- Hej, ja chci- - Nie dokończyłam bo mój widok zasłoniła klatka piersiowa, co mnie z jakiegoś powodu przeraziło. Długie włosy osoby opadły na moją twarz kiedy na mnie spojrzała. Przełknęlam ślinę.
- Proszę. - Powiedział i podał mi książkę.
- Uh, dz-dziekuje Yorichi-san. - Podziękowałam i spojrzałam na jego śliczną twarz. Blizna na czole i szczęce, duże śliczne oczy i suche usta. Chłopak zrobił teraz kilka kroków w tył. - Poczekaj. - Zatrzymałam go zanim mógłby odejść.
Zaczęłam szukać w plecaku i po chwili wyciągnęłam pomadkę do ust.
- Proszę. - Podałam mu, a on ją chwycił i uniósł brew. Pokazałam mu palcem na usta. - Pomoże na twoje suche usta. - Wytłumaczyłam.
- Ah, dziękuję. - Powiedział patrząc się na pomadkę. Odrecił ją i się w nią wpatrywał. Nie mówcie mi że nie wie jak się jej używa.
- Musisz posmarować sobie tym usta. - Powiedziałam, chwyciłam jego dłoń i przyłożyłam ją mu do twarzy. Zaczęłam kierować jego ręka tak, że posmarowalismy razem jego usta.
Cringeee
Cichaj tam.
Kiedy skończyliśmy, puściłam jego dłoń, a on zamknął pomadkę.
- I tak nakładać ją co jakiś czas, a niedługo twoje usta będą takie mięciutkie, że każda będzie chciała cię pocałować. - Powiedziałam z uśmiechem.
- Tak, dzięki.
*Ding* 8%
- To ja dziękuję za podanie książki, do zobaczenia. - Pożegnałam się z nim i pomachałam na pożegnanie. Odwróciłam się, usiadłam na jednej z kanap w bibliotece i zaczęłam myśleć.
Oh, dałam mu moją pomadkę- całe szczęście użyłam jej tylko kilka razy.
Ile jest tych zainteresowań miłosnych? Może zrobię se na to jakiś notes.
Sięgnęłam do plecaka i wyjęłam pusty zeszyt. Więc tak, zapisałam tam imiona osób którym napewno podskoczyły procenty.
- Mitsuri Kanroji
- Muichiro Tokito
- Obanai Iguro
- Rengoku Kyojuro
- Nezuko
- ZenitsuKto tam jeszcze był?
- Yorichi
- Typ w niebieskich włosach, chyba Inosuke?
- DakiTo wszczyscy których pamiętam, czyli jest 9 opcji miłosnych?
19.
Co? Jak 19?
Czytaś opis reklamy, pisali tam że jest 19 zainteresować miłosnych. Robiłaś to tak głośno, że trudno było tego nie zapamiętać.
Mówisz mi że jest jeszcze 10 postaci których wcale nie spotkałam?
Albo po prostu nie byłaś dla nich tak wspaniała, żeby pojawiły się procenty
CZYTASZ
Twisted game | Yan!Kny x Fem!Reader
FanfictionModern au "Prawdą jest to, że każdy potwór, którego spotkałeś albo kiedykolwiek spotkasz, był kiedyś człowiekiem z duszą, która była tak delikatna i jasna jak jedwab. Ktoś ukradł ten jedwab z ich duszy i zmienił ich w to. Więc kiedy widzisz potwo...