Vzbudila jsem se a David ještě spí. Je roztomilý když spí a to sakra hodně. Snažím se dostat od něj z náruče ale moc mi to nejde. Nehodlá mě pustit tak to zkusím jinak. Vlezu si celá pod peřinu a pohladím ho na podbřišku a vezmu si jeho kamaráda do pusy. Sice jsem to nikdy nedělala ale co už. Začnu pomalu hýbat hlavou a občas na něj kouknu a bingo probírá se. "B..babe za co to m..mám?„ zavzdychá svojí otázku ale ignororu jí a zrychlím. Po pár minutách se dostaví jeho orgasmus tak přestanu a podívám se na něj s tím v puse. "No spolknout babe„ schválně zakývám hlavou na nesouhlas. "Ale no tak„ pohladí mě po tváři a spolknu to. "Musím uznat že takovýhle probuzení jsem ještě neměl„ usmívá se a já se opět červenám "všechno jednou poprvé" usměju se a jdu nebo spíš chci jít do koupelny ale David si mě přitáhne za boky k sobě "kampak mi utíkáš?". "Do koupelny bobí" po vyslovení bobí mě pustí a já si to kráčím do koupelny. Hodím na umyvadlo ručník a oblečením a zalezu si do sprchy. Ani ne po 10 minutách vylézám, osuším se a obleču se samozřejmě. Udělám ranní hygienu a trošku se namaluju. Jdu zpátky a David na balkóně kouří. Kluci chtějí jet k moři takže si zabalím plavky, opalovací krém a další věci co si berete k vodě. Po chvíli David přišel a balila jsem mu jeho věci. Musel zrovna přijít když držím v ruce jeho boxerky? "Tady to někomu nestačilo ráno?" Povzdechnu si a spustím "Ne dave kluci chtějí jít k vodě a jak tě znám tak by sis nesbalil ani ty plavky, takže ti to radši zabalím já, ty běž do koupelny se sebou něco udělat.„ chvíli na mě nevěřícně kouká ale potom si vezme věci a jde do koupelny, takže mám čas mu dál balit. Po 28 minutách to mám hotový. Má strašný bordel v kufru proto to trvalo tak dlouho. Jdu se za ním podívat protože ani jednou nevylezl. Přišla jsem a on si fotí fotky. Koukám se pobaveně na něj protože u toho vypadá hrozně vtipně. Ani ne po 5 minutách si mě všimne a začne se na oplátku červenat on. "Si vtipný když se fotíš.„ stoupnu si na špičky a dám mu lehkou pusu na rty.
Po nekonečný 2 hodinový cestě jsme u moře a převlíkám se v autě kluci už jsou na pláži. Po chvíli jdu za nimi. David samozřejmě táhne Martina do vody. Sourozenecká láska no. Lehnu si na ručník a namažu se opalovacím krémem a začnu se opalovat. Jste si mysleli že vlezu do té studené vody? Ani mě nehne. Kluci si tady blbnou jak malý děti. Ale někdo se ke mě začne přibližovat. Kouknu kdo to a ani jeden z kluků to nebyl. Chvíli na něj koukám ale potom mi dá něco přes nos a potom si už nic nepamatuju.
Tady se nám to začíná zvrtávat. Co myslíte zachrání ji banda kámošů nebo nebudou tušit kde je?
ČTEŠ
Vždy pro tebe!❤️
AçãoElizabeth nemá úplně dobrý vztah s rodiči takzw jednou šla do kavárny a..... čti a dozvíš se