B-5

552 37 143
                                    

~Okulda~

Tuana'dan

Teneffüs ziliyle bir oh çekip kendimi sınıftan dışarı attım. Şuan tek isteğim soğuk bir kahve almaktı. Hızlıca yürüyerek okulun kafeteryasına geldim ve hemen kahveyi alıp bir yudum aldım.

Birinin beni izlediği düşüncesiyle sağ tarafıma döndüm.

Okulun en popüler üç kızının, bana nefret dolu bakışlarla baktıklarını gördüm. Grup hâlinde yanıma doğru geldiler. Öndeki, grubun lideri olduğunu düşündüğüm sarışın kız konuşmaya başladı;

- Uzatmadan söyleyeceğim, Ateş'ten uzak dur!

T: Pardon? Bunu bana söyleyeceğine git o eski sevgiline söyle, o benim peşimi bırakmıyor.

- O BENİM ESKİ SEVGİLİM DEĞİL! HÂLÂ ÇIKIYORUZ BİZ.

T: O öyle demiyor ama? :)

(Ateş' e karşı hiç bir duygu beslemesem ve arkadaş olarak görsem de bu şımarık kızın sinirlenmesini görmek beni çok neşelendiriyor. Tamam kabul ediyorum biraz bı tık bir psikopatlık var ama bı tık :D )

- Ben seni varya-

Ateş: Noluyor burda, çocuk musunuz siz?

- Aşkım şu kıza haddini bildirir misin ne sanıyor kendini, senin yanında dolaşmayı haketmiyor!

Ateş: Ne, ne saçmalıyorsun sen? Daha ne kadar ayrıldığımızı söylemem gerekicek sana? Bitti, bitti anlamıyor musun! Ayrıca Tuana çok iyi bir kız ve senin gibi şımarık değil. Bu yüzden sen değil, o hakediyor yanımda olmayı.

A: Ne?..

(O sırada okul müdürünün yaklaştığını gördüm, harika! babam başka bir vukuatla başa çıkmak zorunda, bu sefer adam kalpten gitmezse şanslı! )

M: Napıyorsunuz burda? Herkes size bakıyor. Çabuk odama, çabuk.

~

M: Herkes başka birşey diyor, hangisine inanayım çocuğum?

(Alara' ya baktığımda, timsah gözyaşlarını döktüğünü farkettim, evet haklılık durumum şuan %100' den %0' a düşmüş bulunmakta.)

A: Ben hiç birşey yapmadım, o bana saldırmaya çalıştı!

(dedi, tek müdürün inanacağı ses tonuyla. Bu kız beni delirticek, ne saldırması?)

T: Yalan, yalan atıyor. Ateş birşey söylesene? Sende ordaydın, ben ona yaklaşmadım bile. Söylesene!

Ateş:...

(Alara'nın babasından korktuğu yüz ifadesinden bir bir anlaşılıyordu. Mükemmel! tek bir şahidim vardı o da korkak çıktı.)

M: Tuana bu ne terbiyesizlik? Babanı arayacağım okula gelicek.

T: Hayır, hayır babam olmaz lütfen!

M: Bak! Eğer babanı aramamı istemiyorsan bir yakınının telefon numarasını ver, kız ağlıyor görmüyor musun? Seninle mi uğraşacağım.

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐁𝐨𝐝𝐲𝐠𝐮𝐚𝐫𝐝 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin