gece kaçamağı ⁵

197 35 17
                                    

fic daha cok jeongbin agirlikli olacak demis miydim? daha cok jeongbin'nin minnos minnos gizli bulusmalari olacak, sonradan kaoslar falan gelecek. simdilik yumoos bolumlerle idare edin!!

-

-19 may

krizi fırsata çevirmek dedikleri bu olsa gerek.

gecenin bir yarısı, kasabanın en yaşlı nenesinin hırsız gördüğünü idda etmesi üzerine tüm kasaba sokaklara dökülmüş, nenenin tarifi ile hırsızı aramaya koyulmuşlardı.

jeongin'nin eline bundan daha iyi bir fırsat geçmezdi. sevgilisiyle üç gündür görüşemiyordu. sadece üç gün bile üç asır gibi geliyordu ikisine de.

bu yüzden, krizi fırsata çevirecekti.

berry ile haber yollama gereği bile duymadı, herkesin tek hedefi nenenin anlattığı herifi aramaktı. hemen kahverengi saçlı sevgilisini aramaya koyuldu.

aramasına gerek kalmadı aslında.

beline dolanan kollarla, refleks olarak çığlık atmak istese bile belinde olan ellerden birisi ağzına gitti. jeongin, gelen kişiyi kokusundan anlamıştı.

sevgilisi.

"şh, sessiz ol yavrum." dedi changbin, meleksi ses tonuyla.

elini çocuğun ağzından çekti.

"changbin! yüreğime iniyordu!" diyerek omzuna bir tane patlattı jeongin.

changbin yüzünü buruşturup dil çıkardı sevgilisine.

"sürpriz yapalım dedik." diye somurttu changbin.

jeongin güldü changbin'e. o gülünce changbin daha fazla somurttu.

"güzel papatyam benim, canım sevgilim.." deyip elinden yakaladığı gibi uzaktaki göle yöneldi.

"yah! bırak beni, küstüm sana." diyerek sitem etti büyük olan.

"sevgilim, tüm kasaba dışarıdayken yapmak zorunda mıydın bu sürprizi?" dedi jeongin gülerek.

"bana ne." omuz silkti changbin. bir yandan yolda sevgilisinin elini sıkıca tutmayı ihmal etmiyordu.

"biraz hızlı yürür müsün bebeğim? az zamanımız var, güzel yüzünü göreyim bir, öpeyim azcık seni." dedi jeongin, somurtan sevgilisinin elini öperek.

changbin hemen kabul etti. oda çok özlemişti sevgilisini.

daha hızlı yürümeye başladıklarında birkaç dakika içinde kayanın önündelerdi. burası geceleri daha bir güzel oluyordu sanki. gerçi güzel olan jeongin ve changbin mi yoksa göl müydü orası tartışılır.

jeongin üstündeki ince pijamalarla çimene oturduğunda, changbin'de yanına yerleşti hemen.

"fark etmedim sanma yavrum, yine üstüne bir şey almamışsın." diyerek yüzüne sahte bir kızgınlık takındı changbin.

jeongin dudak büzüp başını eğdi.

"al şunu jeongin, al." deyip üstündeki ceketi çıkardı ve jeongin'nin omuzlarına örttü.

jeongin gülümsedi hemen.

"teşekkürler, bay seo." diyerek güldü jeongin.

ona ayak uydurdu changbin. "rica ederim, bay yang."

"ah, changbin.. sana önemli bir şey anlatacağım.." diyerek birden ciddileşti jeongin. changbin'de sevgilisinin yüz ifadesini görünce ciddileşti hemen.

one love, two boy ☓ jeongbin✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin