🚿(18+)

23 2 0
                                    

El köszöntem Zarától, majd visszamentem Ethan szobájába.

-Na elengedett? -kérdezte mosolyogva Ethan.
-El, de nem az anyám, hogy elengedjen. -nevettem el magam aztán beleütöttem egyet a vállába, nyilván nem erősen.
-Naa! Most miért bántasz? -kérdezte szomorúan, de az iróniát éreztetve.
-Ne haragudj. -próbáltam komolyan mondani de a szám sarkában felkonyult egy fél mosoly.
-Rád sosem tudnék. -fogta meg hideg kezeivel arcomat elmosolyodva.

Mintha megállt volna az idő egy pillanatra. Lefagytam. Ahogy hideg ujjaival arcomat simogatta, kirázott a hideg. Ismét a pillangók. Az átkozott pillangók amik mindigis a sírba vittek. Nem tudtam semmit mondani vagy tenni. Csak néztünk egymás szemébe mélyen és nem mozdultunk. Olyan csend volt, hogy szinte halottam a szívdobogását, mely egyre csak gyorsabb lett. A szánk egyre közelebb került, éreztem borsos férfi parfümének illatát. Túl sokat éreztem belőle, de nem eleget. Egyre közelebb kerültünk egymáshoz, már csak egy hajszál választott el minket. Hirtelen egymás után kaptunk és addig csókoltuk egymást míg el nem fogyott a levegőnk. Egy másodpercig eltávolodtunk, míg levette rólam felsőmet. meg látta a dekoltázsom amin kicsit elidőzött, de nem hagytam én is látni akartam a testét. Lehúztam róla a pólóját és tökéletes kockás hasa tárult elém. A nadrágokkal már nem is törődtünk, újra egymást akartuk. Hátra döntött, majd felém támaszkodott. Össze vissza csókolt. Az arcomtól elindult lefele, egyre lejjebb került a hasamat puszilgatta amitől libabőrös lettem. Ahogy meglátta hogy kirázott a hideg, a következő pusziba belemosolygott. Felnézett rám és megkérdezte, hogy akarom e. Én bólintottam egyet és ezzel engedélyt adtam hogy megkapja a testem.

-Van nálad gumi? -kérdeztem tőle aggódóan.
-Persze. -mosolyodott el.

Felhúzta magának, majd újra felém került. Lehúzta rólam a nadrágot és tovább puszilta a testem. mikor a bugyimhoz ért levette rólam. Szép lassan puszilgatni, később nyalogatni kezdte alsó tájékom. Megfeszültem, csípőmet felemelve jeleztem neki, hogy többre van szükségem. Megértette mit akarok és először egy utána kettő ujjával is lassan belém hatolt. Kisebb nyögések hagyták el a számat amik ahogy észrevettem felizgatták őt, mivel egyre gyorsabban mozgatta ujjait bennem amire egyre jobban megfeszültem és csípőm fel le mozgott. A lepedőbe markoltam és próbáltam nem hangosan felnyögni nehogy valaki meghallja. Már majdnem elmentem mikor abbahagyta.

-Miért hagytad abba?! -szóltam kissé felemelve a hangomat.
-Nem akartam hogy így fejezzük be.

Mondata végén el is kapott, hasra fordított, majd feltolta a lábaim. Így kutyapózba kerültem.

-Ez lehet egy kicsit fájni fog. -hajolt előre és súgta bele fülembe.

A fenekembe kapaszkodva illesztette be férfiasságát az én nőiességembe. Egy az előzőnél nagyobb nyögés hagyta el a számat, de az egyik kezével előrenyúlt és befogta a szám. Először lassan majd egyre gyorsabban húzogatta ki-be férfiasságát. A végére már olyan gyorsan és erősen tolt meg, hogy minden egyes alkalommal nyögdécseltem. Halottam a hangján hogy mindjárt elmegy és én is már közel voltam hozzá. Szinte már belemozgott az ágy, annyira gyorsan csinálta és éreztem hogy elönt a gyönyör. Ennél jobb szexet még sosem éltem meg. Olyan mintha ez nem szex lett volna, hanem... szeretkezés.

-Lefürdünk együtt? -kérdezte kissé félénken.
-Persze. Mindjárt megyek. -mondtam neki bólogatva.

Át kellett gondolnom hogy mi is történt az imént. Hogy fogom ezt elmondani Zaráéknak. És hogy egyáltalán el akarom-e mondani nekik. Nem tudom hogy ez hogy történt. Éreztem a szikrát közöttünk de nem hittem volna hogy ilyen hirtelen be fog lobbani. Fogalmam sincs ezek után mi lesz. Hogyan fogunk viselkedni. Összejövünk-e vagy csak egy egyéjszakás kaland leszek. Számtalan megválaszolatlan kérdés cikázott át a fejemben és reméltem hogy minél gyorsabban választ fogok rájuk kapni.

Be mentem Ethanhöz a zuhanyzóba. Ah istenem vizesen még jobban néz ki mint alapból. Hajából folytak le a vízcseppek, kockái a hasán vizesen méginkább kirajzolódtak. Beléptem mellé a zuhany alá és ráengedtem a vizet a hajamra. Ahogy a víz hozzámért egyből kirázott a hideg mikor ezt észre vette Ethan, közelebb lépett hozzám és testét az enyémhez simította. Átkarolt és nem engedett el.
Körülbelül 5 perc telhetett el így, csak csöndben egymást ölelve álltunk a zuhany alatt.

-Ethan. -Szólaltam meg halkan.
-Igen? -Nézett fel rám, majd hátrébb lépett.
-Mit fogunk csinálni ezután?
-Kérdeztem kicsit félve.
-Őszintén? Fogalmam sincs, csak azt tudom hogy azt amit előbb csináltunk még milliószor át akarom élni veled. -Mondta határozottan.

És ismét mintha megállt volna az idő egy pillanatra. A létező összes érzés el kezdett kavarogni bennem. Nem tudom mit fogunk csinálni és hogy fogjuk ezt az egészet megoldani, de semmi másra nem tudtam gondolni, csak arra hogy ebből még többet akarok. Még többet akarok belőle.

Random egybeesés vagy a sors műve?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora