UwU 25 FİNAL

627 44 259
                                    


BUNU CHUUYA SAN YAZDİ VE 2266 KELİME

____________________

"Atsushi iyi misin?"

Akutagawa tuvaletin kapısının önünde, tuvalette öksüren atsushiye sesleniyordu. Atsushi tuvaletin kapısını açtı, öksürük krizleri artıyordu. Daha fazla kan çıkıyordu, atsushi bundan nefret ediyordu ağzındaki tat midesini bulandırıyordu.

Akutagawa atsushiye sıkıca sarıldı. Atsushi kafasını akutagawa'nın göğüsüne yasladı, akutagawa ise eliyle atsushi'nin saçını okşuyordu.

Bir süre bu şekilde kaldıktan sonra Akutagawa Atsushi'yi yatağına götürdü.

"Şimdi nasılsın atsushi?"
"Boğazım ağrıyor."
"Kaç gündür öksürüyorsun normal. İstersen sana marketten biraz bitki çayı alayım ve bir kaç atıştırmalık alıyım geliyim özel istediğin bir şey var mı?"
"Gitmessen olmaz mı çok halsiz hissediyorum."
"Olmaz hemen alır gelirim merak etme bekle beni burda"

Atsushi onu onayladıktan sonra Akutagawa hemen ceketini ve cüzdanını alıp dışarı çıktı.

Akutagawa Atsushi'yi mutlu etmek istiyordu o yüzden ona hediye almaya karar verdi. Ne alıcağını bilmediği için bir avm ye girdi ve orada dolaşmaya başladı.

Dükkanlara giriyor bir şey beğenmeyip çıkıyordu. Ona Atsushi'yi hatırlatacak Atsushi'nin seveceği bir şey olmasını istiyordu. Bir dükkanın önünden geçerken en az 1.50 boylarında olan dev bir beyaz kaplan gözüne çarptı aşırı güzel gözükmüştü Akutagawa'nın gözüne.

Parası umrunda değildi hemen içeri girdi görevliye söyledi görevli hemen kaplanı paket yapıp Akutagawa'ya verdi Akutagawa ödemeyi yaptıktan sonra kocaman olduğu için sanki bir çocukmuş gibi sırtına atti ve ilerlemeye başladı.
Sandığından daha ağır olduğu için önce markete gitmediğine sinirlendi.

Akutagawa markete girdi zorlu bir savaşın ardından Alması gerekenleri alıp çıktı.
Atsushi'nin çok sevineceğini düşündü.
Zor zoruna hastaneye geldi tamami ile yorulmuştu bu kadar ağır olduğunu düşünemedi tabi.
Asansöre binip Atsushi'nin odasına geldiğinde kaplanı yere koydu biraz soluklandı ve kapıyı açtı.
Sesini yaşlı adam gibi yapıp yarısı açık kapıdan kendini göstermeden konuştu;

"Öhö ohö buralarda Atsushi adında genç bir çocuk varmış tanır mısın genç adam öhö öhö"

Atsushi ilk başta şaşırdı ama sonra Akutagawa olduğunu anlayınca oyuna devam etti.

"Atsushi benim siz kimsiniz?"
"Ben kral Martin buraya Atsushi ile önemli birini tanıştırmaya geldim ÖHÖ ÖHÖ"

Akutagawa bunu dedikten sonra kaplanı yarışı açık kapıdan içeri soktu.

Atsushi önce anlamaya çalıştı kaplanın ardından da Akutagawa içeri girdi.

Kendi sesi ile;
"Ee tanışmayacak mısın bu önemli kişi ile?"
"Bu ne aku?"
"Ne ne kurtar artık şu önemli kişiyi paketlerden havasızlıktan bayılıcak yoksa bak"

Atsushi Akutagawa'ya baktı sonra kaplanın yanına gitti kapıyı kapattı kaplanı da yerde sürükleyip yatağa götürdü.

"Bu... BU NİYE BU KADAR AĞIR YA BURAYA KADAR TAŞIDIM DEME"
"Taşıdım ama ben çok kaslı olduğumdan çok kolaydı😏"

Atsushi ona gülüp kaplanı incelemeye başladı. Peluş olduğunu anlamıştı.

"Ne bakıyorsun açsana"

Atsushi kaplanın paketini açmaya başladı Akutagawa ondan daha heyecanlı gözüküyordu çünkü Atsushi'nin tepkisini çok merak ediyordu. Özellikle o kadar yol bunu taşıdıktan sonra.

Beyaz çizgi /soukoku/shin soukoku/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin