7🌸

260 15 1
                                    


"ဟျောင်း...တကယ်မဟုတ်ဘူးမလားဟင်"

"..."

"ကျနော့်ကိုညာနေတာမလား ဟင်လို့!ဟျောင်း.."

"..."

"ပြန်ဖြေလေဗျာ.."

ဖြေသူမဲ့နေတဲ့မေးခွန်းတွေကိုကင်မ်ထယ်လေးကမေးနေတုန်း..

"ဆရာ၀န်ကြီးက ပြောတယ်..ဟျောင်းရဲ့အခြေအနေကမသေချာဘူးတဲ့လေ..ဆေးတွေနဲ့အသက်ဆက်နေရတာတဲ့..တသက်လုံးလဲကိုမာ၀င်သွားနိုင်တယ်တဲ့လေ..ကျနော်ဘာလုပ်ရမလဲဟျောင်း..ဟျောင်းမရှိရင်ကျနော်ဘာဆက်လုပ်ရမလဲ..အခုဟျောင်းသတိမေ့နေတာ၃လတောင်ရှိနေပီလေ..ဟျောင်းရဲ့ဖေဖေက နောက်ထပ်၁လနေလို့မှဘာအခြေအနေမှထူးမလာရင်..ဟျောင်းကိုလက်လျော့လိုက်မယ်တဲ့ဗျာ..သူကဟျောင်းအဖေအရင်းကောဟုတ်ရဲ့လား.. သူဘာလို့အဲ့လိုလုပ်ရက်ရတာလဲ...အဲ့လိုလုပ်လို့တော့မဖြစ်ဘူးမလား...အဲ့တာကြောင့်..အဲ့တာကြောင့်ဟျောင်းကကျေးဇူးပြုပီးတော့သတိရလာပေးပါ..နော်..ကျေးဇူးပြုပီးတော့.."

ဆေးရုံကုတင်ပေါ်မှာလဲလျောင်းနေတဲ့ကောင်လေးကို ရေပတ်၀တ်သေချာတိုက်ပေးရင်း စကားတွေအများကြီးပြောနေရှာတဲ့သနားစရာကောင်ငယ်လေး
ဟျောင်းအခုလိုဖြစ်သွားရတာကျနော့်ကြောင့်လေ..ကျနော်က ဟျောင်းအသက်ရှင်ဖို့ဘာပဲဖြစ်ဖြစ်သေချာ ပေါက်လုပ်ပေးရမှာပေါ့..လူသတ်ရမယ်ဆိုရင်တောင်မှပေါ့..

အဲ့ဒီ့နေ့က..ကျနော်အရမ်း၀မ်းနည်းသွားပီးငိုယိုကာ ရှေ့မကြည့်နောက်မကြည့်ပြေးထွက်သွားမိတာ..ဟျောင်းကကျနော့်ကိုလှမ်းအော်တယ် "ကင်မ်ထယ်..ကားလာနေတယ်"တဲ့လေကျနော်ကြားလို့လှည့်ကြည့်ဖို့အပြင် လူက လမ်းရဲ့ဘေးတစ်ဖက်ကိုစောင့်တွန်းခံလိုက်ရပီး ဖင်ထိုင်ရက်လဲကျသွားရသည်... မျက်စိထဲကမြင်ကွင်းကတော့ ဟျောင်းက..ဟျောင်းကလေဟာနယ်ထဲမှာ..ဟျောင်းကလမ်းမှပေါ်မှာ၂ပတ်၃ပတ်လောက်လိမ့်ပီးမှကျသွားခဲ့တာ..ကျနော်လဲ ဟျောင်းနားကိုအရောက်ဟျောင်း တစ်ကိုယ်လုံးကသွေးတွေနဲ့ဖုံးနေပြီ..အသက်ကိုတောင်မနည်းရှုနေတဲ့ဟျောင်းက ကျနော့်ကိုတောင်းပန်နေရှာတယ်..

"တောင်း..တောင်းပန်..ပါ..ပါတယ်..ဟျောင်း..ဟျောင်းက...."

"ဟင့်~..ဟျောင်း..ကျနော်ကခွင့်လွှတ်မို့ အိပ်မသွားပါနဲ့နော် ကျေးဇူးပြုပီး ကျနော့်ဆီကိုပြန်လာပေးပါနော်..ဟင့်~ဟျောင်း!!!!လူနာတင်ကားခေါ်ပေးကြပါ ကျေးဇူးပြုပီး..ကျနော့်ဟျောင်းကိုကယ်ပါဦး!!!ကယ်ကြပါဦး..!!?"

"~ Painful But Loving~"Where stories live. Discover now