sesi ile onlara döndü. Merter hemen yanlarındaki ikilinin yanına gittiğinde yerdeki çantadan uygun olan sopaları çıkardı. "benim yaptıklarımı izleyip tekrar etseniz öğrenirsiniz zaten. zor bir şey değil golf," dedi. Bora ona inanmazcasına baktığında, "lan gerçekten!" dedi Merter ikna etmek için. Eray, "umarım," dediğinde sevgilisinin yanına gitti Merter.

"topu Araz'a atan 200 lira alır," diyen Bora'nın sesini duyması ile onlara döndü Araz. "oynamayı öğrendiğimde sizi top yağmuruna tutacağım, Bora," dedi ve hareket çekti. Merter onun bu haline gülüp, yanağına sulu bir öpücük bıraktı. "boş ver onları, gel öğreteyim artık sana."

Araz hızla kafasını salladığında Merter de sevgilisinin arkasına geçti ve sopayı birlikte tuttular. "ayaklarını biraz daha açabilirsin," dediğinde kafasını salladı Araz. Merter'in istediği pozisyona gelince ikisi de hafifçe eğildi. "şimdi; önce topa yavaşça vuracağız," dedi Merter ve elini hareket ettirdi. onunla birlikte Araz da hareket ettiğinde topa vurdular. 

top, hemen birkaç metre ötedeki deliğin yanına gittiğinde Araz'ın omuzları düştü. Merter sevgilisinin ensesini öpüp, "vazgeçme lan hemen, daha ilk atışındı bu. birkaç pratik sonrasında daha iyi olacak," diyerek ona gaz vermeye çalıştı. 

"tamam, bir daha deneyelim," deyip yanlarındaki toplardan bir tane daha çıkardı Araz. tekrar aynı pozisyona geldiklerinde, "bütün kontrolü almaya çalışma. bırak beraber vuralım," dedi Merter ve kafasını salladı Araz. topa bir kez daha vurduklarında, bu sefer deliğin daha yakınına atmış oldular. Araz galibiyet kazanmış gibi sevinirken, "bak! az daha oluyordu, Merter," dedi.

Merter tebessüm ederek kafasını salladığında, "çabuk öğreniyorsun güzelim," dedi.

o sırada, Merter ve Araz'a kısık gözler ile bakan Bora ve Eray, işi dalgaya almak üzereydi. dilini dışarı çıkarıp onları taklit etmeye çalıştı Bora. kısık gözlerini açıp deliğe doğru atmaya çalıştı topu.

top, deliği de geçerek uzaklara gittiğinde kahkahasını tutamadı Eray. Bora anında sevgilisine döndüğünde, "ilk atışıma göre on numaraydı bence," dedi kendini savunmak için. Eray kafasını sallayıp, "hayır bak böyle yapacaksın," dedi ve bacaklarını açarak topa hızla vurdu. bu kez top, havaya doğru uçtuğunda kaşlarını çattı Eray.

golf sahasını Bora'nın kahkahası doldururken, "yavrum en uzağa atma yarışı değil bu," dedi göz kırparak. Eray sinirlenip sopasını havaya kaldırdığında Bora daha çok gülmeye başladı ve geriye çekti kendini. "dur dur vurma, tamam özür dilerim!"

"ben şimdiden vazgeçiyorum, Merter," dedi Eray ve kendini yeşil çimlere bıraktı. Merter ve Araz onlara döndüğünde, "ilk atıştan pes edecekseniz vay halinize o zaman," dedi Araz.

Bora, Eray'ın yanına ilerleyip elini uzattı sevgilisine. "hadi kalk güzelim. bak şimdi göstereceğim sana," dedi Bora. Eray bir Bora'ya, bir eline baktı ve kafasını iki yana salladı. bu kez olaya Merter dahil olarak, "oğlum çocuk musun ya, kalk işte. amaç eğlenmek zaten," dedi ve Eray'ın kolundan tutarak kaldırdı.

Merter tekrar Araz'ın yanına döndüğünde, Bora sevgilisinin kulağına yaklaştı. "bak şimdi, iyi izle beni."

Eray dikkatle ona bakarken, Bora biraz geriledi ve Merterlere döndü. yerdeki toplardan birini alıp önüne koydu ve sopasını çok hızlı olmayacak şekilde topla buluşturdu.

top, Merter'in kalçasını teğet geçtiğinde Eray yüksek sesle güldü. "lan teğet geçti ya!" diye hayıflanmaya başladı Bora; ancak sevgilisinin keyfini yerine getirmesi ile gururlandı birkaç saniye. Eray, Bora'nın yanına ilerleyip kollarını boynuna doladı ve sevgilisinin dudaklarına küçük öpücükler bıraktı.

"seni seviyorum, eşşek," dediğinde gözlerini devirdi Bora. "ben de seni seviyorum güzelim."

****

malsf biraz kisa oldu ama begendiniz mi🫶🏻

(hata varsa ozurr

eski sevgililerim [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin