07.

96 11 0
                                    

Poczułam że ktoś mnie szturcha

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Poczułam że ktoś mnie szturcha.

- Hej, już jest lekcja. Wstawaj. - Usłyszałam męski głos. Powoli otworzyłam oczy.

- Huh? - Postać klęcząca przede mną powoli się wyostrzyła. Był to chłopak o bordowych, długich włosach.

- Idź na lekcje bo się spóźnisz. - Odpowiedział.

- Uh, ok. - Odpowiedziałam i wyprostowałam nogi żeby wstać, ale popchnęłam przez to jego nogi, co spowodowało że na mnie spadł. Leżałam teraz na podłodze, a on nade mną opierając się na rękach. - Ou, przepraszam. - Zaczerwieniłam się lekko. Jego długie włosy opadały mi na boki twarzy, a jego twarz zdziwiona.

- To ja p-przepraszam. - Odpowiedział i próbował wstać.

*Ding* 7%

Gdy on wstał, ja też stanęłam na nogi. Nagle odwrócił głowę aby się na mnie nie patrzeć.

- Lekcja trwa. - Przypomniał mi.

- Ah, racja! - Chciałam już odejść ale się odwróciłam. - Um, jak masz na imię? - Zapytałam.

- Yorichi. - Odpowiedział mi dalej się na mnie nie patrząc.

- Oh, jestem [T.I.], miło cię poznać i dziękuję za obudzenie. Do zobaczenia! - Pożegnałam go i pobiegłam szukać klasy.

~~~~~Time skip~~~~~

Lekcje się w końcu skończyły i mogłam pójść do domu, przed tym wymieniłam się jeszcze numerami z Kanroji. Położyłam się w moim łóżku. Usłyszałam dźwięk powiadomień i wyciągnęłam telefon.

Hashiras

🍡🍜🍙 dodała [T.I.] do grupy

🍡🍜🍙 zmieniła nick [T.I.] na Materiał Gurl

🍡🍜🍙: Hej [T.N.]!

Materiał Gurl:
Hej Kanroji

🍡🍜🍙: Nie, nie, nie, nie,
nie, nie musisz do mnie mówić po nazwisku!

Materiał Gurl:
Oh, dobrze, może być Mitsu?

🍡🍜🍙: Kyaa, oczywiscie!


Płomyk jest online

Plomyk: Hej [T.N.]!

Material Gurl:
Hej Rengoku

🦋 jest online

🦋: Mitsuri, czemu ją tutaj dodałaś? Mogłaś stworzyć nową grupę.

🍡🍜🍙: Ah, racja! Przepraszam!

Twisted game | Yan!Kny x Fem!ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz