Atsushi: Dazai-san'a sorsakta söylemicek gibi, pazartesi gelip fukuzawa-sensei ile konuşmasını bekleyelim.
Chuuya: Her belada bu pic var. Eski bir mesele ise bu kişiyi tanıyor olmam gerek, dazai ile de yanyana görmemiştim hiç.
Akutagawa: Şimdilik boşverelim. Dazai-san'ı beklemek daha iyi olucak.*Atsushi'nin ağzından*
Fazla uzatıp chuuya-sanın sinirini tepeye çıkartmaya gerek yok, aku'nun konuyu kapatması iyi oldu.
Atsushi: Şimdi birde bunun üstüne ders mi çekicez.
Akutagawa: Biraz dersi çekelim öğle arasında eve gideriz.
Atsushi: Olur o zaman. Şuan 3. Dersdeler 20 dakikası kalmış.
Akutagawa: Diğer derse gireriz.
Atsushi: Kantinden birşey isteyen var mı?
Chuuya: Hayır, şuan gerek yok.
Akutagawa: Bende seninle geliyim.
Atsushi: Tamam o zaman.Oturduğum sandalyeyi arkaya çektim ve ayağa kalktım. Aku da yerinden kalkınca beraber önü bomboş kantine doğru yürüdük. Ben bir tost ve çay aldım. Aku da kahve aldı ve chuuya-sanın yanına geri gittik.
Yerlerimize oturduk ben tostumu yemeğe başladım tam oturduğumuzda chuuya-sanın telefonu çaldı.
Chuuya: Dazai arıyor.
Akutagawa: Açsana ne diyormuş.
Atsushi: Hoparlöre al.Chuuya-san çalan telefonu eline aldı ve aramayı onayladı.
*Dazai*: CHUUUYAAAAAMMM SENİ ÇOK ÖZLEDİM EV ÇOK SIKICI
Chuuya: Nazlanmayıp gelseydin sende.
*Dazai*: CHUUYAM AYIP OLUYOR BU HALDE NASI GELEBİLİRİM
Chuuya: Anlıyorum dazai aynen. Öğle arasında yanına gelicez, şimdi kapatıyorum.
*Dazai*: SENDE BENİ ÖZLEDİN DEĞİL Mİ CHUUYAAM GELİN BEK-Dazai-san'ın sözü üzerine kapanan arama ile kesildi. Zil de çalınca sınıflarımıza gitme kararı aldık ve kalktık.
Aku ile sınıfımıza girdikten sonra chuuya-san da kendi sınıfına gitti.
Sonunda öğle arası gelmişti çantamı toplayıp ayağa kalktım. Sonuçta çantamı okulda bırakamam. Aku'nun yanına gittim o da sıradan kalkıyordu.
Atsushi: Chuuya-san'ın yanına gidelim ordan dazai'nin yanına geçeriz.
Aku: Dazai ile chuuya buluşmasını bir hayal edince...Atsushi: Tam olarak şöyle olurdu;
*Taklit*Dazai: CHUUUYAAAMM
*Taklit* Chuuya: Kapa çeneni dazai.
Atsushi: Sonra chuuya-san dazai-sana bir yapıştırırdı.Akutagawa hafif kıkırdayarak cevap verdi.
Akutagawa: Tam olarak böyle olurdu.
Atsushi küçük bir gülümseme verdikten sonra konuştu
Atsushi: Hadi chuuya-sanın yanına gidelim!
*****
Atsushi, akutagawa ve chuuya okuldan çıkarak chuuya'nın evindeki dazaiyi görmeye gittiler. Eve varınca chuuya kapıyı açtı ve beraber içeri girdiler.
İçeri girip dazaiyi aramaya başladılar misafir odasında mışıl mışıl uyurken bulunca chuuya uyandırmak için nazik bir yol kullandı.
Chuuya: DAZAİ UYAN APTAL
Dazai: CHUUUYAAAAMMM ÖYLE Mİ UYANDIRILIR HOŞGELDİN
Chuuya: Kapa çeneni pazartesi fukuzawa-sensei'nin yanına gidiceksin.
Dazai: fukuzawa-sensei mi neden?
Chuuya: Seni döven kişiler ile bir sorunumuz olunca senin olay da çıktı görüşücek seninle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz çizgi /soukoku/shin soukoku/
Fiksi PenggemarKüfür içerir! *** Atsushi: Efendim dazai Dazai: Atsushiiii kalktın mı? Atsushi: Yok hâlâ uyuyorum. Dazai: Uyan o zaman aptal geç kalcaksın Atsushi: Tamam dazai ben uyanırım kapatıyorum Dazai: Tamamdır sushii *** Eğlencesine yazılmış bir kitap...