lutfen bu bolum cok yorum gelsin🥺
***
"hani su sıcaktı eşek Bora?" sevgilisinin çenesi titrerken konuşmasıyla kahkaha attı Bora. Eray'ın yanına yüzüp kolları arasına aldı genci ve "sıcak demedim zaten güzelim. iyi dedim sadece," dedi. Eray kaşlarını çatıp, "iyi hali bu mu?" diye sordu.
hafta sonu için Merter herkesi evinde, havuzda yüzmeye davet etmişti. başta yine Kaan ve Pamir pek sıcak bakmasa da bir şekilde kabul ederek tam takır geldi herkes.
Bora sevgilisinden ayrılıp geriye doğru yüzerken, "alışırsın be oğlum abartma," dediğinde Eray yanına doğru yüzdü. "oğlum ne it?" Bora otuz iki diş sırıtıp yanına gelen gencin belini kavradı. "ne dememi istersin?" deyip yüzünü Eray'a yaklaştırdı.
genç oğlanın dikkati anında dağılırken, "güzelin değil miyim? güzelim de bana," dedi ve yüzünü uzaklaştırdı hemen.
Bora kocaman bir gülümseme ile sevgilisinin yanağını öperek, "peki güzelim," dedi. o sırada onları izleyen Araz, ayaklarını havuzun içine sokup alışmayı bekledi birkaç saniye.
sırf Eray'a laf atmak için, "soğuk dediğin bu muydu lan?" dedi ve güldü.
Eray'ın bakışları aniden ona döndü ve biraz yaklaşıp su sıçrattı Araz'a. genç oğlanın üstü ıslanırken, hemen arkasında şezlongta güneşlenen Merter'e de su geldi. gözlerini açıp gençlere baktı kaşlarını çatarak. "lan eşek misiniz? düzgün durun."
Araz Eray'a gözlerini devirirken sevgilisine döndü ve "mağaradan dün çıkmış galiba Eray," dedi.
Bora ise sevgilisini savunmak için, "sus lan ayağımın altına alırım seni," dedi sahte bir kızgınlıkla. Merter onlara gözlerini devirip tekrar güneşlenmeye geri döndüğünde, Kaan da üstünü değişip geldi ortama.
Merter'in iki şezlong yanındaki şezlonga oturup telefonunu çıkardığında hemen peşinden Pamir de geldi. Bora arka arkaya gelen gençleri görmesi ile Eray'ın kulağına yaklaştı ve "sence öpüşüp mü geldiler?" dedi gülerek.
Eray göz ucuyla onlara bakıp, "umarım sadece öpüşmüşlerdir," dedi ve kollarını sevgilisinin boynuna doladı. ikili, sarmaş dolaş bir şekilde yüzerken Araz da ellerini zemine yasladı ve yüzünü güneşe çevirdi. ayakları suda ileri geri hareket ederken bir yandan da Merter'in telefondan açtığı şarkıyı mırıldanıyordu.
o esnada Pamir'in canı sıkılmış olmalı ki Kaan'a sataşma ihtiyacı duydu. veya onunla diyalog kurmak istiyordu sadece.
"telefonla oynamaya mı geldin lan?" deyip kollarını önünde birleştirip Kaan'a baktı üstten. Kaan güneş gözlüğünün üstünden Pamir'e baktığında ne diyeceğini şaşırdı birkaç saniye. genç oğlanın vücudu nefesini kesmeye yeterken kafasında çorba olan cümleleri toparlamaya çalıştı.
"sana ne?" dedi her zamanki tavrıyla ve telefonuna geri döndü.
Pamir oflayıp ayağıyla Kaan'ın ayağını dürttü, "kalk yüzelim lan," diyerek. Kaan kendi kendine gülüp telefonunu ve gözlüğünü kenara bırakıp ayağa kalktı. Pamir zafer kazanmış bir ifadeyle gülümserken, "beni şaşırtıyorsun," dedi.
Kaan omuz silkip havuzun başına geçtiğinde omzunun üstünden Pamir'e baktı. genç oğlan yanına yaklaşıp Kaan'ın omuzlarından tutup, önce itti hemen ardından kendine çekip düşmesini engelledi. "tutmasaydım düşüyordun," deyip çocuksu hareketine güldü.
Kaan anlık korku ile Pamir'in omzuna sıkı sıkı yapıştığında, tek kaşını kaldırdı ve "salak herif," diyerek söylendi. Pamir'in gülüşü daha da genişlerken Kaan da aynı şekilde güldü ve kendini geriye doğru itti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eski sevgililerim [bxb]
Short Storypetek, "ESKİ SEVGİLİLERİM" adlı grubu oluşturdu yavşak pamir eklendi. piç araz eklendi. para (merter) eklendi. falcı kaan eklendi. boynuzlu eray eklendi. fav ex (bora) eklendi.