1.BÖLÜM

1.3K 55 63
                                    

Kızlarla yaramazlık yapmak mı? En sevdiğim.
Telefonumu alıp Aslı ve İrem' in oturduğu koltuğa gittim koltuğun ortasına oturdum. Dikkati üstüme çekmiştim ikiside sinsice gülümsedi. İrem atlayıp "kimi arıyoruz, eski sevgilimi arıyalım! " derken sözünü bitirir bitirmez aslı atladı"hayır bi numara sallayalım" Diyip elimdeki telefonu aldı ve özel numarayı tuşlayıp bi numara salladı. telefonumu elinden alıp aradığı kişinin açmasını bekledim. Numara çalıyodu.
Bu yaptığımız ne kadar çocuksu olsa da biz umursamayıp ara ara yapıyoruz böyle
Aradığımız numara çalmayı bitirdi. Karşıdaki kişi konışmuyodu bi sessizlik oluştu ama ben buradayken o sessizlik en fazla 19saniye sürebilir neyseki sürmedi ilk konuşan ben oldum.

"Kanka cesedi nereye gömdün biri gördümü gördüyse seni tanımıyorum bak görmedim duymadım bilmiyorum"

Biraz düşünür gibi oldu muhtemelen kim olduğumu düşünüyordu. Telefondaki adam

"Gömdüm gömdüm, kimse görmedi merak etme adres atıyımı belki gelip görmek istersin"

At aslanım at seni görmeye gelirim tabi ama mümkünse cesedini değil. 26 yaşlarında erkeksi bi sesi var görmesem de çekici biri olduğu belli.

"Oraya gelsemde cesedi değil seni görmek için gelirdim emin ol"

Telefondaki hafif kıkırdadı. Ne komikmi. Uyarıcı bi öksürük verdim

"Bu arada benim adım almina memnun oldum sinir bozucu şey"

Muzip bir sesle

"Benim adım da efkan küçük hanım, senin gibi insanları işletmekten daha önemli işlerim var görüşmek üzere"

İsme bak mübarek seri katil sanki. Bikere ben insanları işletmiyorum sohbet muhabbet ediyoruz fene mı ama tabi siz gidin işe toplantı falan yapın ne kadar sıkıcı 'ALMİNA'YLA TAKIL HAYATINI YAŞA BEBEĞİM'adlı afiş yapıp asıcam her yere az kaldı

Sessiz olmaya çalışarak Sesimde alaya vuran bi tını vardı

"Duyanda adam öldürüyo sanar allah allah havalara bak adres ver cesedi gömdüğün yerden çıkartmaya gelicem"

Gelemeyeceğimi düşünüyorsa yanılıyor bu adam!

"Ihım ıhım beni görmeye geliyosun yani öylemi? "

Cık cık fesata bak.Benimle alay mı ediyo bu insana benzeyen sesi güzel olan adam

"Ihım ıhım senin daha önemli işlerin yokmuydu ya hadi görüşmek üzere"

Diyip kapattım. Yüzüne mi kapatmış gibi oldum herhalde birazcık öyle oldu aman banane.
kızların burada olduğunu tamamen unutmuşum.Akıl mı bıraktı adam.
İrem telefonun kapanmasını bekliyormuş gibi telefon kapanır kapanmaz konışmaya girdi ağzı açık bi şekilde Efkan'ı dinlemesinden anlamalıydım.
"Adam cesetleri gömdüm mü dedi yoksa ben mi yanlış anladım'
Gerçekten bunu düşünüyor muydu. İrem şaka yaptığı ap açık belli değilmi hem bu kadar iyi sesi olan biri cani değil sanatçı olmalı, ah be keşke sorsaydım ne iş yaptığını

"Korkma kızım Efkan şaka yaptı ciddiye alma bu kadar"

Dediğimde sırıtıyodum Aslı da beni onayladığını belli edercesine kafasını aşşağı yukarı salladı. Bayılıyorum bu kıza ve hallerine.

"Kızlar ya benim uykum geldi saat 1:47 siz de uyuyun hadi Allah rahatlık versin" Derken oturduğum yerden kalktım. Oturma odasından çıkıp odama doğru ilerledim, pijamalarımı giyip yatağın içine girip uyumaya çalıştım ama uyku tutmadı

SADECE TELEFON ŞAKASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin