Nemohl jsem to už vydržet takže jsem ji sundal tu nemocniční věc a usmál jsem se i když mě bolelo vidět že má jizvu přes celý břicho kvůli tomu kreténovi. Přešel jsem s polibky na její krk a posouval ruku k jejímu nejcitlivějšímu místu. Když jsem tam měl ruku tak jsem jen viděl jak se trochu prohla v zádech, začal jsem ji tak různě potom hladit až nakonec jsem do ni dal dva prsty. Vzdychla mi přímo do ucha což se mi samozřejmě líbílo. Začal jsem s nimi hýbat a začala vzdychat.
Pohled Elizabeth
Měl ve mě dva prsty, úplně jsem na sex chuť neměla ale nechám ho, nebudu mu kazit radost. Po chvíli když jsem se měla udělat tak je vyndal. Koukala jsem na něj jako 'děláš si kurva prdel?!' on se jen usmál a dal mě na postel. Svlíkl se a pronikl do mě. Vzdychla jsem docela nahlas, to bylo znamení pro něj že se může začít hýbat. Nejdřív se hýbal pomalu ale po chvíli začal dost zrychlovat. Nebránila jsem se ale když přirazil tak to dost zabolelo takže jsem docela nahlas sykla.
"Babe co se děje?„ okamžitě přestal
"Bolí to„ nahrnuli se mi slzy do očí. "Babe proč si to neřekla, nechci ti ubližovat. Musíš mi takovýhle věci říkat.„ pomalu ho ze mě vytáhl a sedla jsem si. "Promiň„ šeptla jsem. Na nic nečekal a hned mě obejmul, obejmutí jsem mu samozřejmě opětovala. "Chtěla jsem ti udělat radost„ koukla jsem na něj. "Babe ale i tak„ políbil mě a já jeho také. Nic jsem neřekla jen se k němu přitulila a začala usínat. On to asi poznal takže si semnou lehl ale to jsem spala úplně.Pohled Davida
Usnula mi takže jsem ji jen přikryl a hladil jí. Jsem kokot a mělo mi dojít že když je po operaci tak nemůžu hned přirážet jak o závod. No doufám že jsem ji nic neudělal. Jestli jo tak se půjdu asi zastřelit. Z toho mého přemýšlení jsem vytuhl.
Hellooooo, nezabíjejte mě prosím. Ale máme tu novou kapitolu❤️🩹🥹
ČTEŠ
Vždy pro tebe!❤️
ActionElizabeth nemá úplně dobrý vztah s rodiči takzw jednou šla do kavárny a..... čti a dozvíš se