Když jsem cítila dost velký tlak na tom dole a chtěla jsem se začít hýbat ale dal mě vedle sebe.
"Daví no taaaak„ udělala jsem na něj psí oči "babe ne, počkáš si hezky na hotel" nahodil úšklebek a mě projel ani nevím co za pocit.Six hours later
Šli jsme na hotel a David měl furt menší problém tam dole a ráda bych mu pomohla ale budu nedostupná slečna. Přišly jsme na pokoj a hned mě namáčkl na zeď. "Ale pán by něco chtěl„ koukám se mu do očí "Pán by chtěl tebe babe„ se lehce začínám červenat ale snažím se to zakryt takže si schovám hlavu do jeho hrudníku. "No tak neschovávej se mi„ zvedl mi hlavu a já byla červená až na prdeli "Si sakra roztomilá„ začal se přibližovat obličejem k mému a když byl asi milimetr tak se přisál na moje rty a začal s nimi pomalu ale agresivně pohybovat. Chvíli jsem nic nedělala ale když mě chytl pod krkem tak jsem začala spolupracovat. Po chvilce jsem pootevřela pusu a začal válčit s mým jazykem. Líbali jsme se asi 15 minut a musela jsem se odtáhnout kvůli kyslíku. Než jsem se nadala tak jsem byla už jen ve spodním prádle. "Ty po mě hodně toužíš viď?„ Chytla jsem ho za tváře "Jo a rychle nebo zítra se nepostavíš„ pohrozí mi prstem "No jo ty nadrženče můj„ zasměju se ale hned mě umlčel protože mě hodil na postel. Svlíkla jsem mu triko a začala mu rozepínat pásek. Po chvilce jsme oba nazí. "Daví ale opatrně prosím„ koukala jsem na něj malinko vyděšeně "Bojíš se?„ kývla jsem hlavou "Dobře budu opatrný" políbil mě a pronikl do mě a já do polibků vzdychnu. Začal se ve mě pomalu pohybovat a já potichu začínám vzdychat. Po pár vteřinách začal víc agresivně přirážet. Po 20 minutách začínáme sténat čím dál víc nahlas a oboum se nám dostaví orgasmus. "Byla si skvělá i když si se bála„ pohladil mě bříškem palce po tváři a já se musím usmát. Povalí se vedle mě a já se k němu přitulím a začínám usínat. "Dobrou noc lásko„ dá si kolem mě ruce a tím mě automaticky uspí hned.
Tak dneska trošku delší a pikantnější😈
ČTEŠ
Vždy pro tebe!❤️
ActionElizabeth nemá úplně dobrý vztah s rodiči takzw jednou šla do kavárny a..... čti a dozvíš se