𝘚𝘵𝘦𝘭𝘭𝘢 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘥 𝘰𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘪𝘥 𝘰𝘧 𝘷𝘰𝘤𝘪𝘦𝘮𝘢𝘪𝘭𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘢𝘤𝘳𝘰𝘴𝘴 𝘰𝘯𝘦 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦𝘮𝘢𝘪𝘭 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘒𝘦𝘭𝘭𝘺. 𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘺𝘦𝘢𝘳 𝘰𝘭𝘥 𝘢𝘦𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘴 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘔𝘐𝘈. 𝘚𝘩𝘦 𝘤𝘭𝘪𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘯𝘯𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘯𝘥 𝘪𝘵 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘦𝘢𝘳. "𝘏𝘦𝘺 𝘣𝘢𝘣𝘦 𝘪𝘵 𝘪𝘴 𝘮𝘦 𝘒𝘦𝘭𝘭𝘺 𝘐 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘯𝘰𝘵 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘪 𝘢𝘮𝘮 𝘬𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘥𝘳𝘶𝘯𝘬 𝘣𝘶𝘵 𝘪 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩. 𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦, 𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦, 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘢𝘤𝘦. 𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘦𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘳 𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶. 𝘊𝘢𝘭𝘭 𝘮𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴, 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶." 𝘐𝘵 𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘪𝘵 𝘢𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘩𝘦 𝘴𝘱𝘰𝘬𝘦. "𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘪𝘴𝘵𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰?" 𝘒𝘦𝘭𝘭𝘺 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘩𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘯. "𝘈 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦𝘮𝘢𝘪𝘭" 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘦𝘳 𝘦𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘷𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘮𝘦𝘴𝘴𝘢𝘨𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘵 𝘒𝘦𝘭𝘭𝘺. "𝘈 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦𝘮𝘢𝘪𝘭" 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 "𝘍𝘳𝘰𝘮 𝘸𝘩𝘰 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘰𝘺𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥".
𝘴𝘩𝘦 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘦𝘥 𝘢𝘮𝘥 𝘱𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘱𝘰𝘵 𝘪𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯. "𝘕𝘰 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘺𝘰𝘶" 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥. "𝘐 𝘥𝘪𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦𝘮𝘢𝘪𝘭" 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥 "𝘕𝘰𝘵 𝘯𝘰𝘸. 𝘐𝘵 𝘪𝘴 𝘢 𝘺𝘦𝘢𝘳 𝘰𝘭𝘥". 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘳𝘶𝘣𝘣𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘳𝘮𝘴 "𝘈𝘯𝘥 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘢 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘪 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰𝘰" 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 "𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘪𝘥 𝘪 𝘴𝘢𝘺?" 𝘏𝘦 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥 "𝘐 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘪𝘵 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘨𝘪𝘤 𝘰𝘧 𝘪𝘵 𝘢𝘸𝘢𝘺" 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘨𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘢 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘬. "𝘈𝘭𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵" 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘨𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳 𝘢 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘱𝘴. "𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶" 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯𝘴𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘪𝘱𝘴 "𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰𝘰" 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘭𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘰𝘸𝘯.