|11|

51 2 0
                                    

Pohled Elizabeth

Celou cestu jsem spala ale potom mě vzbudil hrozný křik. Tak se teda uráčím vstát ale dost se leknu. David který má řídit tak je vedle me a drží vodku s něčím, z druhé strany sedí někdo kdo mi je dost povědomí ale nemůžu si zaboha vzpomenout kdo to je. Potom se podívám do předu a za volantem sedí štu... teda Martin a vedle něj někdo koho vidím poprvé. Ale na první pohled mi přijde jak hrozně namyšlený idiot. Tohle bude ještě dlouhý den.

"Baby vnímáš?„ řekl trochu ustrašeně
"J..jo promiň co si říkal?„ koukla jsem na něj nevinně "Jestli vnímáš lásko„ usmál se a přitáhl si mě za ramena a vlepil mi menší pusu na čelo.
Nějak jsem to neřešila ale trochu jsem se uculila a furt musela koukat na toho ve předu
"Jo jinak babe tohle je Vláďa toho už znáš stejně jako štukyse a vedle je Richard alias Koukr, Mňoukr má hodně jmen. Budou tady s námi zbytek dní.„ "Jo dobře ráda tě poznávám Richarde jsem Elizabeth„
"Taky tě rád poznávám už mi o tobě David něco říkal a přijdeš mi jako fajn holka.„
když vyslovil o tobě David něco říkal tak jsem myslela že mu tu jeho slavnou vodku vyleju na hlavu a taky že jsem ji vylila ale z okna*
"Proč? Za co?„ "Nemáš o mě říkat svým kámošům„ složila jsem si ruce na prsa a sedla si normálně "Babe ale ja o tobě mluvil hezky přísahám„ koukla jsem na něj ale nevydržím to chytnu ho za tváře a přitáhnu si ho k sobě co nejblíž a spojím naše rty do jednoho. Nejdřív trošku protestoval ale když jsem mu dala ruku na rozkrok hned začal spolupracovat a to dost dravě. "Davide brzdi jsme na dálnici„ ach ta sourozenecká láska. Mají aspoň lepší vztah než já s mojí sestrou "Hrr. Fajn„ věděla jsem že ho mužů provokovat a být taková malá svině ale co už. Odepnu se a sednu si na něj obkročmo. Dost jsem se divila že neprotestoval ale on mi dal ruce na boky a namáčkl si mě na sebe tím pádem jsem se dost otírala o jeho rozkrok. Ale nějak jsem to neřešila a začala se k němu obličejem přibližovat a když jsem byla asi 1-2 centimetry od něj tak mě chytl za hlavu a spojil naše rty. Čekala jsem hodně ale toto opravdu ne. Pootevřela jsem pusu a začal přidávat jazyk a já to samé. Asi po minutě max dvě, tak jsem začala jezdit rukou po jeho těle. Dojela jsem kousek nad jeho rozkrok a začala jsem mu dělat malý flíčky na krku a tou rukou začala jezdit přes jeho kalhoty. Líbilo se mu to natolik že po pár minutách jsem cítila hrozný tlak tam dole a.....

Tak dneska trošičku ostřejší kapitolka😈. Co myslíte že Elizabeth udělá, nechá ho trápit celou cestu na hotel nebo si David užívat před kámošema a bráchou?

Vždy pro tebe!❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat