*kırk yedi

4.9K 460 215
                                    

medyaya oturma sekillerini koydum cunku cok anlatamamis olabilirimajndnndwkqkd

***

"ulan hâlâ belim ağrıyor."

Bora belini tutarak yakındığında Eray güldü ve sevgilisinin yanağını öptü. "sevgilim öyle sakat oturup gelirsen ağrır tabi," deyip bir eliyle Bora'nın belini okşadı. Bora anında gevşerken tebessüm etti. "şimdi geçti ama."

Araz ikiliye göz devirip, "kendi arabanla gelsen ağrımazdı bilader," dedi ve kafasını Merter'in omzuna koydu.

Eray kısık gözlerle çarprazındaki Araz'a baktığında, "sizle gelmek varken üşendim valla," dedi Bora. Merter ikiliye gülüp, Kaan ve Pamir'e döndü ve "peki siz nasıl sağ salim geldiniz?" dedi. Pamir göz ucuyla Kaan'a baktıktan sonra, "ben de anlamadım valla. yolun yarısını yürümek zorunda kalırım sanıyordum," dediğinde Eray ve Araz kahkaha attı aynı anda.

Merter dudak büküp hımladığında, "insan hayret ediyor işte," dedi Kaan. bunun üzerine Pamir göz devirip cebinden telefonunu çıkardı ve kurcalamaya başladı.

"yiyecek bir şey yok mu ya? ben çok acıktım." Araz, kafasını Merter'in omzundan kaldırıp konuştuğunda Eray da katıldı ona. "harbiden lan, sabahtan beri bir şey yemedim."

Bora sevgilisinin yanağından makas alıp, "gel ömrümü ye," dediğinde Eray alt dudağını dişledi. "oğlum böyle konuşma cidden fena oluyorum."

Araz tek kaşını kaldırarak, "buna da azmazsın be kanka," dedi. Eray'ın bakışları hızla ona döndüğünde, "senin de azdığın şeyleri biliyorum, Araz," deyip yan gözle Merter'e baktı.

Araz gözlerini kocaman açıp sevgilisinin omzuna vurdu. "cidden Eray'a mı anlattın hayvan herif!"

Merter omzunu ovarak çatık kaşlar ile Bora'ya döndü bu kez. "hayır Bora'ya anlatmıştım amına koyayım. bundan sonra bir şey anlatırsam sikin ama," dediğinde Bora kahkahasına engel olamadı. yavşak bir tavırla Merter'e öpücük atıp, "ben her şeyi sevgilimle paylaşırım, kusura bakmayın," dedi kendini savunmak için.

Eray hemen yumuşayıp, "sevgilin ağzını yemek istiyor şu an," dediğinde Kaan sessizliğini bozup ıy sesi çıkardı. Bora'nın bakışları hemen onu bulurken, "kıskanma it. çok istiyorsan Pamir'in ağzını ye," dedi.

Pamir ismini duyması ile bakışlarını telefondan çekti ve "ne? kim ağzımı yiyecek lan?" dedi saf bir şekilde. bu ifadesi Merter'in hoşuna giderken, "Kaan yiyecekmiş, sorun olmaz umarım?" dedi ve sırıttı. Pamir bunu ciddiye alıp Kaan'a döndüğünde yüzünde garip bir ifade vardı.

Kaan bunu görmesi ile Pamir'in omzuna hafif bir yumruk attı. "saçmalama amına koyayım, kimsenin ağzını yemeyeceğim."

Pamir anında kendine gelerek yavşak bir ifade ile gülümsedi. "yersen sesim çıkmaz gerçi," dediğinde Kaan yalnızca öfke ile bakmak istedi. ancak hisleri düşündüğünden kuvvetliydi, bakışlarına ne kafar öfke katmak istese de pek başarılı olamamıştı.

ortamdaki goy goy bir süre daha devam ederken, Kaan sürekli Pamir'e kaçamak bakışlar atıyordu. Pamir bunları yakalamıyordu ancak Bora hepsini tek tek fark ederek bıyık altından gülümsedi. kolunun altına aldığı sevgilisini bırakıp Pamir'e yaklaştı. genç oğlanın omzuna hafifçe dokunup dikkatini çektiğinde kulağına eğildi.

"arabada cidden bir şey olmadı değil mi?"
Pamir gelen soru ile kaşlarını çattı. "hayır dedim ya. ne alaka şu an?" deyip Bora'ya dikti gözlerini. Bora ise dudaklarını büküp, "Kaan durmadan sana bakıp duruyor. önemli bir şey oldu sandım," dedi.

eski sevgililerim [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin